oceana Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 dette bildet er tatt fra et lan som er det værste jeg har vært med på gjennom tidene... hvis noen var på GameSphere 02, så kan jeg love dere at Istid var verre.... her er bildet av boksen som vant case mod compo'n grunnet massiv stemming fra eierne..: http://www.furuvarp.com/~jall/dsc00044.jpg eierne av denne überstygge server'n er #halden-city, (halden-city.tk <-drep) og de vant en enermax alu kasse til 3k spenn...:sad: vi snakker her om en boks som det er LIMT legoklosser på utsiden av, dvs maks 2 timer jobbing.. var nesten på gråten når jeg ikke kom på pallen i den compo'n der.... andreplassen ble vunnet av denne: http://www.furuvarp.com/~jall/dsc00029.jpg fortjente førsteplassen i grunn, var maks modda.. ikke så pent, men best modda. bildene av min gidder jeg ikke slenge ut, for den er ikke ferdig ennå... Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Den som fikk andreplassen var sinnsykt likt mitt kabinett.. har akkurat samme kabinett og plasert lcd displayet akkurat samme sted... har til og med en digitaldoc5 jeg også, eneste er at jeg har et 12cm blow hole oppa og helt nede forann... var ikke så godt bilde det derre der men mitt er definitly tøffere Jaja, nå går jeg og venter på vapochillen min... skal flytte kjølesystemet over i et nytt selvbygd trekabinett. _________________ http://www.petitiononline.com/tv2chat/ [ Denne Melding var redigert av: Obi-wan på 2002-09-22 19:34 ] Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Antar at den vant pga. ide, det kan jo ikke vært utførelse :wink: Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Vel, vel.. Hadde selv tenkt å bygge ett LEGO kabinett. Men, på grunn av manglende materialer har det prosjektet ikke kommet videre. Trust me, there vill bli another sjangse. Uansett, sikkert surt på grunn av premien. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 18:23, skrev oceana:http://www.furuvarp.com/~jall/dsc00029.jpg Den skjerm-modden der var jo direkte imponerende. Hvordan fikk han plassert den LED'en inni der? :wink: Lenke til kommentar
shahin Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg var selv på Gamesphere 02 og Istid 02, kjent som de 2 verste lanparties i 2002. Synes casemod compoen var ubeskrivelig urettferidig. Stemmesystemet fungerte ikke, slik at kun de i crew + 1-2 rader fikk avgitt stemme. Selvfølgelig vant de crew ville skulle vinne, og ikke den som fortjente å vinne. Dette gjalt flere compoer og ikke kun casemod compo. Er det så vanskelig å arrangere et bra LAN? Sitter nå og lurer på om jeg skal gi OsloLAN en sjanse :smile: Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hmm, selv var jeg på begge lanene som shahin, vi satt jo vedsiden av hverandre og det ble delt massivt med negative kommentarer mellom oss :razz: selv var jeg med i graphics compo'en hvor jeg fikk "tredje" plass - men ble jo slått av halden shitty der også, massivt stemming? halden city utgjorde 2 rader på hele lanet hvis ikke jeg tar feil... mener ikke at jeg burde ha vunnet gfx kompo'en , men bidraget som vant var ikke grafisk imponerende og jeg ble litt skuffa over det - kanskje den vant p.g.a. humoren :razz: men da burde snofox ha vunnet casemod compo'en hvis compos skal vurderes etter humor og ikke "skillz". lykke til videre med "rettferdig"/bra/stabile lan. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 strat & sinetwo japp, lamer lan2k. stemmsystemet var facka, og halden city vant det meste siden de bare stemte på seg selv hele veien...er fortsatt sur på grunn av det der ass... Håper det snart er lan igjen, trenger en liten opptur... Hvilken LED skjerm ting var det snakk om ? den på DigiDOC 5 greia? Typen som står bak er lamer modder han også, han har tatt ABSOLUTT ALT fra metku-mods avdelinga. Ikke for å slenge dritt om dude'n, han er utrolig flink, men han har ikke kommet på en eneste ting ut av eget hode, samtlige "special" mods har han tatt fra metku...meget irriterende at han burde vinne da egentlig... Men men, neste lan jeg drar på skal jeg ha med heavy skyts mot halden city, og om nødvendig trekke ut TP'n deres hvert 5. minutt. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 hehe, skal nok kun dra på store lan fra nå av - orker ikke lan hvor alle stammer fra nabobusken (dvs. inbreeds). Dessuten er jeg ikke så glad i lan følelsen - leve som slum i 4 dager for kun for å SHARE'e? ingen som delte DRITT der, forpulte cs'ere :razz: beklager språket, men frustrasjonen må ut på en eller annen måte =) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Vel, synd jeg bor i Finnmark.... Høres ut som om Halden Shitty kunne trengt å bli satt på plass..... Forresten: Kult bilde fra DOOM i signaturen din, SineTwo Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Den Lego saken er det mest fantasiløse jeg har sett. Nr 2 var mye bedre. Halden, er ikke det svensk? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 hehe, altså, Halden ligger på grensa.... sinetwo: skulle fått masse herlig stæsj av meg hvis burken min ikke hadde tryna dagen før jeg skulle dra.... halden city er ræva. hater de folka der. De mente jo at det fortjente å vinne...stygg sak... CS h0rer er et *******, verste jeg vet. Skal bare dra på lan sammen folk jeg kjenner framover jeg, sharer masse med hverandre og mye koseligere :smile: Gamesphere var i grunn ikke så veldig ille på sharinga tatt i betraktning at det var et gamer lan... Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 nå stikker jeg til england for 3 år - men kommer nok i tide for store og bra lan på ferie og sånt :razz: TG vil jeg nok komme meg på for første gang - brenne brenneren til ******* (literally) :wink:. Kjøpt meg en ganske god lan pc som bør holde ut en stund - www.jugendklub.tk <-- trykk på linken under kua =) Men jeg skjønner ikke at folk synes lan som istid og gamesphere faktisk er -BRA-. Har de mista helt konseptet på hva lan egentlig er? LAN mellom venner er 100x bedre enn store lan, da slipper man problemer og kan i bestefall slå sidemannen hvis man blir frustrert :smile: Lan bør ha følgende: * Fungerende nettverk (24/7 <-- ja, 100% oppetid folkens) - 10/100/1000 ( kanskje eget bord for 1000mbittere :razz: ) * Iallefall 10mbit internett? Det er folk i oslo sentrum (heldige jævler) som får bredbåndsfabrikken med 10mbit for 345,- alene for seg selv (og hadde personlig valgt det framfor noe som helst lan :razz: * 24/7 kiosk med varm mat og billig drikke (synes istid var EKSTREMT gode på å fikse kiosk greia, helt sinnsykt bra med priser o.l.) * En form for varmeregulering eller liknende - heldigvis tok jeg med vifte, men da jeg ikke hadde den oppkoblet sleit jeg virkelig. Følte meg rar dager etter istid (p.g.a. varmen tipper jeg :smile: * Kontrollert "CREW". Dette må være det værste ved alle lan, greit nok at nerder faktisk tror de er KULE blandt andre nerder, men vi er like allesammen, så sitt ved pc'ene deres og hold kjeft. Ikke misbruk ***** PA-anlegget (hvis man kan kalle det noe slikt), og hvis dere først skal misbruke det, hvorfor i ******* spiller dere bare techno/trance/rave/dance? Det finnes andre musikksmaker for de av dere som ser på annet enn Z/M-TV. * Bra troubleshooting-team. Dette mangler de jo på de fleste lan. På gamesphere (hvor det var 3-400 stk?) var det vel 1-2 nettverks ansvarlige som faktisk visste hva de gjorde - alle andre drev med vissvass og hva nå enn det skulle til for å irritere oss alle. Få heller tak i flere nettverksansvarlige osv. enn å få inn gratis idioter som vil være sec. crew. Sier seg selv at enkelte ressurser bør prioriteres fremfor andre. * Bra "senge" tid - synes all bruk av PA anlegget bør sluttes 24:00 og "åpnes" 12:00 - de som liker å sove godt på lan (noe jeg pleier å gjøre fra 04-06 til 12-13) har seg godt av å ikke høre på 666-alarma.wav når man sover. På denne måten kan folk selv regulere tiden etter bråk og støy. For noe jeg har merka er at man ikke blir mer fucka enn å få sovet for lite i et massivt slag med hetebølge over 3-4 dager. Det finnes så mye mer LAN-folk bør fikse på, men fikses disse punktene her alene blir jo de fleste lan bra. Å jo, ett lite punkt til; * Forståelige/snille admins! Dere syter alltid om at vi syter, vi blir sett på som "whinere" fordi vi klager over noe vi skulle ha fått som vi BETALTE for? VI dekker REGNINGENE deres, ikke glem det, skal dere først ta betalt for noe får dere sannelig se å få finger'n ut av råner ræva og gjøre det dere får penger for. Ikke syt over at VI gir DERE penger og DERE ikke gjør det DERE skal. Litt hissig mot slutten men man blir sånn etter 2-3 dårlige lan :wink: Lenke til kommentar
TheGEEK Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 hmm, må si jeg er svært enig i mye av det du sier, spess. det med musikk/bråk, blir utrolig sliten av drittmusikk døgnet rundt. Men, dette med fks. nettverksproblemer,, hvis det er skikkelig langvarig er det seff noe å klage på, men det er _veldig_ mye som kan oppstå, og noen timer før nettet fungerer må forventes. Crew som bare tuller har jeg heller ingen toleranse for. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 det der burde bli "post of the year" på hardware.no, lenge siden noen sa noe så vettugt her :smile: personlig hadde jeg gjerne sittet på lan og delt en 10Mbiter med venner jeg, er jo litt av sjarmen å sitte og lan'e sammen venner mens det høljer ned ute og ferien er trist og jævelig uansett...:smile:) **** som jeg savner å lan'e...lenge siden sist nå....istid var forrige faktisk....:sad: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hvor får jeg tak i en sånn musematte som kan karen her har !? http://www.furuvarp.com/~jall/dsc00029.jpg Den lyste jo opp rundt kanten ! DEN MÅÅÅ JEG HA !! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Har nok laget den selv.... http://hw.metku.net/index.html?sect=view&n...owpad/index_eng Lenke til kommentar
oceana Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 som sagt, alle de mod'ne han har utført er tatt fra metku, iallefall det jeg vet. Mulig han har sett LCD mod'n et annet sted, men uansett....:/ desverre må det vel nesten bli slik at det er den som kjenner flest eller har flest venner på lan'et vinner...hvis man ikke har en dommer/jury da...hadde nok hjulpet betraktelig for min del, har brukt ganske mange timer på mitt...:sad:) Når starter OsloLAN foresten? hadde vært litt kult, synd jeg ikke har pc'n min nå... Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 OsloLAN er fra 3.-6. oktober... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Og jeg skal dit....Weeee. Ikke mange dager igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg