HolgerL Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Lagt merke til at man ikke kan se sine egne øyne bevege seg i speilet? ... I blame TV. Endret 9. mars 2006 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Lagt merke til at man ikke kan se sine egne øyne bevege seg i speilet? ... I blame TV. 5728116[/snapback] Jeg foreslår at du oppsøker en optiker snarest. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Funker jo å fokusere rett frem og vri litt på hodet da, hehe. Bortsett fra det så er det ganske håpløst Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ups Var litt vel rask til å trekke konklusjon der :!: Men jeg kan fokusere med øynene i speilet, og så få det det ene øyet til å bevege seg Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du er ikke den eneste som har irritert seg over dette. Har lagt merke til det flere ganger, dog ikke i det siste. Takk for at du minte meg på det. La oss lage klubb! Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 :!: selvfølglig kan du ikke det! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jo... prøv først å fokuser på venstre øye, så på høyre øye.. Du vil -se- øynene beveger seg litt.. ellers har du jo vri hodet-trikset som funker fett. (Der øynene også beveger seg smooth, hvilket de vanligvis ikke gjør..) Endret 9. mars 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Lagt merke til at man ikke kan se sine egne øyne bevege seg i speilet? ... I blame TV. 5728116[/snapback] Det irriterer meg grenseløst... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Blir så sykt irritert på at jeg ikke ser øynene bevege seg (bortsett fra når jeg vrir på hodet).. Helt sinnsykt! Neida.. Men har tenkt over det ja Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Fant ut en fantastisk god idé - Filme når jeg beveger øynene, også se på det etterpå Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Når jeg var mindre irriterte jeg meg grønn fordi jeg ikke greide å se meg selv i nakken når jeg så men i speilet. Prøvde å snu meg fort bort og tilbake for å se noe, og prøvde å snu hodet så mye at jeg så nakken, men det gikk faen meg aldri Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Erhm......Du kan heller ikke slikke deg på ryggen.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Erhm......Du kan heller ikke slikke deg på ryggen.. 5729758[/snapback] Nei, men jeg kan. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Mye (vanlige) folk ikke kan gjøre da... *Slikke seg på albuen *Slikke seg i nesa *Spise sitt eget hode *Vri hodet 360grader rundt i skikkelig exorcisten stil osv. osv. Ganske irriterende egentlig... Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Erhm......Du kan heller ikke slikke deg på ryggen.. 5729758[/snapback] Nei, men jeg kan. 5729882[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 har samme "problemet" hver morgen og kvell når jeg står forran baderoms speilet..... Av og til fyrer jeg meg grenseløst, men det er ikke noe å gjøre med den saken, kansje like greit... Bare tenk hvordan verden hadde vært hvist alle kunne se øynene sine bevege seg, det hadde ikke vært til å holde ut, å tenk hvor mye mere krig og ufred det hadde blitt det er nokk like greit slik som det er, å hvilken glede har du egentlig av å se øynene dine bevege seg, bortsett fra om mulig å lage mere krig og ufred, å det er jo ikke noen glede i det hele tatt Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Vel, om man fokuserer på et punkt for så å bevege hodet så må vel nødvendigvis øynene bevege seg for at man skal kunne opprettholde fokuset på punktet. Så i forhold til hodet bevegel vel øynene seg? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ikke utfordre skjebnen!...ikke prøv å se øynene dine røre seg, ingen vet hvilke følger dettan kan ha Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 om du går skikkelig nærme å fokuserer frem og tilbake på nesa. funka for meg hvertfall. selv om det kanskje er litt juks. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Er det mulig? Skjønner dere ikke hvorfor man ikke kan se øynene bevege seg i speilet? Det er fordi at dere prøver å se PÅ det dere ser MED. Dette er kun mulig om du ser vinkelrett på speilet. Og med en gang du prøver å bevege øynene, så ser du jo selvsagt ikke på øynene lenger. Du kan se øynene bevege seg, men kun om du klarer det med sideblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå