Hullakazam Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 jeg har lyst til å kjøpe meg et nytt digitalkamera siden det jeg har er eldgammelt. Jeg har sett litt på Canon digital ixus v2 og syntes d virker bra, noen som har et annet bra tips på et kamera fra 2000-6000 kr. ca Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 ingen som har et tips??? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hvorfor ikke bruke digitalkamera. nos utmerkede prisguide? http://www.digitalkamera.no/prisguide/index.html Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Ta også en titt på anbefalingene våre. MLW Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 I lav prisklasse er Nikon Coolpix et meget bra kamera. Jeg har det selv, og benytter det daglig. Det har en god makro, noe du kan kikke på på denne siden: http://www.overklokking.no/sitenyheter/rad...9700/index.html Jeg har så å si null peil på fotografering, og bildene ble tatt etter pek-og-skyt metoden. :wink: Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 fuji finepix F601 har jeg, og det fungerer fint... meget god filmkvalitet i VGA. Uansett blir det jo mye smak og behag... utseendemessig og størrelsen... Tenk litt på hvor mye zoom du trenger.., men noe som jeg har erfart er at du like ofte kunne tenke deg bedre vidvinkel... Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 jeg vil gjærne ha et lite og kompakt kamera, har sett litt på Minolta DiMAGE Xi, selv om det ikke har kommet ut ser det veldig stilig og bra ut. får se når det kommer Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 hvilket kamera ville dere kjøpt av v2 og 330, er ikke 330 litt større? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 jeg ville ha ventet til November, for så og kjøpt Ixus V3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå