Howard Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dag 1 av verdens største IKT-messe er vel overstått. Her har vi samlet noe av det vi har sett i løpet av den første dagen. Les mer Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Stuepc og am2 skulle likt å se gigabytekortet i sli.. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Gleder meg til å se tester av dette systemet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Quad sli Skulle ønske at jeg hadde mulighet for å dra ditt. Hvor befinner dette seg? Og er det kommet en spesifisert lanseringsdato for AM2 prosessorer og hovedkort? Lenke til kommentar
VbD Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 den quad'en der så litt spennende ut ja, samme med media pcene fra shuttle. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Mange stilige små pcer og hovedkort der. Quad-SLI ser helt rått ut, men det trekker nok en del strøm! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 den quad'en der så litt spennende ut ja, samme med media pcene fra shuttle. 5728095[/snapback] Heh, Quad-SLI håper jeg aldri kommer til å vurdere noe sånt. Ellers er jo de små-PCene litt vittige synes jeg, litt usikker på nytteverdien, kanskje fint for dama? AtW Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Første tanken som slo meg når jeg så den nye mini-PC`en fra Aopen med plastlokk...var at det helt sikkert var ei brødskive eller to under det lokket.... :!: Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vel quad sli er vel løsningen for en som ikke har råd til å kjøpe et helt nytt kort, så blir det vel en slags skalerbar løsning for oppgradering.. Men, om man trenger fire kort med en gang så er det litt håpløst.. Dog, den vannkjølingen til gigabyte så litt interessant ut.. Er det kjøling av skjermkort i sli/cf eller bare ser det slik ut? Litt lite bilde, i en kinkig vinkel.. Ta flere bilder!! Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 nå vet jeg hva mini-pcer er, til den pollen.. Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ser ut som stue-PCer bare blir mer og mer populært, og det vannkjølingsettet fra Gigabyte skulle jeg gjerne hatt noen spesifikasjoner på. Stilig at det deler seg til å kjøle skjermkort separat fra CPU. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Allså Shuttle SN27P2 falt rett inn i hjerte hos meg, håper på flere bilder Ellers så var det mye flott og se.. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Her var det en del snadder ja! Har aldri vært så begeistret for mini-PC'er da, men den som Shuttle har vist frem her har virkelig vekket interessen hos meg nå... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 må si jeg savner yonah satsing fra shuttle..... en slik syk og klokke villig cpu burde helt klart sitte i et sff gaming system. tror den knekker det meste av det AMD har og vise av cpuer, i dag og mulig M2. håper shuttle kommer med flere lanseringer Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Shuttle med AM2 stilig også..... MÅ nesten klare å vente med å oppgradere nå..... finner ikke spor av den på shuttle sine hjemmesider.... ble det sagt noe om lansering/tilgjengelighet ?? Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Q965 Intel Chipset - Multi-Core Optimized. Er dette hva jeg tror og håper på, så vil dette chipsettet bli Kensington-Ready. Hadde vært herlig, for da hadde det ikke blitt noe som helst tvil om hva jeg hadde gått for. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Er det ingen andre enn meg som har sett at det ikke er tilkobling mellom kortene på bilde i Quad SLI ??( se post nr 3 i denne tråden) Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 de er kobla sammen uten sli bro ja =) hvis det var det du tenkte på. Fancy pancy nVidia teknologi vet du Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Takk for mange fine bilder :-) -sv3inung Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 de er kobla sammen uten sli bro ja =) hvis det var det du tenkte på. Fancy pancy nVidia teknologi vet du 5730290[/snapback] Det var det jeg mente. Bare glemte hva det het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå