Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bil stereo i Peugeot 206

Anbefalte innlegg

Har null peiling på anlegg i bil og ønsker gjerne litt hjelp til å velge komponenter.

Jeg har selvfølgelig ikke klart å holde meg helt og installert frontsett og satt inn ny spiller.

Har hitil installert Disse i bilen forran, de passer perfekt og jeg har lagt inn diskanten der den orginale var før.

Spillern jeg har er en

Pioneer deh-p6800mp.

Jeg ønsker å bytte de gamle høytalerne jeg har bak med noe bedre og gjerne få inn en sub med forsterker. Om jeg skal Forsterke opp restene av høytaleren er jeg usikker på. Jeg har lyst til å bruke rundt 5 lapper til, så hvis noen har noe forslag til hva jeg kan gå til innkjøp av hadde det vært fint. Jeg har som sagt null peil på anlegg i bil, men har lyst på bra lyd , fremfor høy lyd. Jeg liker selvfølgelig høy lyd også, men ikke fremfor bra lyd.

Bilen jeg har er en Peugeot 206 xs, med andre ord ganske lite coupe

Takker på forhånd for forslag:

Mvh

Kuffe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg å legge pengene i en forsterker til frontsettet, og å dempe dørene. Da har du ikke bare fått mye igjen for pengene du har lagt i de forskjellige delene, men du har også en god basis å bygge videre på senere. F.eks. sub og forsterker til denne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...