TheMatrix Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Maskinen finner ikke cdbrenneren min, prøvde å installere aspi... uten at det hjalp. Noen tips ? [ Denne Melding var redigert av: TheMatrix på 2002-09-22 18:18 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Ånei du! Det kan vi ikke svare på ettersom den informasjonen kan brukes av noen til å kopiere noe som er ulovlig å kopiere og det kan vi ikke ha noe av ... Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 18:19, skrev Dan Hansen:Ånei du!Det kan vi ikke svare på ettersom den informasjonen kan brukes av noen til å kopiere noe som er ulovlig å kopiere og det kan vi ikke ha noe av ... Det var det jeg var redd for. ;D (#KPRDKDEO#CL C`=W=" C;?=X=W) _Kodet melding til alle med "ulovlig" cdbrenner, passordet er "Blå måne danser i natt" Da venter jeg spendt om det er noen "skapbrennere" som vil komme ut av skape å hjelpe :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå