AztroM Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Se profilen for hardware Skulle idag flytte systemet mitt fra et gammelt chieftechkabinett til kabinettet jeg vant i julekalenderen på HW.no et In-Win X711 Satte HK, CPU, minne, skjerkort, harddisk, cd-rom og floppy over i det nye kabinettet og koblet til IDE kontaktene og ga strøm til alle komponentene. Koblet og til power on ,reset osv..Når jeg da skal skru på PC'en bynner alle vifter og surre, 2 sek etter slås alt av og høyttaleren bynner og lage ambulanselyden. Hva kan være gjort feil ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du kan ha koblet ledninger feil eller for eksempel satt minnebrikker feil. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har du sjekket at strømmen til skjermkortet er tilkoblet? Det kan også være rammen som er satt i hovedkortet feil. Du kan ha koblet de små ledningene fra kabinettet til hovedkortet feil. Det er ofte en av de tre grunnene som forårsaker dette. Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 ahaa... Var en av de spå ledningene fra bryterne på kabinettet som var koblet feil vei ... takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå