Reino Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg har ingen problemer med spillet ellers, men jeg får ikke lasta inn det som ligger i saved games lista. Det er bare hvis jeg starter nytt spill det går bra! Er det noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 En jeg kjenner hadde warez versjonen av GTA3 og han hadde akkurat det samme problemet, og han har aldri hatt problemer med det etter han kjøpte spillet i butikken. Kanskje det warez versjonen?? :razz: Ta vare på saved games og prøv å installer spillet på nytt. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Du må ha en patch til spillet (gta3 winxp fix). Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 18:21, skrev Lars73:Du må ha en patch til spillet (gta3 winxp fix). Tviler på at det er det som er problemet, for hvis han bruker WinXP og skal spille GTA3 så ser han ikke no tekst på meny`en i spillet. Lenke til kommentar
Reino Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Jeg kjører XP og har innstallert den patchen, så det er ikke det som er problemet. Det virker som om den laster inn spillet, men så stopper den akkurat når den streken som indikerer at den laster inn har blitt ferdig. Og da står den bare der på et bilde uten at noe skjer. Esc er eneste vei ut... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 18:18, skrev zn00ker:En jeg kjenner hadde warez versjonen av GTA3 og han hadde akkurat det samme problemet, og han har aldri hatt problemer med det etter han kjøpte spillet i butikken. Kanskje det warez versjonen?? :razz:Ta vare på saved games og prøv å installer spillet på nytt. Eller har du logget deg inn som en annen bruker enn når du lagra spillet?? Lenke til kommentar
Reino Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Nei det har jeg ikke Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg hadde det samme problemet. Mener det var patchen som fixa, det, men mulig jeg tar feil. Skal ta en titt på hjemmepc'n så snart jeg får satt opp det nye pc bordet mitt :smile: Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 du må legge inn en patch, hvis du har en cracka version, så må du legge inn spillet på nytt.Men du kan bruke patchen som "crack" det funker hvis du bruker isoene. patchen ligger på: http://home.no.net/kentbj/stuff/gta3/ Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Du må laste ned crack fixen, IKKE XP fixen. Det er en feil med selve cracken som medfølger i deviance releasen. Søk på GTA3 crackfix eller noe lignende i kazaa eller DC . Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 last ned 1.1 patchen fra fks gta3.com. deretter laster du ned cracken til v1.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå