Jørnan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har ventet på Sony Ericsson P990i en stund nå, men begynner å bøi lei av at de drøyer så. Derfor har interessen falt over på Qtek 9000, i-Mate Jasjar, Orange SPV M5000 eller hva du vil kalle den. Men har noen erfaringer med den? Fant ingenting i prisguiden, og syns det er dumt å bruke så mye penger på en mobiltelefon som kanskje har noen små irriterende feil. Og hvordan er Windows Mobile 5.0 i forhold til Symbian UIQ 2.1 og 3.0? Lenke til kommentar
joebush Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har ventet på Sony Ericsson P990i en stund nå, men begynner å bøi lei av at de drøyer så. Derfor har interessen falt over på Qtek 9000, i-Mate Jasjar, Orange SPV M5000 eller hva du vil kalle den. Men har noen erfaringer med den? Fant ingenting i prisguiden, og syns det er dumt å bruke så mye penger på en mobiltelefon som kanskje har noen små irriterende feil. Og hvordan er Windows Mobile 5.0 i forhold til Symbian UIQ 2.1 og 3.0? 5727229[/snapback] Jeg har i alle fall bestilt en selv. Den kommer nok i morgen. Alt tyder paa at den er god saa lenge man taaler aa ha en stor telefon. Maalet er aa bruke den som PC om jeg klarer aa venne meg til det. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Venter spent nå. Jeg kan ha en stor mobil, så det er ikke noe problem. Hadde en Nokia 9210i i et par dager mens den andre mobilen var ødelagt. Det er fullt mulig å bruke den, og den passer i lomma (ja, den gjør det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå