RamGuy Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det går nå mange rykter om at Lucas Arts skal starte eller har allerede har started med Star Wars Knigths of the Old Republic 3, og Jedi Knight 4! Så følg med! Lenke til kommentar
Soth Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Knights of the Old Republic 3...mulig. Jedi Knight 4. Tviler litt på den. =) Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 KotOR 3 ville hvert flott, digga kotor 1 og 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 KotOR 3 ville hvert flott, digga kotor 1 og 2 5730136[/snapback] Ja Star Wars Knights of the Old Republik var suverent! Men 2ern var litt dårligere syntes jeg, det er også et bra spill, men hadde fortventet mer. Men det var jo ikke samme utvikler som utviklet 1ern som 2ern da, Ryktene sier at 3ern skal bli utviklet av ObiWare og ikke Obsidian som utviklet det litt mer skuffende 2ern. Dessuten er jo ObiWare kanskje den beste utvikleren av RPG spill. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kotor 2 var ikke dårligere enn 1'ern på noen måte. Forskjellen er bare at du selv hadde skyhøye forventninger til 2'ern. Det hadde du ikke med 1'ern. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kotor 2 var ikke dårligere enn 1'ern på noen måte. Forskjellen er bare at du selv hadde skyhøye forventninger til 2'ern. Det hadde du ikke med 1'ern. 5732031[/snapback] Ikke for å flame eller no, men han sa syntes og sist jeg sjekket så kan du mene hva enn du vil om noe. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Han sa selv at han hadde forventet mer. Det er nettopp derfor han syns Kotor 2 var dårligere, fordi han hadde ikke "forventet mer" ved Kotor 1. Uansett glem det... Endret 11. mars 2006 av Soth Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 KotOR 3 ville hvert flott, digga kotor 1 og 2 5730136[/snapback] Ja Star Wars Knights of the Old Republik var suverent! Men 2ern var litt dårligere syntes jeg, det er også et bra spill, men hadde fortventet mer. Men det var jo ikke samme utvikler som utviklet 1ern som 2ern da, Ryktene sier at 3ern skal bli utviklet av ObiWare og ikke Obsidian som utviklet det litt mer skuffende 2ern. Dessuten er jo ObiWare kanskje den beste utvikleren av RPG spill. 5731738[/snapback] Jeg vet ikke om du drar en "Star Wars"-vits her med "Obi Wan Kenobi" osv, men du er klar over at det heter Bioware ikke sant? Kan forøvrig føye til litt info fra wiki; There is also a game to be announced, codenamed "Project New Jersey", confirmed by Obsidian employee John Morgan not to be a sequel. Also by words of Urquhart, the company hopes to be around 115 employees by the end of 2006, forming in 2 and a half teams, who will be working on three projects simultaneously. Knights of the Old Republic III is also in the plans of the company, should Lucas Arts desire it in the future. En evt. KoTORIII vil med andre ord garantert bli utviklet av Obsidian. Selv syntes jeg 2ern var minst like bra som 1ern, så jeg rykker ikke på nesa. Jedi Knight 4 kunne vært spennende dog. Et Jedi Knight på høyde med JKII hadde gjort seg. Jeg ble kjempeskuffet av JKIII Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kotor 2 var ikke dårligere enn 1'ern på noen måte. Forskjellen er bare at du selv hadde skyhøye forventninger til 2'ern. Det hadde du ikke med 1'ern. 5732031[/snapback] Sannheten er vel egentlig at det manglet utrolig store sidebiter/biter av 2'ern.. Kan godt skjønne at folk blir skuffet, fordi historien var veldig bra, men endte med litt kræsj og bang pga julesalget Lucas Arts pushet på de.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg ser veldig fram til begge spillene, men må nok holde en knapp på at jeg ser mest fram til vis det blir ett Jedi Knight 4. Force Push med Havoc fysikk motor, mye bedre grafikkmotor og dritheftige lyssablerdueller er til å nesten klikke av glede av. Kotor III ser jeg også frem til, og vil utvilsomt bli en suksess vis Obsidian utvikler det. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Kotor 2 var ikke dårligere enn 1'ern på noen måte. Forskjellen er bare at du selv hadde skyhøye forventninger til 2'ern. Det hadde du ikke med 1'ern. 5732031[/snapback] plz, 2 var utrolig dårlig fordi det ikke var ferdig når det ble lansert, og fordi når du gir en spiller alt for mye spillerom uten mange spesifike steder man MÅ fullføre for å gå videre til neste level, ender det opp med at an ikke får med seg mye av historien, de 2 tinga er de største klagene i kotor2, les på lucas forumene hvis du ikke tror meg. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Egentlig synes jeg de burde lage en remake av Dark Forces og Dark Forces 2 med de grafikkmulighetene som finnes i dag. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Håper virkelig det er sant med Jedi Knight 4 ihvertfall. Bedre spill skal man lete lenge etter . Jedi Academy var ihvertfall VELDIG bra Multiplayer men syns de skal rive seg vekk fra Quake motoren. Grafikken blir for glatt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det går nå mange rykter om at Lucas Arts skal starte eller har allerede har started med Star Wars Knigths of the Old Republic 3, og Jedi Knight 4! Så følg med! 5727083[/snapback] Kilder? Hvem fikk du dette fra? Ved å søke på nett finner jeg ingen ting. Håper ikke bare det er en av vennene til vennene til vennene til vennene dine som sa at det hadde vært kult om oppfølgere til dem hadde kommet, så har informasjonen blitt mer og mer feiltolket på vei mot deg? Rykter har en tendens til å være sånn. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Kotor 2 var ikke dårligere enn 1'ern på noen måte. Forskjellen er bare at du selv hadde skyhøye forventninger til 2'ern. Det hadde du ikke med 1'ern. 5732031[/snapback] plz, 2 var utrolig dårlig fordi det ikke var ferdig når det ble lansert, og fordi når du gir en spiller alt for mye spillerom uten mange spesifike steder man MÅ fullføre for å gå videre til neste level, ender det opp med at an ikke får med seg mye av historien, de 2 tinga er de største klagene i kotor2, les på lucas forumene hvis du ikke tror meg. 5776560[/snapback] Jeg er enig med i at de kunne tweaket spillet litt mer når det gjelder framerate problemene osv. Men det ødelegget ikke spillopplevelsen, nei langt ifra. Historien og stemningen er for bra til å bli drept av små bugs og framerate problemer. Når det gjelder at du får for mye spillerom, så har det vel seg bare slik at du vil ha spesifikke mål hele tiden. Jeg selv liker at du kan utforske litt og gjøre sidequests uten at det har noe stor betydningen innenfor hovedhistorien. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg leste på theforce.net at ett Jedi Knight spill med tidsperiode 3-4 der du kunne spille som Darth Vader, var på planleggingstadie. Var vist en inndad i LucasArts som hadde lekket det til TheForce.net. Kan se om jeg finner link ... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det går nå mange rykter om at Lucas Arts skal starte eller har allerede har started med Star Wars Knigths of the Old Republic 3, og Jedi Knight 4! Så følg med! 5727083[/snapback] Kilder? Hvem fikk du dette fra? Ved å søke på nett finner jeg ingen ting. Håper ikke bare det er en av vennene til vennene til vennene til vennene dine som sa at det hadde vært kult om oppfølgere til dem hadde kommet, så har informasjonen blitt mer og mer feiltolket på vei mot deg? Rykter har en tendens til å være sånn. 5779536[/snapback] Det har nå verset rykter på SW forumet på hjemmesiden til lucasarts i snart et halvt år.. Bare å lese der selv.. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Sjekk ut denne tråden! Det kommer etterhvert fram at det med STOR sannsynlighet kommer et Kotor III sent 2006, tidlig 07. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kotor serien er den beste rollespill serien jeg noen gang har spilt. Og att det er Star Wars gjør det så mye bedre Gleder meg allerede som en liten unge på juleaften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå