Gå til innhold

World of Warcraft Bare Oppskryt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg venter vel egentlig på å gå ned til en kompis der vi skal se film, men gidder ikke gå enda :tease:

årets OT? haha. Uansett, hva er best til PvP, gnomish eller goblin engeneering? Er vell like bra å skrive dette som all den flamingen osv. som dere kommer med. Jeg lurer virkelig på det med engeneering btw, så please svar :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Wow grafikken er ikkje dårlig. Den har fine og klare farger.. Øye snacks!:D

Spillet git alltid nye mål, som får folk til å henge seg på.

Jeg syntes at det er et genialt spill.. Folk kan bli litt for knyttet til spillet noen ganger, å drite oppi lekser O.l.. ikke bra...

Men uanzett.. :p go wow!:p

Lenke til kommentar

Poenget med grafikken i WoW er ikke at den skal være naturtro, den skal være lik wc3. Synes egentlig at mange mmorpg der det skal være naturtro, blir dårlig og stygg grafikk. For de ikke klarer og lage folkene skikkelig f.eks...

Synes grafikken i wow er koselig jeg :)

Ble en skrivefeil, så det lett kunne misforstås :p

Endret av Izor
Lenke til kommentar
Nei det har ingen sammenheng. Det er irrelevant at de har fortsatt å spille. Vi vet jo alle at mesteparten av de tallene der er en gjeng med usikre tenåringer.

5728504[/snapback]

Jeg hadde helt glemt denne tråden, så beklager at det tok meg litt tid å svare deg på innlegget.

Nå kan jeg jo selvsagt ikke ta deg helt seriøst, med tanke på det du akkurat sa. Tusen takk for at du oppklarte det for meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

trådstarter, kunne ikke vært mer enig. WOW er et oppskrytt spill.

mennesker følger mennesker, alt er mote ikke annet

Lenke til kommentar

5760473[/snapback]

Kan dere ikke la de som vil spille WoW spille WoW, og heller pelle dere bort og ikke klage når dere ikke vil? Jeg gir nå blanke i hva du sier, jeg. Ikke kjangs i havet at jeg kommer til å slutte å spille fordi noen syter over at WoW får mye oppmerksomhet.

Denne tråden er helt meningsløs, og det blir som å feste en saftig plakat med noe kontroversielt midt på torget.

Lenke til kommentar

5760473[/snapback]

Kan dere ikke la de som vil spille WoW spille WoW, og heller pelle dere bort og ikke klage når dere ikke vil? Jeg gir nå blanke i hva du sier, jeg. Ikke kjangs i havet at jeg kommer til å slutte å spille fordi noen syter over at WoW får mye oppmerksomhet.

Denne tråden er helt meningsløs, og det blir som å feste en saftig plakat med noe kontroversielt midt på torget.

5760592[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig. Er det noe du ikke liker som andre liker, hold kjeft og drit i å ødelegge spilletia for de andre.

Lenke til kommentar

Rim(Job)guy......kremt kremt......Ramguy, stikk ned på blitz huset og sosialiser med likesinnede. Mest idiotiske posten på mange år. Hold slikt for deg selv, eller evt. Kast blomstervaser ut i fra høye hus eller noe, det med å ha meninger er nemmelig ikke noe for deg.

Mitt tips til deg: Dra ut internett ledninga!

Lenke til kommentar
Må si meg enig, WoW Er lettEid av SWG, EQ2 Osv.... Tilogmed RF-Online ser ut til å bli bedre enn WoW.

WoW = Oppskrytt dritt >_>

5761225[/snapback]

Du registrerte deg bare for å skrive det? :hmm:

5761310[/snapback]

Det er sikkert poll starter som starta ny for å få fler som var enige med seg selv :p

Lenke til kommentar

5760473[/snapback]

Hva hvet du om det? Jeg spiller WoW fordi det er et fantastisk bra spill, og det tror jeg gjelder de fleste. Så på hvilket grunnlag baserer du dine uttaleleser?

Lenke til kommentar
Rolig nå, han kan vel pokker få mene hva han vil? Uten du skal slenge dritt, selv om du er sterkt uenig og mener han er på bærtur!

5761194[/snapback]

Man kan mene hva man vil ja, men ikke alltid like smart og si hva man mener

Lenke til kommentar
Slapp av litt her. Jeg har aldri sakt at WoW suger, jeg spiller det fremdeles, og jeg har vært med fra dag 1 også.

Det er dere, ikke jeg som har skapet denne krangelen, så ikke skyld på meg.

5731613[/snapback]

Hehehehe... Var det ikke du som skrev emnetittelen? For meg så er hvertfall "bare oppskryt" og "suger" rimelig nært beslektet. :!:

Lenke til kommentar
Må si meg enig, WoW Er lettEid av SWG, EQ2 Osv.... Tilogmed RF-Online ser ut til å bli bedre enn WoW.

WoW = Oppskrytt dritt >_>

5761225[/snapback]

Du registrerte deg bare for å skrive det? :hmm:

5761310[/snapback]

Det er sikkert poll starter som starta ny for å få fler som var enige med seg selv :p

5761706[/snapback]

Poest whit ur main!11oneone

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...