Gå til innhold

World of Warcraft Bare Oppskryt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Swg er det spillet jeg har spillt mest og det spillet jeg har vært mest fornøyd med.. Men uheldigvis så har det kommet combat revamper og et latterlig lvl'e system som ikke ligner grisen så nå gidder jeg ikke lenger å prøve å spille det..

Lenke til kommentar
Har nå spilt Star Wars Galaxies isteden for World of Warcraft den siste tiden, skulle bare sjekke hvordan World of Warcraft faktisk er i forhold til andre MMORPG spill.

Og jeg må si at, jeg vender nok ikke tilbake til World of Warcraft med det første!

World of Warcraft kan ikke kalles RPG når man sammenligner med Star Wars Galaxies, og Star Wars Galaxies er vell ikke det beste det heller!

Syntes at folk har tatt helt av når det gjelder World of Warcraft.

Det er egentlig ikke så bra som folk vill ha det til.

Egentlig er det bare et terningkast 4 spill, og Star Wars Galaxies er vell et 4+ spill.

Alle har forskjellig smak.

Bare se på World of Warcraft grafikken, den er tegnet, det er nesten de samme trærene kopiert om og om igjen.

Mens Star Wars Galaxies har realistisk (ikke tegnet) grafikk.

Igjen, folk har forskjellig smak, og personlig så synes jeg det er veldig bra grafikk stil i WoW, litt tegneserie aktig på en måte. hadde ikke vært det samme om det var lik grafikk som Gears of War feks. det som teller mest er ikke hvordan grafikken er, men at det har en gjennomført og bra grafisk stil. Det er litt av sjarmen med WoW spør du meg :love: .

Til dem som ikke har lagt merke til det så er hulen i start område til Undead, Tauren, Orc/Troll, Night Elf, Human, Gnome/Dwarf helt like i desing, bare andre farger osv... Du har ingen valg muligheter når det gjelder design av spiller i World of Warcraft!

Og det er jo noe av det viktiske i et RPG! I Star Wars Galaxies kan man velge alt fra høyde til skuldermasse til nesens vinkel. Mange av questene i World of Warcraft er nesten helt like!

Og i Star Wars Galaxies begyner man faktisk med en tutorial som frakter deg fra lvl 1-12, kan jo bli litt irriterende etter du har begynt på nytt etter et par ganger, men sånne ting burte alle slike spill ha!

Det er mye World of Warcraft mangler, blant annet er du lei spillet etter et par månder!

Det er jo forskjell på folk, vet om mange som har spilt det i ca ett år nå uten å være lei.

Du går opp til level 60 spiller det i et par uker, så sletter du spillet og kanskje installerer det igjen enn eller annen gang i fremtiden, mens de fleste "gode" online spill blir mang ikke lei før man har spilt det i 1-2år, og da kommer som oftest spiller ut i en ny versjon.

Sier ikke at Star Wars Galaxies er et supert og et perfekt spill, men det jeg vil frem til er at World of Warcraft er ikke så bra som folk sier/tror det er!

Eks så er jo da, sånn rent teknisk Star Wars Galaxies et av de litt bedre spillene.

Så World of Warcraft er nok ikke noe terningkast 6 spill nei, da må jo mange andre være både 7 og 8.

Spillet har blitt så oppskryt pågrunn av at Vivendi Universal laget det og at Blizzard Entertainment utgir det.

Hadde alle World of Warcraft spillerene prøvd andre MMORPG spill så hadde de nok ikke spilt World of Warcraft særlig lengre.

World of Warcraft passer bedre til "barn", altså personer under 12 år som ikke klarer å tenkt eller noe når de spiller.

Fordi det må du faktisk ikke gjøre i World of Warcraft, og det gjør det kanskje kjedelig i lengden.

Så prøv heller et annet MMORPG spill, ikke bare stå fast ved World of Warcraft. Fordi det er ikke så bra!

5727067[/snapback]

Hvis SWG er så mye bedre, forklar meg da hvorfor WoW har 6 mill spillere og SWG har en del mindre.. ;)

5727460[/snapback]

Vil tro det er hypen og også en LANG serie "forhenværende" spill, selv om disse er RTS'er, og ikke RPG/MMORPG

Lenke til kommentar
Hvis SWG er så mye bedre, forklar meg da hvorfor WoW har 6 mill spillere og SWG har en del mindre..  ;)

5727460[/snapback]

Tror det kommer av at mange har spilt Warcraft serien. Også er WoW veldig lett å spille, men mere vansklig å mestre.

Hvorfor SWG ikke har så mange spiller er vel kanskje fordi det ikke er så bra som RamGuy skal ha det til! Eller?

Lenke til kommentar
Eeeeep, Cookies > Pie  :blush:

5727272[/snapback]

Nei, for svarte svingende!! Pai powner kjeks, alle vet jo det!

5727378[/snapback]

Cola > Pai!

5727457[/snapback]

Vanilla Coke > Pai

5727518[/snapback]

Er pai SÅ langt nede på lista eller? Må jo smake helt forferdelig for å være dårligere enn vanlig Cola :innocent:

Lenke til kommentar
Det er mye World of Warcraft mangler, blant annet er du lei spillet etter et par månder!

Du går opp til level 60 spiller det i et par uker, så sletter du spillet og kanskje installerer det igjen enn eller annen gang i fremtiden, mens de fleste "gode" online spill blir mang ikke lei før man har spilt det i 1-2år, og da kommer som oftest spiller ut i en ny versjon.

Kanskje du ble lei av spillet og sletta det etter noen mnd. men det betyr ikke at alle andre gjør det. Om du synst WoW er oppskrytt, så fint for deg, ingen bryr seg dog.

EPLEKAKE > ALT!

Mage pie > all, kkk?

Endret av emes
Lenke til kommentar

swg har jeg spilt en del, og d var veldig dårlig, slossingen ble bare dumt, skyting ble tåplig, og skulle jeg gå innom noen yrker som bio, lege, animal master, huska ikke hva d hette, så tok d en evighet med å trykke på dem samme knappane 100ganger, men hver sin smak heldigvis,

Lenke til kommentar

Du sier at de fleste "gode" online spill blir man ikke lei av før man har spilt det i 1-2 år. Har du stor erfaring innen online spill sjangeren? Hvor mange online har du spilt aktivt i 1-2 år? Ifølge bruker profilen din er du født i 1990, det vil si ca. 15 år. Begynte som aktiv online rollespiller da du var 13 år? :ermm: Greit, kanskje et dårlig argument =)

Star Wars fan sier du? Ja, kanskje det er en av grunnen til du nevner Star Wars som et bedre spill. Men få en ting oppklart. Et online spill trenger ikke være bedre fordi trærne som du nevner, ser forskjellige ut, og muligheten til å bestemme hvordan/hvor høy characteren din skal være.

Jeg respekterer dine meninger om hva du synes om WoW, men jeg skjønner egentlig ikke poenget med posten din? Hva prøver du på? Overbevise oss om at WoW eeegentli ikke er så bra som du vil ha det til? Takk for oppmerksomheten, men det tror jeg vi klarer å avgjøre utmerket selv :innocent:

Lenke til kommentar

Ang. grafikk

Gjennomført Tegneseriestil er bedre enn halvgjennomført realistisk i de fleste tilfeller. Man får en mye mer gjennomførbar stil med grafikk som ikke prøver så hardt å tilnærme seg virkeligheten. teknologien har ikke utviklet seg langt nok til at man kan begynne å tilnærme seg virkeligheten.

Spesiellt på personer. Psykologisk forskning viser f.eks. at folk reagerer dårligere på "nesten mennesklig" utseende enn åpenbart tegneserie. Det er litt av grunnen til at mange unger synes dukker er skumle.

Mennesker er trent på å gjenkjenne så utrolig mange nyanser av ansiktsuttrykk, bevegelser o.l. at ett dataspill ikke vil klare å gjenskape det. Mange reagerer derfor negativt til det fordi de ser noe som burde være familiært, men som ikke er det fordi "noe" mangler.

Således er grafikk som bevisst er tegneserieaktig mer appellerende for mange fordi det omgår hele problematikken.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det dukker seriøst opp ein tråd som skal snakke dritt om wow minst eingang i måneden!

Og korleis kan du påstå at wow er oppskryt?

5.5 mill registrete brukere? eller er det 6 no?

Jaja, samme det.

Alle har ulik smak, ferdig med saken.

Tipper den tråden blir stengt av ein moderator eingang i framtida.

Og dersom vi vil spele andre spel so gjer vi det.

Lenke til kommentar
Når bestemte populariteten kvaliteten på spillet?

5727734[/snapback]

Vel, jeg vil tro at det har en VELDIG stor sammenheng. Greit nok at mange startet ved release, men det har logget på mellom 5 og 5,5 millioner spillere ETTER release også. Det sier vel mer at folk har blitt imponert over hva de har sett/hørt - og for å få spill imponert og/eller interessert må det jo ha en viss kvalitet, eller hva?

Jeg synes innlegge ditt er mer ulogisk enn logisk, for å si det på den måten.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt begge, og jeg synes de er best på hver sin måte. Men Jeg må si at det er WoW jeg spillte mest og tangte mest på osv. Hvis du liker Star Wars Galaxies best, spill det da. Jeg synes WoW ikke er oppskryt i det heletatt. Men kanskje bare at SW Galaxies fortjener mer oppskryt.

Lenke til kommentar
Når bestemte populariteten kvaliteten på spillet?

5727734[/snapback]

Vel, jeg vil tro at det har en VELDIG stor sammenheng. Greit nok at mange startet ved release, men det har logget på mellom 5 og 5,5 millioner spillere ETTER release også. Det sier vel mer at folk har blitt imponert over hva de har sett/hørt - og for å få spill imponert og/eller interessert må det jo ha en viss kvalitet, eller hva?

Jeg synes innlegge ditt er mer ulogisk enn logisk, for å si det på den måten.

5728287[/snapback]

Nei det har ingen sammenheng. Det er irrelevant at de har fortsatt å spille. Vi vet jo alle at mesteparten av de tallene der er en gjeng med usikre tenåringer.

Lenke til kommentar

"Rosa Helikopter" var jo også "populær", men man kan ikke si at det er høykvalitet heller. Britney har også solgt en del album, zomg zomg bra musikk! :hrm:.

Gidder ikke blande meg inn i en MMO v MMO-diskusjon, men popularitet er ikke lik kvalitet. Jeg tør tippe at mange av WoW-spillerne er førstegangs-MMOere, fordi de prøvde det pga. hypen, og likte konseptet.

Hadde vi fått et mer seriøst PvP-system, hvor hele Europa kan måle styrke i organiserte turneringer, da hadde jeg elsket WoW. Akkurat nå så er det ikke mer å gjøre på den fronten etter å ha slått det beste laget på den andre factionen på serveren.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...