Gå til innhold

Mistet Windows 2000 plata, hvordan få ny?

Anbefalte innlegg

Hei,

Som topic sier, har jeg mistet min Windows 2000 plata. Jeg har lett rundt på mange nettbutikker og prisguiden til hw.no, men finner ikke noe Windows 2000.

Jeg trenger dette sårt, og den må helst være på norsk, da det er noen (les: folk som ikke liker engelsk) som krever det.

Er det noen som vet om butikker som selger Windows 2000 ennå, eller andre plasser jeg kan få tak i den. Har lovlig lisens.

På forhånd takk for hjelpen.

ChrisEge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet at det er LISENSEN du har betalt for, ikke plata? Derfor er det ravende likegyldig hvor du får plata fra, så lenge du har gyldig lisens. Blr for dumt å kjøpe ny plate når du kan få ny "free of charge" fra microsoft. Du kan til og med besøke en viss bukt befolket av fille-bekledde menn med 100% ren samvittighet uten at MS sier no på det.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Du vet at det er LISENSEN du har betalt for, ikke plata? Derfor er det ravende likegyldig hvor du får plata fra, så lenge du har gyldig lisens. Blr for dumt å kjøpe ny plate når du kan få ny "free of charge" fra microsoft. Du kan til og med besøke en viss bukt befolket av fille-bekledde menn med 100% ren samvittighet uten at MS sier no på det.

5728168[/snapback]

Klar over dette, ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...