joac Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Er bare veldig fornøyd med Komplett.no idag, og da tenkte jeg at jeg skulle skrive det. Hovedkortet til min T-bird PC tok kvelden her en dag, og jeg måtte sende det inn. Etter innsending fikk jeg raskt beskjed om at det var defekt og at de skulle skaffe tilsvarende, men at de måtte skaffe nytt fra produsenten da dette HK ikke var spesiellt vanlig lengre. (dette var et SDRAM kort) Ettersom jeg godt kunne tenke meg å ha et mer oppdatert HK skrev jeg tilbake og lurte på om jeg kunne få et "DDR kort" istedet, dette skjedde fredag ettermiddag, og idag søndag(!) har jeg hatt en lang og hyggelig brevveksling med returavdelingen om hvilket DDR kort jeg kunne tenke meg. Nå sendes nytt hovedkort og alle er fornøyde :wink: Veldig ok komplett! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har også aldri hatt noe tull fra komplett.no, veldig flinke folk :smile: Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeps, helt enig. Den forrige GF2mxen min tok kvelden, sendte den inn og fikk en raskere en (GF2mx400..) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Rent bortsett fra at de "fraskriver" seg ansvaret for enkelte produkter som er mer enn 30 dager gamle, f.eks Creatives produkter, så er Komplott helt topp. Lenke til kommentar
svening Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 komplott, den er faktisk meget bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå