anders888 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei! Jeg går vk1 og får stipend. Vist jeg dropper ut nå må jeg da betale tilbake det jeg har fått i stipend? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei! Jeg går vk1 og får stipend. Vist jeg dropper ut nå må jeg da betale tilbake det jeg har fått i stipend? 5726775[/snapback] Da går vel "stipendet" til lån antar jeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei! Jeg går vk1 og får stipend. Vist jeg dropper ut nå må jeg da betale tilbake det jeg har fått i stipend? 5726775[/snapback] Da går vel "stipendet" til lån antar jeg. 5726779[/snapback] Det stemmer, blir gjort om til lån.. Det samme gjelder om du ikke består eksamner Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ...og lånet må du begynne og betale tilbake etter 8 månder. Hvis du ikke begynner på skole igjen innen den tid.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Moralen er altså: Stay smart, stay in school! Og bruk for guds skyld hjelm! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 uansett er det verdt å fullføre VKI.. så du kan fortsett fra dette senere! Ikke lenge til skoleåret er ferdig nå.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 jeg måtte aldri betale tilbake mitt stipend når jeg droppa ut av GK allmenn... kanskje jeg bare var heldig Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) uansett er det verdt å fullføre VKI.. så du kan fortsett fra dette senere! Endret 14. desember 2009 av CAT0 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg vil si du var udugelig .... 5731395[/snapback] snakker du til meg? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) snakker du til meg? Endret 14. desember 2009 av CAT0 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg vil si du var udugelig .... 5731395[/snapback] snakker du til meg? 5731586[/snapback] Føler du deg truffet? 5735143[/snapback] Nei, ville bare vite hva du begrunnet det med? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Buy no Prescription Motilium Buy Motilium Without Prescription Bilde Bonus Policy ! *Order 3 or more products and get free Regular Airmail shipping! *Free Express Courier (US Customers Only) shipping for orders starting with $400.00! *Free insurance (guaranteed reshipment if delivery failed) for orders starting with $300.00! Motilium Bilde BildeBilde Generic Name: Domperidone, Motillium, Motinorm, Costi, Vivadone Brand Name: Motilium Informations about Motilium : Description Motilium (generic name: Domperidone; brand names include: Vivadone / Motinorm / Costi) belongs to a group of medicines called dopamine antagonists. Motilium is used to treat the following conditions in adults: Nausea and vomiting Discomfort caused by a slow moving stomach known as gastroparesis (symptoms include not being able to finish a meal, a feeling of being "too full" or bloated after a meal, a loss of appetite, feeling sick and maybe vomiting, or belching without relief) Recommendations Follow the directions for using this medicine provided by your doctor. Take Motilium exactly as directed. The usual dose in adults is one tablet three to four times a day, best taken 15 to 30 minutes before meals or food, and if necessary at bedtime. Motilium is best taken 15 to 30 minutes before meals or food. Sometimes your doctor may increase the dose to two tablets three to four times a day after you have taken Motilium for 2 weeks. You should not take more than a total of eight tablets in a single day. Your doctor may reduce the dose if you have kidney disease. Your doctor may ask you to take Motilium for up to 6 months. Do not take medicines that neutralise stomach acid or medicines that reduce the production of stomach acid within 2 hours of taking Motilium. This is because sufficient stomach acid is required to ensure that Motilium is properly absorbed by the body. Precautions Tell your doctor before taking Motilium, if: you are allergic to any medicines; you have any serious medical conditions; you are taking another medicine containing the active ingredient ketoconazole, fluconazole, voriconazole, amiodarone or an antibiotic containing erythromycin, clarithromycin or telithromycin; you are pregnant or breast-feeding. Ingredients Active ingredient: domperidone. For more information - CLICK HERE See Also Bilde Motilium Cheap Online Cheap Motilium Buy Motilium Without A Prescription Overnight Delivery Buy Motilium Online Discount Buy Motilium Hyclate Online No Prescription Non Prescription Cheap Motilium Motilium No Doctors Prescription Buying Motilium Online Without Prescription No Rx Needed For Purchasing Motilium Motilium Tabletten Buy On-Line Motilium Buy Motilium Online Uk Buy Pills Motilium Buy Motilium Without Doctor Where To Buy Motilium Online Buy Sale Cheap Motilium Order Motilium Hyclate Cheap Motilium No Prescription Buy Buy Motilium Without Motilium Ordering Online What Does Motilium Look Like Uk Motilium Generic Buying Motilium Next Day Delivery Motilium Overnight No Consult Generic Motilium Order Motilium Medication Order Motilium Hyclate 100Mg Motilium Purchase Online Motilium On Sale Cheap Online Pharmacy Motilium No Prescrption Motilium Fast Delivery Pharmacy Online Order Motilium Florida Purchase Online Without A Prescription Motilium Genaric Buy Motilium Online Motilium Overnight Delivery Cheap Buying Motilium Online Motilium Ups Where Can I Buy Herbal Motilium Cheap Motilium Motilium Pay By Cod Motilium Fedex Without Prescription Buy Generic Motilium Motilium No Rx Overnight Buy Cheapest Motilium Take Motilium Cheap Generic Motilium Uk Tablets Buy Motilium Ordering Motilium Online Online Motilium Buy Purchase Cheap Motilium Cod Motilium For Saturday Buy Motilium Online No Membership Motilium Online With Next Day Shipping Buy Motilium Online Buy No Prescription Motilium Online Buy Motilium Low Cost Prezzo Motilium Motilium Online Prescriptions With No Membership Where Buy Motilium Motilium With Free Fedex Overnight When To Take Motilium Motilium Ups Buy Motilium Online Order Buy Motilium Discount Buy Motilium Cheapest How to order medicine Motilium without a prescription Cheap Motilium By Money Order Motilium Online Cash On Delivery Order Motilium Next Day Delivery Buy Online Motilium Canada Pharmacy Endret 16. desember 2009 av CAT0 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Nei, det var ikke siktet direkte til deg, men til alle som presterer å droppe ut midt under vgs. VGS er noe av den enkleste oppgaven du møter her i livet og dropper du ut gjør du alt mye verre. 5736342[/snapback] Det er kanskje ikke like enkelt for alle vet du, dessuten så er det mange som dropper ut for å ta ett friår eller fordi de skjønte at de hadde valgt feil linje. Jeg droppet ut av allmenn GK , og jobbet ett halvt år, og begynte på elektro GK istedet... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Buy Diamox Overnight Delivery Innlegg stoMan » Ons Des 16, 2009 12:46 pm Buy Diamox Overnight Delivery Buy Diamox Without Prescription Bilde Bonus Policy ! *Order 3 or more products and get free Regular Airmail shipping! *Free Express Courier (US Customers Only) shipping for orders starting with $400.00! *Free insurance (guaranteed reshipment if delivery failed) for orders starting with $300.00! Diamox Bilde BildeBilde Generic Name: Acetazolamide Brand Name: Diamox Informations about Diamox : Description Diamox (generic name: Acetazolamide) is a carbonic anhydrase inhibitor. Diamox is used to treat: glaucoma acute mountain sickness (altitude sickness) fluid retention (edema) associated with congestive heart failure seizure disorders Diamox is usually used in combination with other medicines. Diamox works by stopping the action of a chemical in the body called carbonic anhydrase. This reduces the amount of a substance called bicarbonate which is responsible for high pressure in the eye. Recommendations Follow the directions for using this medicine provided by your doctor. Take Diamox exactly as directed. This medication may be taken with food or milk. Your dosage depends on your medical condition and response to this drug. If you forget to take a dose, take it as soon as you remember and then go back to taking it as you would normally. If it is almost time for your next dose, skip the dose you missed and take your next dose when it is due. Do not take a double dose to make up for the dose that you missed. Keep Diamox at room temperature, away from heat and moisture. Precautions Before taking Diamox, tell your doctor if: you are allergic to any medicines; you have or have ever had heart, liver, or kidney disease; or diabetes; you are pregnant, plan to become pregnant, or are breast-feeding. Ingredients Active ingredient: acetazolamide. For more information - CLICK HERE See Also Bilde Online Doctor Consultation For Diamox Diamox for sale How To Buy Diamox Online Without Prescription Buy Cheap Generic Diamox Cheapest Buy Diamox Buy Alternative Diamox Diamox Saturday Delivery Cod Diamox Perscription On Line Buy Diamox Without Doctor Buying Diamox Without A Prescription Buy Cheap Diamox Fast Diamox Free Shipping Overnight Delivery Of Diamox Diamox On Sale Cheap Online Diamox With Free Fedex Overnight Diamox Buy Online In Stock No Rx Needed For Purchasing Diamox Buy Tablets Diamox Online Buy Cheap Diamox With Dr. Prescription Diamox Cod Pharmacy Legally Order Diamox Buy Diamox In Mo Diamox Cod No Prescription Required Cash For Diamox Buy Diamox No Prescription Cod Order Diamox Cheap No Membership Fees No Prescription Buy Diamox Sales Online Specials Cheap Diamox Prescriptions Order Cheap Buy Diamox Online Purchase Cheapest Diamox Buy Cheap Diamox Fast Hydrochlorothiazide from Diamox pharmacy Find Diamox No Prescriptions Online Buy Diamox Without Prescription Online Diamox Cheap Online Diamox Online Overnight Where Can I Buy Herbal Diamox Cheap Diamox Uk Buy Diamox Online Uk Diamox Online Buy Brand Diamox Usa Online Pharmacy Purchase Diamox Take Diamox Without Prescription Buy Diamox Medication Cod Generic C O D Cheap Diamox Diamox Saturday Delivery Cod Generic Buying Diamox Next Day Diamox Delivery Diamox Saturday Delivery Cod Diamox And Overnight Where can i buy Diamox Diamox Min Price Buy Diamox Online Overseas Purchase Buy Diamox Generic Overnight Cheap Diamox Buy Cod Diamox Find Diamox Discount Online Order Discount Buy Diamox Online Reply How To Get Sample Buy Diamox Online Purchase Pills Online Cheapest Buying Diamox Diamox No Prescription Next Day Delivery Buy Diamox Doctor Prescription Order Diamox Hyclate 100Mg Purchase Online Without Prescription How To Find Buy Diamox Online Buy Diamox Without A Rx Want To Buy Diamox In Malaysia Order Diamox Cheap No Membership Fees No Prescription Diamox Ordering Online Endret 16. desember 2009 av CAT0 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Nei, det var ikke siktet direkte til deg, men til alle som presterer å droppe ut midt under vgs. VGS er noe av den enkleste oppgaven du møter her i livet og dropper du ut gjør du alt mye verre. 5736342[/snapback] Det er kanskje ikke like enkelt for alle vet du, dessuten så er det mange som dropper ut for å ta ett friår eller fordi de skjønte at de hadde valgt feil linje. Jeg droppet ut av allmenn GK , og jobbet ett halvt år, og begynte på elektro GK istedet... 5736384[/snapback] Og du føler at du gjorde et smart valg med å droppe ut av allmenn GK? 5736485[/snapback] Ja, for å sitte å skrive å lese 8 timer om dagen var ikke no for meg. Syns det er dumt å mistrives på skolen i 3 år, når det du får ut av det er studiekompetanse. Ikke misforstå, studiekompetanse er bra, men jeg ville heller ut å jobbe med hendene... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Nei, det var ikke siktet direkte til deg, men til alle som presterer å droppe ut midt under vgs. VGS er noe av den enkleste oppgaven du møter her i livet og dropper du ut gjør du alt mye verre. 5736342[/snapback] Det er kanskje ikke like enkelt for alle vet du, dessuten så er det mange som dropper ut for å ta ett friår eller fordi de skjønte at de hadde valgt feil linje. Jeg droppet ut av allmenn GK , og jobbet ett halvt år, og begynte på elektro GK istedet... 5736384[/snapback] Og du føler at du gjorde et smart valg med å droppe ut av allmenn GK? 5736485[/snapback] Han skrev jo at han hadde gjort ett feil valg og begynte på elektro istedet? Er det virkelig å nøye? Det er mye bedre å innse at du har gjort det feil og gjøre noe på nytt enn å gå det du først har valgt fullt ut med dårlige karakterer, bare for å innse at du har driti deg ut. Men - Mottar du stipend, bør du ikke syte over at du må betale det tilbake hvis du dropper ut. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Han skrev jo at han hadde gjort ett feil valg og begynte på elektro istedet? Er det virkelig å nøye? Det er mye bedre å innse at du har gjort det feil og gjøre noe på nytt enn å gå det du først har valgt fullt ut med dårlige karakterer, bare for å innse at du har driti deg ut. 5736495[/snapback] Nettopp! Min historie er noe sær, da jeg egentlig ville inn på media & Kommunikasjon, og fikk beskjed av rådgiver på ungdomsskolen at hvis jeg gikk ett år med allmenn så fikk jeg nok ekstra poeng til å søke meg inn på M&K ... etter 5 mnd på Allmenn fikk jeg beskjed om at dette ikke stemte, så da hadde jeg ikke no å jobbe mot, da valgte jeg heller å finne meg en jobb. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Almenn er noe av det største pisset du kan velge. Det er så utrolig mye smartere å gå yrkeslinje-lærling(fagbrev)-påbygging-videre studier. Og norsk grunnskole er så lang at folk ofte blir leie. Jeg ble ikke det, men kan skjønne at mange blir det. og allmenn er bare ungdomsskolen volum 2, mest egnet for de som ikke har peil på hva di vil bli. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det er ikke så smart å ta yrkeslinjelærling og så påbygging. For det første så har du mistet retten til å ta påbygg i det du er ferdg med læretiden. For det andre så får du ikke all den matten, fysikken og kjemien du kanskje trenger dersom du har tenkt til å ta IT-studier eller ingeniørutdannelse på høyere nivå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Så hvis jeg ikke klarer examen så må man betale til bake stipendet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå