Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Heller at du holder på å legge et lite shitegg i bleien ved tanken :p

7600348[/snapback]

Øh, hvorfor skulle jeg det? :p

Selv om Fredrikstad skulle få Jose Mourinho som trener neste år, tviler jeg på at de vil utgjøre noen stor trussel i kampen om seriegullet.

7603206[/snapback]

hovmod hov|mod -et (fra lty, eg 'høyt sinnelag') overdreven stolthet, ringeakt for andre h- står for fall en som er hovmodig, er utsatt for å miste sin posisjon, anseelse e l 

Hear the words I sing,

War's a horrid thing,

But still I sing, sing, sing,

Ding a ling a ling.

:love:

Lenke til kommentar
Var vel 6 måneders utlån i første omgang, så kan hende de får han tilbake når Premier League er ferdig.

7600772[/snapback]

Aldri i verden, Hæstad kommer til å etablere seg på balløya. Han er en av de beste spillerne vi har her til lands og jeg skal ikke se bort ifra at han blir en like stor suksess som f.eks Riise og Gamst Pedersen.

Lenke til kommentar

Litt trist å se Hyka forsvinne fra Lerkendal. Jeg hadde store forhåpninger til han, men siden Abdoulrazack Traore ble foretrukket så kan man jo anta at han er en bedre spiller. Gleder meg fryktelig å se han, Konan og Stoor i aksjon. :)

Dotten er sikkert glad for å høre at Brann har kjøpt Corrales.

Lenke til kommentar

Brann har en god venstreside allerede, men det er jo tynt på benken om Hanstveit eller Moen skulle bli skadet. Skulle ikke forundre meg om Hanstveit blir benket for første gang på lang tid om amerikaneren gjør det bra.

Men det jeg virkelig venter på er noen erstattere for skottene, samt at Andresen skriver under ny kontrakt.

Lenke til kommentar
Litt trist å se Hyka forsvinne fra Lerkendal. Jeg hadde store forhåpninger til han, men siden Abdoulrazack Traore ble foretrukket så kan man jo anta at han er en bedre spiller. Gleder meg fryktelig å se han, Konan og Stoor i aksjon. :)

Dotten er sikkert glad for å høre at Brann har kjøpt Corrales.

7650292[/snapback]

Hyka borte? Hva har jeg gått glipp av!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...