Nevnarion Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hæstad til Wigan Blir vel et tap for Start. Spørs hvordan de takler det. Spennende med enda en nordmann i PL. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Var vel 6 måneders utlån i første omgang, så kan hende de får han tilbake når Premier League er ferdig. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Heller at du holder på å legge et lite shitegg i bleien ved tanken 7600348[/snapback] Øh, hvorfor skulle jeg det? Selv om Fredrikstad skulle få Jose Mourinho som trener neste år, tviler jeg på at de vil utgjøre noen stor trussel i kampen om seriegullet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Heller at du holder på å legge et lite shitegg i bleien ved tanken 7600348[/snapback] Øh, hvorfor skulle jeg det? Selv om Fredrikstad skulle få Jose Mourinho som trener neste år, tviler jeg på at de vil utgjøre noen stor trussel i kampen om seriegullet. 7603206[/snapback] hovmod hov|mod -et (fra lty, eg 'høyt sinnelag') overdreven stolthet, ringeakt for andre h- står for fall en som er hovmodig, er utsatt for å miste sin posisjon, anseelse e l Hear the words I sing, War's a horrid thing, But still I sing, sing, sing, Ding a ling a ling. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Var vel 6 måneders utlån i første omgang, så kan hende de får han tilbake når Premier League er ferdig. 7600772[/snapback] Aldri i verden, Hæstad kommer til å etablere seg på balløya. Han er en av de beste spillerne vi har her til lands og jeg skal ikke se bort ifra at han blir en like stor suksess som f.eks Riise og Gamst Pedersen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg tviler også på at han returnerer til Start etter seks måneder. Wigan har opsjon på kjøp, og jeg tror Hæstad kan gjøre det bra der og få mye spilletid. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg tviler også på at han returnerer til Start etter seks måneder. Wigan har opsjon på kjøp, og jeg tror Hæstad kan gjøre det bra der og få mye spilletid. 7605480[/snapback] Og så etter et par år etablert seg, og havnet i et enda bedre lag... Men det er godt for norsk fotball, ja... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Enda en Start-spiller til utlandet. Regner med at Strømstad er nestemann ut. Ingen tvil om at dette sveker sørlands-klubben. pantera Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Start har snart ikke spillere igjen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Om de da ikke har noen nye supertalenter lurende i bakhånd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det kan jo hende, men er det ikke litt dumt å satse på det? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jo jo DJ_Dark, men norsk fotball trenger flere talenter slik at den kan utvikle seg og hvis Start har noen esser i bakhånden, så vil jo dette være virkelig bra for norsk fotball. Det gjenstår å se. Skal vi åpne en Tippeliga 2007-tråd eller vente til april? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det skjer vel svært lite angående tippeligaen foreløpig, så kan vel vente en stund til med å lage en 2007-tråd. En måned før det starter eller no, da kan det være på tide å lage ny tråd. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Litt trist å se Hyka forsvinne fra Lerkendal. Jeg hadde store forhåpninger til han, men siden Abdoulrazack Traore ble foretrukket så kan man jo anta at han er en bedre spiller. Gleder meg fryktelig å se han, Konan og Stoor i aksjon. Dotten er sikkert glad for å høre at Brann har kjøpt Corrales. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dotten er sikkert glad for å høre at Brann har kjøpt Corrales. 7650292[/snapback] Flere som er begeistret for en solid venstre kant/back ja Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Brann har en god venstreside allerede, men det er jo tynt på benken om Hanstveit eller Moen skulle bli skadet. Skulle ikke forundre meg om Hanstveit blir benket for første gang på lang tid om amerikaneren gjør det bra. Men det jeg virkelig venter på er noen erstattere for skottene, samt at Andresen skriver under ny kontrakt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har en plan: Andresen kan joine Molde i 1. div mens dere kan få Jan Gunnar Solli for 2,50,- og en pæreis. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva? Er litt vel mye forlangt å kreve betaling for Solli Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Litt trist å se Hyka forsvinne fra Lerkendal. Jeg hadde store forhåpninger til han, men siden Abdoulrazack Traore ble foretrukket så kan man jo anta at han er en bedre spiller. Gleder meg fryktelig å se han, Konan og Stoor i aksjon. Dotten er sikkert glad for å høre at Brann har kjøpt Corrales. 7650292[/snapback] Hyka borte? Hva har jeg gått glipp av!? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det er mulig at Hyka blir god en dag, men han overbeviste meg ikke akkurat i Royal League. Han virket rett og slett ikke rask nok i tillegg til at han ikke viste en spesielt god forståelse for spillet. Og som LarsP skriver, tolker jeg dette som at man anser Traore som et større talent. DJ_Dark: http://www.rbkweb.no/vis/4995 Endret 5. januar 2007 av Katalysator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg