Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Dagbladet.no - RBK vil bytte Eguren mot Stoor

Fredrik Stoor er for de uinvidde en meget god høyreback som har vært fast på det svenske U-21-landslaget. Mannen har god fart og en veldig god innleggsfot.

Aftonbladet: Rosenborg jagar Stoor

Enligt uppgifter till Sportbladet har laget haft spioner på plats för att studera Stoor i såväl Hammarby som i landslaget och man har nu bestämt sig för att köpa loss Stoor och klubbarna är i stort sett överens.

Veldig spennende! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forutsatt at gutten kan spille fotball da.

7330895[/snapback]

Ja, det kan han. Han har som sagt vært fast på Sveriges U-21-landslag. Han er faktisk samme mann som har holdt Lustig ute av troppen (RBK og flere andre storklubber var også på jakt etter Lustig). :)

Lenke til kommentar
Ja, det kan han. Han har som sagt vært fast på Sveriges U-21-landslag. Han er faktisk samme mann som har holdt Lustig ute av troppen (RBK og flere andre storklubber var også på jakt etter Lustig). :)

7330922[/snapback]

Joda, det er jo absolutt et godt tegn. Men på den andre siden er jo Anders Rambekk fast på det norske A-landslaget, så jeg føler meg ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar
Dagbladet.no - RBK vil bytte Eguren mot Stoor

Fredrik Stoor er for de uinvidde en meget god høyreback som har vært fast på det svenske U-21-landslaget. Mannen har god fart og en veldig god innleggsfot.

Aftonbladet: Rosenborg jagar Stoor

Enligt uppgifter till Sportbladet har laget haft spioner på plats för att studera Stoor i såväl Hammarby som i landslaget och man har nu bestämt sig för att köpa loss Stoor och klubbarna är i stort sett överens.

Veldig spennende! :D

7329620[/snapback]

Gogogogo! Endelig litt unge i den bakre rekken og!

Lenke til kommentar
Koren hadde vært et bra tilskudd, men forsvarsspillere er vel prio 1?

7355237[/snapback]

Bratseth har flere ganger uttalt at de er på jakt etter en midtstopper. Kommer vel i løpet av vinteren. :)

Lille-Per - Sapara - Koren

Får nesten tårer i øynene når jeg tenker på det. I tillegg er han gratis (i den forstand at Lillestrøm ikke får noe, blir nok en heftig sign on fee). :D

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Koren hadde vært et bra tilskudd, men forsvarsspillere er vel prio 1?

7355237[/snapback]

Bratseth har flere ganger uttalt at de er på jakt etter en midtstopper. Kommer vel i løpet av vinteren. :)

Lille-Per - Sapara - Koren

Får nesten tårer i øynene når jeg tenker på det. I tillegg er han gratis (i den forstand at Lillestrøm ikke får noe, blir nok en heftig sign on fee). :D

7355396[/snapback]

Det blir en syk midtbane!!

Lenke til kommentar

Det blir en midtbane av europeisk format, en ung midtbane som kan føre RBK videre til finalespill i Champions League.

RBK har allerede tippeligaens desidert beste tropp, med Koren og Stoor på plass blir vi enda mer dominant i neste sesong. Synes nesten synd på de som møter RBK på Lerkendal. ;)

Nå sitter jeg her og fantaserer, Koren er fremdeles mange tusen mil unna noen noe reelt kontraktforslag, men det er jo morsomt å drømme litt i eksamenstiden. :D

Lenke til kommentar
Det blir en midtbane av europeisk format, en ung midtbane som kan føre RBK videre til finalespill i Champions League.

RBK har allerede tippeligaens desidert beste tropp, med Koren og Stoor på plass blir vi enda mer dominant i neste sesong. Synes nesten synd på de som møter RBK på Lerkendal. ;)

Nå sitter jeg her og fantaserer, Koren er fremdeles mange tusen mil unna noen noe reelt kontraktforslag, men det er jo morsomt å drømme litt i eksamenstiden. :D

7355579[/snapback]

CL-fianle :lol:...

Jeg dør av latter, norske lag klarer ikke dette... De mangler spillere, baner trenere...

Det trengs tid for å oppnå dette...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

7355579[/snapback]

CL-fianle :lol:...

Jeg dør av latter, norske lag klarer ikke dette...

7355651[/snapback]

Finalespill, dvs 8-delsfinaler og utover...

Btw, den midtbanen hadde blitt overkjørt, sorry trøndere, dårlig med defensive fibre der.

Lenke til kommentar

7355579[/snapback]

Haha, du er litt av en supporter, men jeg tror nok du fantaserer litt. København er i mine øyne det desidert beste skandinaviske laget for øyeblikket, tror nok RBK er heldige hvis de i det hele tatt klarer å kvalifisere seg til CL.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...