Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i all verden fikk Iversen prisen som beste spiss? Den prisen burde ha gått til Nannskog. De andre prisene er jeg forsåvidt enig i.

7269011[/snapback]

Det kan ha noe å gjøre med at Stabæk har to jevngode spisser mens RBK hadde Iversen som nesten alene senket de lagene han spilte mot.

Lenke til kommentar

Genialt å få Vinnie Jones til å dele ut fair play prisen :!:

Og beste spiss vil jeg si at Iversen er et greit valg, like greit om det skulle ha blitt Nannskog eller Gunnarson. Men Ivers har vel betyd "mer" for RBK en de to andre har gjort for Stabæk for å si det på en litt dum måte...

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden fikk Iversen prisen som beste spiss? Den prisen burde ha gått til Nannskog. De andre prisene er jeg forsåvidt enig i.

Pantera

7269011[/snapback]

Har vel noe med at Iversen, mer enn noen andre, er den som gjør RBK til tippeligaens beste lag. Han var den store forskjellen mellom RBK og de lagene som kom et lite stykke bak.

Jeg må for ordens skyld si meg enig med LarsP, Stabæk treneren er vel alt i alt den som har imponert mest denne sesongen.

Lenke til kommentar

Eg forstår ikkje kva dei vil med all denne utskiftinga. Eit fotballag kan ikkje være stabilt gode dersom trenaren blir bytta ut heile tida. Kvifor får han sparken? 4. plass og billett til europacupen. :shrug:

Eg synest denne bruk-og-kast-metoden av trenarar går heilt over styr.

Lenke til kommentar
Uwe Rösler is gone...4evah

8 trenere, det er jo halve ligaen... :dontgetit:

7275338[/snapback]

Synes egentlig ikke noe annet enn sparkingen av Tom Nordlie var urimelig.

*Ivar Morten Nordmark virker å ha det mer i kjeften og medietekket enn i trenerferdighetene.

*Rekdal sa vel opp selv pga. noe surmuling om at et par spillere hadde vært på byen.

*Tom Prahl kjørte laget på ræva.

*Per-Mathias Høgmo kastet inn håndkleet da det lugget som verst for RBK, og inn kom en vikar som vel stort sett ledet laget til utelukkende seiere og sikkert seriegull. Det er vanlig at spillere som har vært ute lang tid i skadefravær kan miste plassen sin permanent til folk fra benken.

*Frode Grodås ledet laget til nedrykk.

*Arild Stavrum ledet laget til nedrykk.

*Uwe Rösler har vel levd litt på "kreft-goodwillen". Når resultatene uteblir over lang tid, må en klubb med større ambisjoner gjøre endringer.

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om at sølvvinner Brann, som de store avisene tippet på en 7.plass, mistet sin sportsdirektør som ikke fikk viljen sin om å få fjernet Mjelde.

Det er visst kun de siste 8-10 kampene som teller når en trener skal bedømmes. Suksess i under en halv sesong er vistnok godt nok til å bli årets trener.

Merker meg at Nordlie nekter å svare Viking. Han blir vel ny LSK trener da.

Lenke til kommentar
Eg forstår ikkje kva dei vil med all denne utskiftinga. Eit fotballag kan ikkje være stabilt gode dersom trenaren blir bytta ut heile tida. Kvifor får han sparken? 4. plass og billett til europacupen. shrug.gif

Eg synest denne bruk-og-kast-metoden av trenarar går heilt over styr.

Vel, for en klubb som vil vinne, så er vel ikke 4. plassen det resultatet man ønsker. Og LSK har hatt en trener på oppsigelse før, og alla Fugla-patrioter husker jo hvordan det gikk (det husker vel forsåvidt alle andre og...). Og det er jo første gang på 9 år, at LSK "sparker" en trener da. At det skjer i en periode da det har blitt en trend å sparke trenere, er vel litt tilfeldig.

Regner med at de henter inn Nordlie nå. Mannen vil jo sikkert hjem. Og han har jo alltid drømt om å trene LSK. Kanskje er han mannen som kan løfte klubben det siste lille hakket, nemlig forbi RBK.

Men jeg er like overrasket som alle andre, over sparkingen i dag....så ikke helt den komme nei....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Trur neppe Nordlie reiser. Familien liker nok ikke at faren reiser rundt om Norge som en kasteball. Han sier selv at han liker Stavanger...men Nordlie er i en vansklig periode akkurat no.

7276035[/snapback]

Nordlie er jo selv fra Lillestrøm. Han er oppvokst like ved Åråsen, og har vel hele sin famile i området. Hvordan det er med kona veit jeg ingenting om. Men han har jo mer enn antydet (ihvertfall tidligere), at å trene LSK er noe han kunne tenke seg.

Og så er det jo det, at han foreløpig har sagt nei til Viking (i dag faktisk), og det trur jeg rett og slett er pga av trenerjobben i Lillestrøm nå er ledig. Trur han blir presentert som ny LSK-trener ganske snart.

mvh

pantera

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...