Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oddraneeeeee

Viser bare hvor ekstremt dårlig Odd har vært i høst, og at de egentlig ikke fortjente denne kvalikken på grunnlag av hvordan de spilte på våren og høsten....så jævlig knusing også :) 7-1 sammenlagt nå.

Hahhahaha: 9-1 sammenlagt. SÅ EID!!!

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Grattis til Odd! For meg er det egentlig helt likegyldig hvem som blir i Tippeligaen, da jeg ikke har noe spesielt imot noen av dem. Men helt greit at det blir Odd, de var langt bedre enn Bryne over to kamper. Dessuten var jeg på Odd Stadion i år, så moro det. :p

Tror nok ikke forskjellen på Odd og Bryne så stor som det går frem av resultatet sammenlagt, men Bryne spilte risky etterhvert som kampen utviklet seg, noe de selvsagt måtte. Og det endte i ydmykelse. Okei, skal innrømme at jeg godter meg bittelitt over at lillebror Bryne blir knust, da. ^^

Lenke til kommentar
Grattis til Odd! For meg er det egentlig helt likegyldig hvem som blir i Tippeligaen, da jeg ikke har noe spesielt imot noen av dem. Men helt greit at det blir Odd, de var langt bedre enn Bryne over to kamper. Dessuten var jeg på Odd Stadion i år, så moro det. :p

Tror nok ikke forskjellen på Odd og Bryne så stor som det går frem av resultatet sammenlagt, men Bryne spilte risky etterhvert som kampen utviklet seg, noe de selvsagt måtte. Og det endte i ydmykelse. Okei, skal innrømme at jeg godter meg bittelitt over at lillebror Bryne blir knust, da. ^^

7263621[/snapback]

Joda, forskjellen er stor, i de første 18 kampene i år var Odd oppe og snuste på medaljeplass, men fucket det opp for seg selv ved å tape så det sang i de neste kampene. Denne kampen viste Odd på sitt beste, blant de beste lagene i Norge til å spille underholdene fotball, veldig unorsk i spillestilen, og viser at de absolutt er et bedre lag en tabellposisjonen tilsier. Jeg er sikker på at lag som HamKam, Molde, Sandefjord, FFK, you name it ikke hadde klart å gruse Bryne så jævlig over to kamper, fordi Odd er rett og slett bedre, selv om tabellposisjonen viste noe annet. Uansett, disse to kampene har gitt Odd et posisvt overskudd, og nytt håp til neste sesong, skal bli deilig å møte opp på Grenland Arena, med 14000 andre Odd-supportere neste sesong :D

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

FFK og Sandefjord tror jeg skulle ha klart det ganske greit begge to, Ham Kam og Molde derimot tviler jeg på...

Men det er vel bedre at Odd holder seg enn at Bryne kommer opp, er vel mer publikum på Odd sine kamper (uten å sjekke kilder :) ). Men for meg så hadde det hvert samme f....

Lenke til kommentar
Joda, forskjellen er stor (...)

Det er en stor forskjell på Odd og Bryne, ja, men ikke 10-1-forskjell. Odd vant så stort i dag fordi Bryne ikke hadde noe annet å gjøre enn å spille med stor risiko og satse. Det endte i målfest ... andre vei. Forskjellen på Bryne og Odd er ikke så stor som det går frem av 10-1 over to kamper. Odd vant selvsagt helt fortjent, dog.

(...) i de første 18 kampene i år var Odd oppe og snuste på medaljeplass, men fucket det opp for seg selv ved å tape så det sang i de neste kampene.Denne kampen viste Odd på sitt beste, blant de beste lagene i Norge til å spille underholdene fotball, veldig unorsk i spillestilen, og viser at de absolutt er et bedre lag en tabellposisjonen tilsier.

Nåja, Odd har havnet der fordi de rett og slett var dårlige i andre halvdel av sesongen i år, og da er tabellposisjonen selvsagt fortjent. Skal man se på det slik så er det vel ingen lag i nedre del av tabellen som fortjener posisjonen sin, fordi de har et godt lag og egentlig kan spille god fotball. Men som mange av de andre lagene der nede, har Odd et potensiale og ser man på individuelle spillere er laget for godt til å ligge der de ligger. Det gjelder bare å få det ut i praksis over en hel sesong.

Jeg er sikker på at lag som HamKam, Molde, Sandefjord, FFK, you name it ikke hadde klart å gruse Bryne så jævlig over to kamper, fordi Odd er rett og slett bedre, selv om tabellposisjonen viste noe annet. Uansett, disse to kampene har gitt Odd et posisvt overskudd, og nytt håp til neste sesong, skal bli deilig å møte opp på Grenland Arena, med 14000 andre Odd-supportere neste sesong  :D

7263717[/snapback]

Jeg er ikke så sikker. Odd knuste Bryne fordi de fikk en veldig god uttelling i første kamp og hadde et forsprang som gjorde at Bryne måtte jage scoringer. De fikk et mål, men derfra og ut gikk alt mot dem. Ikke for å dempe Odds prestasjon i dag, den var god, men hadde dette vært en vanlig seriekamp og ikke en helt avgjørende kamp der Bryne etterhvert måtte hive frem alt av spillere for å score mange mål, hadde det ikke endt 7-1.

Det blir moro for Odd å få ny stadion, ja. Får håpe dere får en lignende utvikling som Viking har hatt med sin stadion, med et godt tilskuersnitt.

Lenke til kommentar

Knut Tørum årets trener i konkuranse med Tor Thodesen? Må le litt der, Thodesen fortjener den langt mer enn en vikartrener som hadde alt forarbeidet gjort noe så enormt grundig av Høgmo. Thodesen klarte å få et nyopprykket lag til å overleve i tippeligaen, samtdiig som de er i cupfinalen. Er ikke tvil om at Thodesen har gjort en langt bedre og mer krevende jobb enn Tørum.

Ellers er jeg enig i prisene, spesielt til Iversen. Oppdal kan takke sin fantom-vårsesong for prisen som beste keeper. Uten han hadde ikke Brann tatt medalje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...