Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Bryne vil vi ikke ha opp, tenk på hva som skjer hver gang Bryne har borte kamp. Det blir hundrevis av traktorer som skal lage kø fra Bryne og langt rundt i vårt langstrakte land, det kommer til å bli et helvete å kjøre bil for oss andre :p

7229309[/snapback]

Hmm ...kjører du bil? Fremadstormende bydyr bruker faktisk helikopter, sånn som meg, og da danner endeløse sirkler av traktorer i fugleperspektiv en fabelaktig følelse før bondesalat-laging :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Da blir tråden snart stengt. Tippeligaen er ferdig for i år. Brann tok ikke gull, men ja...

7230302[/snapback]

Så før stengingen, ønsker jeg alle velkommen til forspel på Westend (megabrun pub), deretter demontering på nye "Værste Stadion" :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
IKKE STENG TRÅDEN!

Tippeligaen er vel strengt tatt ikke avgjort før kvalifiseringskampene er spilt. Eller hva?

7231079[/snapback]

Enig :thumbup:

Lenke til kommentar
Me må få med oss kvalifikasjonskampane, kanskje også cupen?

7232409[/snapback]

Joda, jeg tenkte bare litt fremover nå. ;)

Artige spekulasjoner om hvor Koren går hen etter sesongen i kveld. Han utelukker ikke andre klubber i Norge og Vålerenga, Brann og Rosenborg er nevnt. Blir dog veldig overrasket om han havner i Rosenborg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Denne tråden er jo ein av dei meir aktive i Fotball-kategorien, synest me bør la den være og sjå korleis det går.

7232714[/snapback]

Enig, la tråden leve til etter cupfinale/kvalik og da heller stenge den. :)

Lenke til kommentar
Blir det off-season tråd eller tråd for Tippeligaen i 2007 når denne stenges? Royal League er jo strengt tatt ikke Tippeligaen, så jeg stemmer for førstnevnte alternativ.

Er jo bare å lage en tråd for TL 2007, og en for Royal League (hvis sistnevnte er noe verdt å diskutere).....

Men denne tråden bør ihvertfall leve til etter at kvalik-kampene er ferdige.

KimFL

Lenke til kommentar

Dere fryder dere kanskje av oss i Molde nå som vi har rykket ned, men neste år vil dere oppdage at Tippeligaen ikke er like morsom som den var i år... Noe mangler... Hva kan det være? Jo! Et lag med klyser, snørrunger og sytepaver på hver eneste posisjon! Et lag hele Norge kan samle seg om og hate til de blir grønn i tryne!

Men slapp av. Vi kommer opp igjen til 2008 og holder dere med selskap. Da blir det regionderby mot RBK og kanskje AaFK hvis de greier å holde seg.

Vi klyser kommer alltid tilbake!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...