KissaMcDuck Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg er litt usikker på om jeg vil ha Bryne opp eller ikke. Tippeligaen trenger ett skikkelig møkkalag nå som Molde rykker ned og lokalderbyer er jo morsomme, men samtidig så unner jeg dem ikke en dritt. Odd er jo forsåvidt ett sympatisk lag også. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bryne vil vi ikke ha opp, tenk på hva som skjer hver gang Bryne har borte kamp. Det blir hundrevis av traktorer som skal lage kø fra Bryne og langt rundt i vårt langstrakte land, det kommer til å bli et helvete å kjøre bil for oss andre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bryne vil vi ikke ha opp, tenk på hva som skjer hver gang Bryne har borte kamp. Det blir hundrevis av traktorer som skal lage kø fra Bryne og langt rundt i vårt langstrakte land, det kommer til å bli et helvete å kjøre bil for oss andre 7229309[/snapback] Hmm ...kjører du bil? Fremadstormende bydyr bruker faktisk helikopter, sånn som meg, og da danner endeløse sirkler av traktorer i fugleperspektiv en fabelaktig følelse før bondesalat-laging Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da blir tråden snart stengt. Tippeligaen er ferdig for i år. Brann tok ikke gull, men ja... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da blir tråden snart stengt. Tippeligaen er ferdig for i år. Brann tok ikke gull, men ja... 7230302[/snapback] Så før stengingen, ønsker jeg alle velkommen til forspel på Westend (megabrun pub), deretter demontering på nye "Værste Stadion" Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Må si tippeligaen har vært spennende i år, både på topp og på bunn. Håper det blir mye det samme neste år. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 IKKE STENG TRÅDEN! Tippeligaen er vel strengt tatt ikke avgjort før kvalifiseringskampene er spilt. Eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 IKKE STENG TRÅDEN! Tippeligaen er vel strengt tatt ikke avgjort før kvalifiseringskampene er spilt. Eller hva? 7231079[/snapback] Enig Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Blir det off-season tråd eller tråd for Tippeligaen i 2007 når denne stenges? Royal League er jo strengt tatt ikke Tippeligaen, så jeg stemmer for førstnevnte alternativ. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Me må få med oss kvalifikasjonskampane, kanskje også cupen? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Me må få med oss kvalifikasjonskampane, kanskje også cupen? 7232409[/snapback] Joda, jeg tenkte bare litt fremover nå. Artige spekulasjoner om hvor Koren går hen etter sesongen i kveld. Han utelukker ikke andre klubber i Norge og Vålerenga, Brann og Rosenborg er nevnt. Blir dog veldig overrasket om han havner i Rosenborg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Denne tråden er jo ein av dei meir aktive i Fotball-kategorien, synest me bør la den være og sjå korleis det går. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Denne tråden er jo ein av dei meir aktive i Fotball-kategorien, synest me bør la den være og sjå korleis det går. 7232714[/snapback] Enig, la tråden leve til etter cupfinale/kvalik og da heller stenge den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Etter Cupen og kvaliken ja! En på jobben min ser ut som Marek Sapara i ung versjon Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Etter Cupen og kvaliken ja! En på jobben min ser ut som Marek Sapara i ung versjon 7233164[/snapback] Da kan han ikke være mer enn 12 år, Sapara ser ikke særlig voksen ut :!: Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Blir det off-season tråd eller tråd for Tippeligaen i 2007 når denne stenges? Royal League er jo strengt tatt ikke Tippeligaen, så jeg stemmer for førstnevnte alternativ. Er jo bare å lage en tråd for TL 2007, og en for Royal League (hvis sistnevnte er noe verdt å diskutere)..... Men denne tråden bør ihvertfall leve til etter at kvalik-kampene er ferdige. KimFL Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 For oss som ikke gidder å lete på nettet, når er kvallik kampene? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kvalikkampene spilles onsdag og lørdag denne uka. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, dere! Sandefjord ble fra dag én dømt til 14. plass og direkte nedrykk! Det ble en fin 9'endeplass og cup-finale. Jeg ler av de som kaller seg bedrevitere Lykke til neste sesong! Tror det kan bli mer åpent enn noen sinne. -Leno Lenke til kommentar
Albino Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dere fryder dere kanskje av oss i Molde nå som vi har rykket ned, men neste år vil dere oppdage at Tippeligaen ikke er like morsom som den var i år... Noe mangler... Hva kan det være? Jo! Et lag med klyser, snørrunger og sytepaver på hver eneste posisjon! Et lag hele Norge kan samle seg om og hate til de blir grønn i tryne! Men slapp av. Vi kommer opp igjen til 2008 og holder dere med selskap. Da blir det regionderby mot RBK og kanskje AaFK hvis de greier å holde seg. Vi klyser kommer alltid tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg