DrThomas Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Brann er en skam for Norge, tenk å levere en slik forestilling når det handler om bunnstriden da. 7224512[/snapback] Haha, hadde bare Odd ikke nettet mot seg selv hadde de unngått dette De har bare seg selv å takke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Brann er en skam for Norge, tenk å levere en slik forestilling når det handler om bunnstriden da. 7224512[/snapback] Haha, hadde bare Odd ikke nettet mot seg selv hadde de unngått dette De har bare seg selv å takke. 7224543[/snapback] Såklart kan man egentlig ikke skylde på Brann, ventet meg en slik frekk kommentar, og her er svaret mitt; Brann er en skam for norge som taper 5 fuckings null mot en dumpekandidat som i realiteten hadde rykket ned. Har du fått det inn nå? Det er MIN mening, selv om Odd tapte hadde de klart seg hadde det ikke vært for udugelig Brann idag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Morsomt å se bilder fra Molde Stadion hvor Sandefjordfans som teller mindre enn laget tar bølgen når seieren er sikret Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hahaha, de mørkeblå pisser på Brann. Så jævlig herlig. Og så enormt deilig å beholde plassen! I realiteten hadde jeg forberedt meg på nedrykk, og en bitteliten sjanse for at vi kunne få kvalik dersom Ham-Kam tapte. Men så eier både Viking og Stabæk sine motstandere, og i tillegg driter Odd på draget i Kristiansand. For en perfekt helg! Dersom Nordlie blir neste år, garanterer jeg medalje. Merk mine ord. Lagre denne posten i bokmerker og dra den opp om et års tid. ^^ For øvrig hadde det vært smågøy om Bryne rykket opp nå, to Rogalandslag og skikkelig ydmykelse av jærbuene i serien hadde vært fint. Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dersom Nordlie blir neste år, garanterer jeg medalje. Merk mine ord. Lagre denne posten i bokmerker og dra den opp om et års tid. ^^ Tror ikke Nordlie blir i Viking. Som han sa. Helt i november med Start, syndebukk i Juli og helt no igjen med Viking. Og merk mine ord. Viking tar ikke medalje neste år. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Pokker ta skottene, klarer vi ingenting uten Andresen og to idioter som syter? Jeg er så irritert... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tromsø klarte seg, så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tromsø klarte seg, så jeg er fornøyd. 7225149[/snapback] Tromsø har det med å bite seg fast i tippeligaen! Eller, en stor takk til Ijeh og Nordli, herlig at viking er i tippeligaen også neste år! Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mine tips. Bronse til enga . Det ser en smule mørkt ut, du Men mye kan jo skje... 7223650[/snapback] Mye skjedde. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tror ikke Nordlie blir i Viking. Som han sa. Helt i november med Start, syndebukk i Juli og helt no igjen med Viking. Og merk mine ord. Viking tar ikke medalje neste år. 7225069[/snapback] Ser ikke hva sitatet ditt har å gjøre med Nordlies fremtid i Viking. Han understreket bare at han beholder bena på jorda og at fotballen går opp og ned. Jeg tror Nordlie blir i Viking. Og dersom han blir, garanterer jeg medalje. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mine tips. Bronse til enga . Det ser en smule mørkt ut, du Men mye kan jo skje... Mye skjedde. Indeed Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hewitt: Fremtiden til Nordlie i Viking spørst om hva familien vil. Og unasett. Trur ikke Viking er stabile nok til å ta medalje neste år. Men gratulerer med tippeliga spill i 07 også, Viking Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Stemmer det, og jeg har god tro på at partene blir enige. Jeg tror Nordlie ønsker å bli her og stable på bena et slagkraftig lag, jeg vet at Viking og hele Stavanger vil ha Nordlie, og jeg tror dermed at Nordlie og familien finner ut av noe og at Nordlie og styret kommer til enighet om en kontrakt. Og selvsagt, da blir det medalje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er mektig imponert av Ijeh og Viking i dag, og jeg lo masse av Brann! Opdal hadde jo en fantastisk klarering på 2-0 som ble 3-0 ^^ Tromsø holdt seg, igjen! Og det er bra! Liker å ha et nord-norsk lag med i Tippeligaen slik at alle er med Kamma kan bare kose seg i 1.div. Var de jeg håpet skulle rykke ned! Odd, og Pelle Nilson, kan glede seg med at et selvmål skjelden gjøres vakrere Synd for Odd, men når man ikke tar poeng på 7 kampen så er det nesten fortjent! RBK vant serien lett og alt er vel! Takk for i år! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er glad så lenge Tromsø berget plassen. Det gjorde heller ingenting at Viking beholdt plassen, de hører på en måte til i tippeligaen, selv om årets prestasjoner ikke var noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nå får Oddrane se å vinne kvalikk, er jo tragisk om et lag som slåss om bronjemedaljen for 7 runder siden skal rykke ned. Et lag med spillere som Svindal Larsen, Nilsson, Jarstein, Ruud, Amundsen, Ornelas mm skal IKKE rykke ned. Dessuten får vi ny stadion til neste år, Grenland Arena med plass til 12-14000 så det trenger TL, Bryne liksom? Traktorlag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Norges to verste lag rykker ned. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Norges to verste lag rykker ned. Jeg er fornøyd. 7226979[/snapback] Det sier seg selv at de er verst... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Norges to verste lag rykker ned. Jeg er fornøyd. smile.gif Brukbart fornøyd her. Skulle gjerne ha sett Tromsø ned en divisjon, men Ham-Kam ned er også ok. At Molde rykka ned er helt topp. Trur Odd skal få slite mot Bryne i kvalik'en. Pantera Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Norges to verste lag rykker ned. Jeg er fornøyd. smile.gif Brukbart fornøyd her. Skulle gjerne ha sett Tromsø ned en divisjon, men Ham-Kam ned er også ok. At Molde rykka ned er helt topp. Trur Odd skal få slite mot Bryne i kvalik'en. 7227665[/snapback] Tromsø har mer og gjøre i tippeligaen enn hele den nedre halvdel av tabellen, med unntak av Viking. Grunnen til at Tromsø slet som de gjorde er Normarks feil, han rev opp alt Høgmo og Steinar hadde bygd opp. La Nilsen styre til neste år å, samt forsterkninger når Christensen og Bernier forsvinner. Da slipper vi nok nedrykkstrid. jeg er bare glad at Glimt sliter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg