Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hahaha!! Brann bli pissa på!!

Nå kan man si at Brann blir EID!

7224172[/snapback]

Man kan velge å se det slik, men kan være at Brann "innerst" inne gjerne ser at Viking holder seg i divisjonen.

Lenke til kommentar

For å finne litt lyspunkter, Huseklepp og Vaagan Moen har spilt veldig bra idag, håper Mons gir spesielt Huseklepp flere sjanser neste sesong. Vaagan Moen har jo vært mer eller mindre fast hele sesongen, men nå som skottene er på vei ut, må man få inn spillere som Huseklepp

Lenke til kommentar
:wee:

Har aldri sett noe lignende.

VIKING, et av bunnlagene, slår Brann, sølvvinneren, 4-0!

Det er noe feil.

7224222[/snapback]

Er det virkelig noe feil?

Som sagt tidligere har jo Brann sølvet allerede, så motivasjonen er helt borte. Dessuten har de ikke hatt den beste lagmoralen i det siste etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Litt stilig hvordan ALLE odds går i Vikings favør :D Ser ut til at de sikrer seg direkte plass i eliteserien nå, gratulerer siddiser

7224390[/snapback]

Joda masse grattis, de kjempet som skikkelige Vikinger :thumbup:

Edit: FFK avsluttet med stil, velkommen til nytt stadion 2007, her blir det fest :w00t:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Gratulerer til Viking som berger plassen og har en helt fantastisk spilelr i Ijeh. :) Etter den oppvisningen mot Brann så fortjener de å få fornyet tippeligakontrakt.

Selv gleder jeg meg stort over at Vålerenga har tatt bronse! :D Medalje for tredje år på rad, og tre forskjellige medaljer. Ikke dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...