Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke rart Høgmo vil vekk fra RBK og ikke rart skottene vil vekk fra Brann. Winters har gitt oss mye glede, men denne sesongen var det mest måltørke han slet med. Blir spennende å se hva som skjer neste sesong, Brann er nødt til å forsterke fremover på banen.

Lenke til kommentar

Det var greit at Høgmo gikk fra trenerjobben, men jeg hadde helst sett at han fortsatte i klubben. Tørum har vist seg som en mester på treningsfeltet og som motivator, men er han like visjonær som Høgmo? Bratseth har jeg mistet troen på når det kommer til å utvikle klubben utenfor banen, Høgmo gjorde dermed underverker på få måneder med utvikling av treningslab og ansettelse av talentspeider. Det gjenstår også om Tørum er en person som er i stand til å piske spillerne dag ut og dag inn på treningsfeltet og om han er god til å takle motgang.

Lenke til kommentar
Det var greit at Høgmo gikk fra trenerjobben, men jeg hadde helst sett at han fortsatte i klubben. Tørum har vist seg som en mester på treningsfeltet og som motivator, men er han like visjonær som Høgmo? Bratseth har jeg mistet troen på når det kommer til å utvikle klubben utenfor banen, Høgmo gjorde dermed underverker på få måneder med utvikling av treningslab og ansettelse av talentspeider. Det gjenstår også om Tørum er en person som er i stand til å piske spillerne dag ut og dag inn på treningsfeltet og om han er god til å takle motgang.

7193788[/snapback]

Hehe, én ting er sikkert, og det er at Bratseth er en mann med naturlig autoritet.

Dette bildet fikk meg til å smile:

hogmokomm1_1162303414.jpg

Tror ikke "psykisk utbrent"-ferie når det røynet på som verst for laget var noe Bratseth anså som et kvalitetsstempel :) Ser generelt ut som om de litt "myke" personlighetene har det vanskelig med å finne seg til rette i RBK.

Lenke til kommentar

Jaja, i kveld blir det avgjort da. Hvem tar bronsen? Vålerenga eller Lillestrøm? Hvem rykker ned? Hele 6 lag kan rykke ned sammen med Molde; Viking, Fredrikstad, Sandefjord, Ham-Kam, Odd Grenland, Tromsø.

Kampene i siste serierunde:

Ham-Kam - Stabæk

Viking - Brann

Fredrikstad - Rosenborg

Lillestrøm - Lyn

Start - Odd

Vålerenga - Tromsø

Molde - Sandefjord

Lenke til kommentar

Eg trur Viking rykker ned med Molde og at HamKam havner på kvalifisering. HamKam møter Stabæk som er i vinden etter 8-0 mot Molde, men tar HamKam eitt eller fleire poeng står samtlige 3 lag over i fare for å havne under streken, HamKam har best målforskjell av alle i nedrykkstriden.

Edit: Molde ja, ikkje Viking. :blush:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Eg trur Viking rykker ned med Molde og at HamKam havner på kvalifisering. HamKam møter Stabæk som er i vinden etter 8-0 mot Viking, men tar HamKam eitt eller fleire poeng står samtlige 3 lag over i fare for å havne under streken, HamKam har best målforskjell av alle i nedrykkstriden.

7221778[/snapback]

Ja Vikingtiden er over :p!

Lenke til kommentar
(...) Stabæk som er i vinden etter 8-0 mot Viking

7221778[/snapback]

Nei, nei, nei! Molde! MOLDE! :p

Jeg er Vikingpatriot, men det ser svært mørkt ut. Ham-Kam eller Sandefjord (gjerne begge :) ) må tape og Viking må vinne for at Viking skal kunne få kvalifisering. Det står med andre ord i andres hender, og slikt er alltid farlig.

Lenke til kommentar
RBK og FC København interesserte i Lustig

Blir spennende å følge utviklingen i denne saken. Lustig er en veldig talentfull ung spiller som RBK definitivt har bruk for. Venter også på en forsterkning i midtforsvaret, Basma begynner å bli klar for pensjonstilværelsen.

7191944[/snapback]

Jupp. vi har bruk for en. Man har jo merket at Basma ikke har vært helt på topp denne sesongen. Han har jo gjort en del feil, små og store. Men han har også gjort en del bra.

Men det er som med de fleste i RBK. de begynner å dra på åra

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Fantastiske Ijeh! Det går mot kvalik Viking! :)

7223961[/snapback]

Hvem skal de isåfall møte?

7223975[/snapback]

Er det ikke bryne det er snakk om?

7224034[/snapback]

Da blir det krig :yes:

Edit: Kvaliken er det en eller to kamper?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...