DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ækte gulløl. =) Gogut'n Sapara fikk meg og noen kamerater inn på Downtown, "they're with me". =) Jeg ser forresten at noen på vg diskutér klager over feiringen her i byen, man bør ikke dømme alt etter hva man ser på tvbrann; stemningen på Lerkendal og Klokkesvingen var upåklagelig. 7180111[/snapback] Du er heldig du! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ækte gulløl. =) Gogut'n Sapara fikk meg og noen kamerater inn på Downtown, "they're with me". =) Jeg ser forresten at noen på vg diskutér klager over feiringen her i byen, man bør ikke dømme alt etter hva man ser på tvbrann; stemningen på Lerkendal og Klokkesvingen var upåklagelig. 7180111[/snapback] Tror dere hadde litt av en natt ja. Synd jeg måtte stikke så tidlig fordi jeg måtte opp tidlig i dag. Men bra dere koste dere da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Alle whiner så jævli om Koppinens hånd i går. Uansett hadde Viking tapt i går, noe annet ville vært sensasjon. Dommeren hadde ryggen til og linjedommeren var minst 40m unna. Man kan da ffs ikke alltid greie å se slike ting! Det blir bare for dumt! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Sånn ender Tippeligaen når det gjelder nedrykk. En prognose av Nesteklikk... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Alle whiner så jævli om Koppinens hånd i går. Uansett hadde Viking tapt i går, noe annet ville vært sensasjon. Dommeren hadde ryggen til og linjedommeren var minst 40m unna. Man kan da ffs ikke alltid greie å se slike ting! Det blir bare for dumt! 7184586[/snapback] 1) Hva det endelige resultatet ville blitt vet ingen, og slike påstander du kommer med blir ren synsing. Jeg tror også RBK til slutt ville vunnet for de var mye bedre i andre omgang, men likevel kan du ikke si det. Punkteringen av kampen kom på et feil idømt mål, enkelt og greit. Det er kjipt. Ikke så mye å gjøre med det, men det er kjipt. Man skal tross alt huske på at Viking hadde et skudd i stolpen på 2-1, så man kan på ingen måte garantere hvordan kampen ville blitt uten den scoringen. 2) Dommerne kan for så vidt unnskyldes for at de ikke så forseelsen, det er vanskelig å se slikt midt i en gruppe av spillere i sekstenmeteren. Likevel er det litt pussig, for du ser på måten Asper mister ballen på at den ikke bare glapp ut av hånda ... Men jeg synes det er dumt å forsvare målet og Koppinens bevisste hånd, fordi "Viking hadde tapt i går" og "man ikke alltid se alt!". Den som burde tenke over seg selv litt, er Koppinen. Slike bevisste ødeleggelser er ufattelig dårlig gjort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Uansett, gjort er gjort. RBK hadde vunnet uansett. Dumt er det, men sånn har faktisk fotballen blitt! Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Høgmo gir seg i RBK 7188952[/snapback] Håper og tror at dette var av egen fri vilje og ønsker så klart Høgmo lykke til videre... som jeg har sagt fra første stund var nok Høgmo likevel ikke rett trener for dette laget. Vi får "gratulere" Tørum med trenerjobben han ennå ikke har blitt tilbydd 100% sikkert men mye tyder jo på at han blir nettopp det. Det er lett å falle når man er så høyt oppe men har stor tro på at RBK skal fortsette trenden neste sesong Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Tulling, nå blir Tørum trenar. Han tar permisjon i motgang og gjer seg når Tørum har hatt suksess, feiging. Endret 31. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tulling, nå blir Tørum trenar. 7189016[/snapback] Det er vel bra det.... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Høgmo gjorde vel sitt beste, men hadde sannsynligvis feil strategi. Synes han skulle ha blitt nevnt i sammenhengen med hyllesten til alle som har vært med og tatt seriegull. I og med at tørum nå blir trener så ser jeg lyst på fremtiden. Kunne ha blitt mye fokus på trenersituasjonen fremover om Høgmo skulle ha kommet tilbake. Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hadde vært fint å sett Høgmo som trener for Molde, ett lag i motgang uten særlig press. Tror Molde hadde vært i TL`en igjen om to år med Høgmo som trener der. PS. Nei, heier ikke på Molde Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Skulle ikke forundre meg om Keiko dukker opp som troll av eske på brakka nå ... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hørte rykter om at styret ville sparke ham, men at det ble nedstemt. Grunnen var visst at siden RBK har lot Rise og Hansen gå etter relativt kort tid med hovedansvaret i klubbe, og at man ikke ville ha et slikt stempel på seg. Lurer på om han gikk av helt fri vilje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Høgmo fikk ikke resultatene han ville, men han bygget opp et lag som Tørum fotsatte på.. Høgmo innførte helt nye rutiner for Rosenborg med fotball på heltid. Jeg vil takke Høgmo for hva han gjorde, selv om resultatene ikke kom. Det var ikke mye Tørum gjorde med laget før resultatene kom! Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Høgmo fikk ikke resultatene han ville, men han bygget opp et lag som Tørum fotsatte på.. Høgmo innførte helt nye rutiner for Rosenborg med fotball på heltid. Jeg vil takke Høgmo for hva han gjorde, selv om resultatene ikke kom. Det var ikke mye Tørum gjorde med laget før resultatene kom! 7189260[/snapback] Gjorde kanskje ikke så mye men gjorde det som var viktig.... skape trygghet for spillerne slik at hver og en visste sin plass. Roterte ikke på laget hele tiden som Høgmo gjorde, slikt skaper mye mer usikkerhet enn man kan ane og slår over på prestasjonene. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Myhre overtar som hovedtrener for VIF. Tror dere at han gjør en bedre jobb enn Rekdal? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Winters vil forlate Brann. Som forventa, og egentlig greit, han har vært veldig viktig for Brann i år, men det gjekk som det måtte gå. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Winters vil forlate Brann.Som forventa, og egentlig greit, han har vært veldig viktig for Brann i år, men det gjekk som det måtte gå. 7190908[/snapback] Jeg skjønner ikke dette. Visste han ikke at datteren begynte på skolen i disse tider når han signerte? Det er så sløvt å signere kontrakter for lenger enn hva en har tenkt å bli i klubben. Surr ham til den blå steinen og hiv han i Puddefjorden! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Myhre overtar som hovedtrener for VIF. Tror dere at han gjør en bedre jobb enn Rekdal? 7190856[/snapback] Ting har hvertfall gått bedre i Vålerenga etter at Myhre tok over, så jeg har troen på at han kan gjøre en god jobb også neste sesong. Men det er litt samme situasjon som i Rosenborg, hvor Knut Tørum tok over, og så ble plutselig alt så veldig mye bedre. Tørum og Myhre har begge hatt suksess, men de har bare tatt over noe som Rekdal og Høgmo hadde. Hvordan de vil klare seg framover i Royal League og neste sesong gjenstår å se. Om han vil gjøre en bedre jobb enn Rekdal er vanskelig å si ennå. Rekdal hadde enormt mye å si for klubben, og tok Vålerenga til både sølv og gull i tippeligaen. Men spillerne gir jo uttrykk for at de er glad for å ha Myhre som trener, så da er det vel greit. Ønsker han lykke til og håper han vil gjøre en god jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg