Suburbian Hero Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ha Brann vant, uten en eneste skotte! Da er vi tilbake, men det er RBK og ... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Brann spilte rævva men vant grunnet magisk Helstad som scoret to flotte mål på sine to muligheter. Hvor var han i kampene mot Start og Tromsø? Litt bittert dette her, nå er det Royal League som teller. Brann i gruppe med RBK. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 ¨Hvem pokker slettet innlegget mitt? ASPER, JEG HATER DEG! Fornøyd? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Han har ikke vært god i år, nei, men Asper er liten skyld i at vi rykker ned, så du kan spare deg for den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Aner ikke, men FFK ruler Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Han har ikke vært god i år, nei, men Asper er liten skyld i at vi rykker ned, så du kan spare deg for den. 7177629[/snapback] Nja, hvis Viking hadde beholdt Basso, tror jeg de hadde vært høyere på tabellen i dag. Dette er selvsagt sett utenfra, jeg følger ikke akkurat med alt som skjer med Viking. Det var tåpelig gjort av Koppinen. Jeg liker å tro at Rosenborg er en klubb som spiller fair, men den troen slo litt sprekker i dag. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Han har ikke vært god i år, nei, men Asper er liten skyld i at vi rykker ned, så du kan spare deg for den. 7177629[/snapback] Du tar feil... les seneste kamorapporter; Asper har MYE av skylden til at Viking ssv. rykker ned! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Asper har veldig liten skyld i forhold til andre. Hva med spillerne som har vært her hele sesongen? Skal du ikke angripe dem? De har mer skyld i nedrykket enn Asper som kom midt i sesongen. Asper har ikke spilt godt nok, og jeg håper han forsvinner etter sesongen nå, men faen, resten av spillergruppa har mer skyld i nedrykket enn en som kom midt i. Vi har slitt og spilt elendig helt fra første kamp, og til slutt endte det med et velfortjent nedrykk (vel, mest sannsynlig, er vel noen prosent sjanser for at Viking vinner neste kamp, Ham-Kam taper og Viking vinner kvalik, men da snakker vi små sjanser). Kanskje hadde vi holdt oss med Basso i mål, men det blir ren synsing, og i tillegg er det ledelsen som må angripes for å ikke vært interessert nok i ham. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Ååh, dette er herlig. Litt kjedelig at tredjemålet kom på den måten det gjorde, men det glemmer man fort i seiersrusen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Oh ah Sapara, si oh ah Sapara! Det er fint å være trønder. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Må gratulere alle trøndere i dag, og alle fra Molde ( ) Nå håper jeg bare at Tromsø holder seg over streken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heia RBK! Ble litt irr på Koppinen, men samma faen, de vinne vunnet uansett! Seieren er vår igjen. OH AH SAPARA, SAY OH AH SAPARA!! Lo forøvrig veldig hver gang Stabæk - Molde kampen tikka opp Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 "Bergens-bryggeriet Hansa produserte som kjent den såkalte «gullpilsen». Meningen var nok ikke at den skulle brukes til trøndernes feiring av seriegullet... - Nå har vi sittet i garderoben og drukket gullpilsen fra Hansa. Det smakte godt, konstaterer Daniel Braaten med et glimt i øyet." Hehe.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Helvete. Rykker Odd ned melder jeg overgang til Pors, hvis de holder seg oppe. Nå er jeg dritt lei, jeg er jo porsgrunnsgutt så, why not? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Helvete. Rykker Odd ned melder jeg overgang til Pors, hvis de holder seg oppe. Nå er jeg dritt lei, jeg er jo porsgrunnsgutt så, why not? 7179681[/snapback] Håper så inderlig at Odd rykker ned. Pors er mye bedre. Er bambling btw. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Helvete. Rykker Odd ned melder jeg overgang til Pors, hvis de holder seg oppe. Nå er jeg dritt lei, jeg er jo porsgrunnsgutt så, why not? 7179681[/snapback] Håper så inderlig at Odd rykker ned. Pors er mye bedre. Er bambling btw. 7179711[/snapback] Er ikke Stathelle egen kommune? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Helvete. Rykker Odd ned melder jeg overgang til Pors, hvis de holder seg oppe. Nå er jeg dritt lei, jeg er jo porsgrunnsgutt så, why not? 7179681[/snapback] Håper så inderlig at Odd rykker ned. Pors er mye bedre. Er bambling btw. 7179711[/snapback] Er ikke Stathelle egen kommune? 7179726[/snapback] Haha! Nei er en "by" i bamble det Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Ækte gulløl. =) Gogut'n Sapara fikk meg og noen kamerater inn på Downtown, "they're with me". =) Jeg ser forresten at noen på vg diskutér klager over feiringen her i byen, man bør ikke dømme alt etter hva man ser på tvbrann; stemningen på Lerkendal og Klokkesvingen var upåklagelig. Endret 30. oktober 2006 av AFireInside Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gratulerer med gullet RBK, og sølv til Brann1! Rundens høgdepunkt var likevel dette: Stabæk - Molde, 8-0. Ikkje for å være stygg mot Molde-fans, men in your face Hoset og Stavrum! Nannskog med 2-måls ledelse på Iversen, håpar han eller Gunnarsson tar toppscorartittelen, alt kan ikkje gå til Trondheim. For øvrig ganske imponerande at dei to øverste på lista er frå same lag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Molde ble så eid, og det så ut som keeperene ikke gadd(det var to)... Asper , tenk å miste ballen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg