Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har ikke vært god i år, nei, men Asper er liten skyld i at vi rykker ned, så du kan spare deg for den.

7177629[/snapback]

Nja, hvis Viking hadde beholdt Basso, tror jeg de hadde vært høyere på tabellen i dag. Dette er selvsagt sett utenfra, jeg følger ikke akkurat med alt som skjer med Viking.

Det var tåpelig gjort av Koppinen. Jeg liker å tro at Rosenborg er en klubb som spiller fair, men den troen slo litt sprekker i dag.

Lenke til kommentar

Asper har veldig liten skyld i forhold til andre. Hva med spillerne som har vært her hele sesongen? Skal du ikke angripe dem? De har mer skyld i nedrykket enn Asper som kom midt i sesongen. Asper har ikke spilt godt nok, og jeg håper han forsvinner etter sesongen nå, men faen, resten av spillergruppa har mer skyld i nedrykket enn en som kom midt i. Vi har slitt og spilt elendig helt fra første kamp, og til slutt endte det med et velfortjent nedrykk (vel, mest sannsynlig, er vel noen prosent sjanser for at Viking vinner neste kamp, Ham-Kam taper og Viking vinner kvalik, men da snakker vi små sjanser). Kanskje hadde vi holdt oss med Basso i mål, men det blir ren synsing, og i tillegg er det ledelsen som må angripes for å ikke vært interessert nok i ham.

Lenke til kommentar

"Bergens-bryggeriet Hansa produserte som kjent den såkalte «gullpilsen». Meningen var nok ikke at den skulle brukes til trøndernes feiring av seriegullet...

- Nå har vi sittet i garderoben og drukket gullpilsen fra Hansa. Det smakte godt, konstaterer Daniel Braaten med et glimt i øyet."

Hehe..

Lenke til kommentar
Helvete. Rykker Odd ned melder jeg overgang til Pors, hvis de holder seg oppe. Nå er jeg dritt lei, jeg er jo porsgrunnsgutt så, why not?

7179681[/snapback]

Håper så inderlig at Odd rykker ned. Pors er mye bedre. Er bambling btw. :)

7179711[/snapback]

Er ikke Stathelle egen kommune? :p

7179726[/snapback]

Haha! Nei er en "by" i bamble det

Lenke til kommentar

Ækte gulløl. =)

17342.jpeg

Gogut'n Sapara fikk meg og noen kamerater inn på Downtown, "they're with me". =)

17343.jpeg

Jeg ser forresten at noen på vg diskutér klager over feiringen her i byen, man bør ikke dømme alt etter hva man ser på tvbrann; stemningen på Lerkendal og Klokkesvingen var upåklagelig.

Endret av AFireInside
Lenke til kommentar

Gratulerer med gullet RBK, og sølv til Brann1! :w00t:

Rundens høgdepunkt var likevel dette: Stabæk - Molde, 8-0. :D

Ikkje for å være stygg mot Molde-fans, men in your face Hoset og Stavrum!

Nannskog med 2-måls ledelse på Iversen, håpar han eller Gunnarsson tar toppscorartittelen, alt kan ikkje gå til Trondheim. For øvrig ganske imponerande at dei to øverste på lista er frå same lag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...