CSM Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Alle spelarane burde sjå på Roar Strand og lære litt, han er sindig og rettferdig. Han har ikkje fått mange kort i løpet av sin karriere. 7133208[/snapback] Men flere fairplay priser. RBK og Norge vil miste noe vitalt når han forsvinner. Håper han holder ett par år til dog... Er ikke mange slike igjen i fotballen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Roar Strand er en fantastisk spiller som jeg har enorm respekt for. Som sagt, flere spillere burde se og lære av han. Noen av de yngre spillerne i dag tenner på alle plugger for ingenting. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Brann er best som underdog. 7133316[/snapback] Var de ikke nettop underdog`s mot Rosenborg no da? De lå jo under med 3 poeng 7133412[/snapback] Vel de har ført serien siden starten på sesongen, og når de i sommer innså at gullet kunne være innenfor rekkevidde, gikk spillere og ledelse sannsynligvis mer over til å tenke på medalje enn enkeltkamper. Brann har ikke erfaringen til å takle slikt press, og derfor får vi denne kollapsen nå i høstsesongen. Det kan også sees i frustrasjonen hos både spillere og publikum, og dessverre tar enkelte ut denne frustrasjonen på usportslig vis. Jeg tror at hvis Brann hadde lagt på 3. plass eller noe i sommer, ville laget spilt langt bedre i høstsesongen. Rosenborg hadde nok vunnet uansett med den fantastiske høstsesongen de har hatt, og det er bare å ta hatten av for dem. Rosenborg er det eneste laget i Norge som har den stabiliteten og strukturen som må til for å gjøre en slik innspurt. Det gjør meg ikke så mye at Rosenborg vinner serien, de har fortjent det. Men det skal sies at etter rosenborg sin forrige seiersrekke endte, har nivået i tippeligaen generelt hevet seg stort. Om vi fikk en ny 13-års rekke hadde nok blitt veldig ødeleggende for norsk fotball, og jeg både håper og tror at serien neste år blir minst like spennende som i år. Det er mye mer spennende med en jevn liga! Uansett, gratulerer til alle rbk fans. Det svir, men vi bergensere må innse at vi tapte fortjent i år. Det er veldig synd at enkelte gjør teite ting som å sende drapstrusler og kaster egg, men husk at dette er mindretallet. Det er bare frustrasjonen som tar overhånd for enkelte, men er fremdeles utilgivelig. Nyt det mens det varer bartefolk, neste år er det vår tur! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nyt det mens det varer bartefolk, neste år er det vår tur! 7134178[/snapback] Kudos for den der, men dessverre går nok gullet neste år til FFK Lenke til kommentar
CSM Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Brann er best som underdog. 7133316[/snapback] Var de ikke nettop underdog`s mot Rosenborg no da? De lå jo under med 3 poeng 7133412[/snapback] Vel de har ført serien siden starten på sesongen, og når de i sommer innså at gullet kunne være innenfor rekkevidde, gikk spillere og ledelse sannsynligvis mer over til å tenke på medalje enn enkeltkamper. Brann har ikke erfaringen til å takle slikt press, og derfor får vi denne kollapsen nå i høstsesongen. Det kan også sees i frustrasjonen hos både spillere og publikum, og dessverre tar enkelte ut denne frustrasjonen på usportslig vis. Jeg tror at hvis Brann hadde lagt på 3. plass eller noe i sommer, ville laget spilt langt bedre i høstsesongen. Rosenborg hadde nok vunnet uansett med den fantastiske høstsesongen de har hatt, og det er bare å ta hatten av for dem. Rosenborg er det eneste laget i Norge som har den stabiliteten og strukturen som må til for å gjøre en slik innspurt. Det gjør meg ikke så mye at Rosenborg vinner serien, de har fortjent det. Men det skal sies at etter rosenborg sin forrige seiersrekke endte, har nivået i tippeligaen generelt hevet seg stort. Om vi fikk en ny 13-års rekke hadde nok blitt veldig ødeleggende for norsk fotball, og jeg både håper og tror at serien neste år blir minst like spennende som i år. Det er mye mer spennende med en jevn liga! Uansett, gratulerer til alle rbk fans. Det svir, men vi bergensere må innse at vi tapte fortjent i år. Det er veldig synd at enkelte gjør teite ting som å sende drapstrusler og kaster egg, men husk at dette er mindretallet. Det er bare frustrasjonen som tar overhånd for enkelte, men er fremdeles utilgivelig. Nyt det mens det varer bartefolk, neste år er det vår tur! 7134178[/snapback] La meg først understreke at jeg er enig i det du sier. Er nok på tide at flere lag enn RBK hevder seg i tippeligaen og hever den. Det som derimot er litt tankevekkende er at vi sakker akterut i europa. Hva har skjedd med champions league, uefa cup osv? Kanskje RBK har stått på stedet hvil, mens andre har hevet seg litt, men fortsatt ikke nok? Mine tanker ihvertfall, jeg vil se ett norsk lag i gruppespill i champions league. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, vi burde fått flere lag opp på Europa-nivå. Rosenborg var jo lenge et godt lag ute i europa, men ser ut til å ha sakket bak litt nå. Det som er litt synd er at mange norske klubber har så ustabil økonomi at når de først får gode spillere, er de nødt å selge dem. Derfor håper jeg virkelig at vi får en spennende liga, noe som øker interessen for fotball og gir høyere tilskuerinntekter for flere klubber enn rbk. Tror norske lag først må få en stabil økonomi, og deretter bygge opp gode og stabile lag, ikke bare selge unna alt de har som er noe bra. Det vil nok uansett ta tid, og jeg tror at først om et par år kan vi se gode norske lag i Europa. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 For å være ærlig, så sier jeg at Øst-Europa og Asia, kommer godt inn i Europa. Norge er for ustabilt. Tror det blir bedre når serien blir utvidet... Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tromsø kjører over LSK, leder 0-2 etter 80 min :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Så herlig gjort Tromsø. Holder Lillestrøm unna 3.plassen. Godt jobba. Kanskje vi får beholde Tromsø i tippeligaen likevel Men vil ikke akkurat si at Tromsø overkjører LSK. Lillestrøm har dominert store deler av kampen. Endret 23. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Men vil ikke akkurat si at Tromsø overkjører LSK. Lillestrøm har dominert store deler av kampen. 7135627[/snapback] Det var vel egentlig ironi da.... har sett LSK keeper to gang i denne kampen og det var på 0-1 og 0-2 :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Og der scora LSK også gitt. Men kampen er slutt, så det ble 2-1seier til Tromsø. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk Tromsø! Nå kan Brann ta det helt med ro og surfe inn sølvet. Det skal sies at Tromsø vant veldig ufortjent, og mye pga dommeren. LSK var forferdelig ineffektive, men kjipt når slike kamper blir mer eller mindre avgjort av dommeravgjørelser Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Uff, vet ikke hva jeg skal si til lsk mer skuffende sluttspurt ja. Får ikke scort uten Arild og Mifsud på topp! 4 plass er uaktuelt!! VI skal vinne de to siste... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ser at Lillestrøm ikke fant frem til mål ! En konkurent mindre for Brann! Anyway, jeg håper Tromsø ikke rykker ned, så vi får se to nordlige lag... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Godt at Tromsø vant i dag, Tromsø passer ikke inn i Adecco, og nordlending som jeg er liker jeg at de er i øverste divisjon. Og VIF-suporter-meg liker ikke LSK. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Forbanna irriterende og ufortjent at tromsø vant idag... Og hva dommern har røkt er uvisst, men det kan ikke være spesielt bra, for makan til dømming... Men det viktigste av alt Denne har jeg brifa med siden april.. Og jammen fikk jeg rett Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Forbanna irriterende og ufortjent at tromsø vant idag... Og hva dommern har røkt er uvisst, men det kan ikke være spesielt bra, for makan til dømming... Av mange elendige dommeravgjørelser i år (gjelder ikke bare LSK), er det som skjer i dag, noe av det værste jeg har sett noensine av en dommer.... .....4 straffesituasjoner, og alle dømt feil: -Koren blir helt klart felt innenfor 16-meteren. Dommern står 3 meter unna, på linje med Koren, og presterer å dømme frispark. TIL-spiller'n burde forøvrig fått gult kort også. -Helt tydelig hands i feltet, etter et skudd fra Werhman. Kan akspetere at dommern ikke dømmer på denne, da han står litt dårlig plassert ift situasjonen, men linjedommern burde kanskje sett det? -Straffa til TIL er jo håpløs. En helt grei duell, der Rambekk kommer seg foran, og TIL-spilleren (som kanskje er i ubalanse) stuper framover. Ikke engang frispark. Skulle vært gult kort for filming. -Siste er da Sundgot blir regelrett revet ned inne i feltet. Soleklar straffe. Men vi kommer sterkere tilbake, og satser på gull til neste år. For min del er sesongen slutt nå....driter rett og slett i de to siste kampene...orker bare ikke mer rævva dømming. mvh Pantera Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Håper virkelig at TIL klarer seg i tippeligaen. Gjerne på bekostning av Molde. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Såvidt jeg vet skal rbk møte fredrikstad i en av de to siste kampene. Så da er det minst 3 gratispoeng til rbk der. Jeg vil ha ffk ned i 1. div. slik at Moss kan banke dem igjen. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Såvidt jeg vet skal rbk møte fredrikstad i en av de to siste kampene.Så da er det minst 3 gratispoeng til rbk der. 7137887[/snapback] Tja, hvis Rosenborg sikrer seriegullet mot Viking kan alt skje i Fredrikstad. Hint: Rosenborg - Stabæk 1-6 Rosenborg - Tromsø 0-1 Rosenborg - Odd 2-5 osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg