Stonemeister Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Eneste som mangler for min del nå, er at Lillestrøm taper i morgen, Brann taper sine to siste kamper og Vålerenga vinner sine. Da får vi sølvmedalje til Vif. 7128615[/snapback] Det skal vi VIF-gutta få til! Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Eneste som mangler for min del nå, er at Lillestrøm taper i morgen, Brann taper sine to siste kamper og Vålerenga vinner sine. Da får vi sølvmedalje til Vif. 7128615[/snapback] Det skal vi VIF-gutta få til! 7128638[/snapback] Håper ikke det for Brann sin skyld Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, Rosenborg tar en fullt fortjent seier etter å ha kledd av Brann totalt i andreomgang. Dette resulterer dermed i seriegull, 13 plussmål klarer ikke Brann å ta igjen. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! PS: Håper Alsaker får sparken før neste sesong. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nå fikk jeg ikke med meg førsteomgangen, men etter hva jeg så av andreomgangen synes jeg RBK gikk på en velfortjent seier. RBK var hakket bedre, noe mer seiersvant, rutinert, og ikke minst mer selvtillit over spillet sitt. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Endelig kan jeg være en stolt trønder igjen! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det gjør vondt for et Brann-hjerte å måtte gratulere trønderne med seriegullet, men det var fortjent. Den store forskjellen var at RBK spilte som seriemestere i 95 minutter, mens SKB bare i 20.... Men vi kommer igjen til neste år Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det gjør vondt for et Brann-hjerte å måtte gratulere trønderne med seriegullet, men det var fortjent. Den store forskjellen var at RBK spilte som seriemestere i 95 minutter, mens SKB bare i 20.... Men vi kommer igjen til neste år 7128766[/snapback] javell javell Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 spørs om brann ikke kjøper seg ut av gullkampen slik de gjorde i år det Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 spørs om brann ikke kjøper seg ut av gullkampen slik de gjorde i år det 7128803[/snapback] :!: :!: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva faen skulle vi egentlig med Torstein Helstad? Fullstendig ubrukelig type, vi trenger spisser som klarer å lage MÅL! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, Ja, Jaaaaaa!! Fy faan så deilig!!!! Kjørte over brann, noe so gleder mitt hjertet så mye at jeg kunne bynt å grine... Er også skuffa over både branns spillere og supportere. - Spillerne pga. hvordan de filma hele kampen... halve laget burde fått tilbud om prøvespilling på nasjonal teateret... - supporterne for å synke helt ned på nivå med 12 år gamle halloween-unger; kaste egg på rbk-spillerne... Dette var en fantastisk avslutning på en ellers veldig bra helg (hvor også United knuste pool) Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ahh, så utrolig herlig slutt på kampen. Iversen og Sapara Er bare og bøye seg i støvet. Flate som forsvaret jobbet bra også. Dette er drømmekampen mot Brann som gikk i oppfyllelse. Masse spenning, men RBK tar seieren lett på slutten. Nå kommer jeg ikke til å få sovne på ei god stund. Gratulerer til alle trøndere og RBk-supportere med seriegullet 2006 Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fy faen så deilig å se RBK knuse brann! Så fortjent, så fortjent! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg sitter med en ubeskrivelig følelse i kroppen. Adrenalinet pumper og herjer. Tårene triller nedover kinnet. ÅÅÅÅÅÅH, så fortjent. RBK herjet tidvis med skuespillerlaget Brann. Midtstopperduoen til RBK var enorm, Tettey har blitt voksen, Sapara er norges beste midtbanespiller og Iversen er messias. Three Lions eksploderte et utall ganger i kveld. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg eksploderte hjemme jeg!! Herlig å se Ivers og Sapara avgjøre!! Oh ah Sapara, oh ah Sapara! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Three Lions eksploderte et utall ganger i kveld. 7129175[/snapback] Jeg støtter den ja. De fire Brannsupportene som møtte opp tror jeg fikk gnidd det ganske greit opp i fjeset. Gratulerer alle med-trøndere. Endelig er gullet der det hører hjemme igjen. Brann ble for feige og spilte fattig fotball. De måtte ty til filming for å få scoret mål, og når de fant ut at løpet var kjørt, lot de det gå ut over RBK-spillerne. Skammet meg på bergensernes vegne når de egget Iversen. Men gud som jeg fryder meg. Rosenborg for evig og alltid! Neste utfordring: Champions Leauge! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Feiring. Vakkert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Feiring. Vakkert. 7129332[/snapback] Haha! Så genialt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Får bare gratulere alle RBK fans, og selvsagt hele Rosenborg.. Bra gjort! Får også slenge med at Raufoss IL rykket opp igjen i Adecco ligaen også, nå er vi på vei fremover igjen! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jaja, grattis til RBK......vant fortjent i dag, og har vært høsten store formlag. Så gullet er vel sikkert fortjent.... Bare LSK banker Tromsø i morra, så rapper vi sølvet fra Brann. sånn helt på slutten...gjerne i siste serierunde Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg