brd Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Den mest intresanne kampen i dagens serie runde er Viking- Vålerenga. Holder ein knapp på Vålerenga. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 jeg er spent på stabæk-rbk i morra også.. stabær er et drittlag, men er i form og overrasket stort mot lyn forrige runde.. rosenborg sliter fælt med spilloppbyggingen sin og er trege i gang.. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Brann vant igjen Brann e best ! Lenke til kommentar
Toset Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Wuwu! Brann seiler videre! Tipper han "superkeeperen" te Molde føler seg passe lur no ja Verre klarering skal du leite lenge etter! Heia Brann! Seriegull neste Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 .. Heia Brann! Seriegull neste 6036564[/snapback] Nå må vi ikke ta helt av her. Hehe. Men fint med seier på en dårlig dag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nok ein siger av Brann, kan banne på at dei snart taper 4-5 kamper på rad. Larsen gjekk frå helt til syndebukk i ein fei Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 DIGG at Vålerenga vant! Resten av uka kommer til å gå som en drøm. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Brann er ikke best. De hadde bare superflaks FAEN Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Aiai, nok en kjempekamp for Rosenborg. Dette ser ikke bra ut gitt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 En ting er at gressmatta var den tregeste noensinne, men det er ingen unnskyldning for at ballen går for tregt. De måtte sette mer fart på kula, hver gang de gjør det så spiller de ut motstanderen fullstendig. 1-0 målet kom på en overgang hvor farten ble holdt oppe. Stabæk har forresten tippeligaens DESIDERT beste spisspar. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg venter bare på Rush nå og eventuelt Rune Lange. Jævla TIL, 1 av 15 poeng!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Som pokker at ikkje Stabæk klarte å få tak i alle 3 poengene altså, hadde fortent det. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Som pokker at ikkje Stabæk klarte å få tak i alle 3 poengene altså, hadde fortent det. 6043787[/snapback] det var vel jevnt nok til å si at resultatet var fortjent vel? begge lag hadde godt med sjanser utover målene.. men jeg kan ikke forstå at stabæk får spille i tippeligaen med n¨værende nadderud stadion:O bra de bygger ny nå, men de har jo vært oppe i toppserien blodig mange år nå, med et par turer nede i 1. divisjon bare.. den suger jo hæstkuk. og stadiotoalettene (ved den stygge grussvingen var uten innlagt vann værken i dass eller vask.. dommern var ok, men synes ikke norske dommere har gjort det så bra i år generelt, ikke utenom "skandalene" heller.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Molde og VIF til europa 6046944[/snapback] hmm lillestrøm og rosenborg i europa! vil da jeg tro.. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Takk gud for at Brann hentet inn igjen Stabæk. Hadde blitt en svært trist kveld med tap! Men no topper Brann fremdeles serien (LSK taper jo garantert ), and all is well in the state of Bergen! Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hah det var såå vidt brann henta det opp.. Liker stabæk for tia! Det må jeg si.. lsk vinner i kveld Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ahh, Oddrane lekte seg idag med bønda fra Hamar. Synd Gud (Tommy) ble utvist. Tre assist hadde han før han kasta inn håndkledet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg