DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har fått biletter og sammen med laget skal vi se kampen på hoved tribunen. 7119649[/snapback] Noen som er heldigere enn andre skjønner jeg=P Skulle betalt mye for å få sett den kampen fra tribuna.. Men desverre bor jeg så langt borte at det ikke lønner seg økonomisk 7119711[/snapback] TV vil seire Nei, skulle helst vært på kampen... Håper på go'vær i morgen! 7120115[/snapback] i Bergen? HAHAHAHA! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Etter repotasjen på TV2 sporten skulle man nesten tro at de heier på Brann! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Etter repotasjen på TV2 sporten skulle man nesten tro at de heier på Brann! 7121063[/snapback] Nei, nå tuller du? Det hadde jeg _ALDRI_ trodd! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tippet faktisk uavgjort. Enten er begge lag så agressive at det blir 5-5, eller så er begge lag så anspent at det blir 0-0 (som i vår) eller 1-1. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tippet faktisk uavgjort. Enten er begge lag så agressive at det blir 5-5, eller så er begge lag så anspent at det blir 0-0 (som i vår) eller 1-1. 7122350[/snapback] Eller er RBK så agressive og Brann så anspente at det hele ender 0 - 9 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 TV2 heier ikkeeeee på Brann, nei ... Jeg liker generelt sett TV2, men når det kommer til Tippeligaen så er det så utrolig åpenbart at TV2 - som for alt i verden må være objektive og være rettferdige - lever for Brann. Det er reportasjer om Brann hver dag (mer enn de obligatoriske gullkandidat-innslagene), de har reklamer og innslag som setter Brann og Bergen i positivt lys i forhold til andre lag, de sender hver jævla Brann-kamp i motsetning til resten av lagene, osv. Eneste som noenlunde greier å være objektiv er vel Davy Watne, selv om også han fokuserer litt mye på Brann. At TV2 har studio i Bergen og stor del av staben derfra, skal ikke mye til for å se ... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 TV2 heier ikkeeeee på Brann, nei ... Jeg liker generelt sett TV2, men når det kommer til Tippeligaen så er det så utrolig åpenbart at TV2 - som for alt i verden må være objektive og være rettferdige - lever for Brann. Det er reportasjer om Brann hver dag (mer enn de obligatoriske gullkandidat-innslagene), de har reklamer og innslag som setter Brann og Bergen i positivt lys i forhold til andre lag, de sender hver jævla Brann-kamp i motsetning til resten av lagene, osv. Eneste som noenlunde greier å være objektiv er vel Davy Watne, selv om også han fokuserer litt mye på Brann. At TV2 har studio i Bergen og stor del av staben derfra, skal ikke mye til for å se ... 7123223[/snapback] Det mangler bare at de sier heia Brann, eller at kommentatorene er som de på TV3 når RBK spiller i CL! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 ...de sender hver jævla Brann-kamp i motsetning til resten av lagene, osv. 7123223[/snapback] Og alle Brann-hjerter frydar seg! Det er ikkje mange åra sidan eg satt å klagde på at TV2 alltid sendte RBK sidan dei leda serien. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tja TV2 ligger for det meste i Bergen, så derfor er det naturlig at de favoriserer Brann. Heller det enn at de sender Tromsø kamper(tap). Uansett i kveld er det den stor finalen i serie, eller nei det er jo tre kamper igjen med finalen, Synes dette blir litt vel ovehypa, serien er ikke slutt i kveld, men om to uker. Det er da det er avgjort, ikke i dag som "alle" tror. I dag er det tid for å gi trønderane, god gammeldags julig ! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Eneste som noenlunde greier å være objektiv er vel Davy Watne, selv om også han fokuserer litt mye på Brann. 7123223[/snapback] Hahaha, dummeste jeg har hørt. Davy er norges største Brann-fan, og jammen viser han det godt på TV. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Davy Watne, objektiv :!: det neste blir vel å si at kongen er for republikk og ber monarkiet ryke og reise... Og RBK knuser brann i kveld ber pent om en liten reprise på 2-6 resultatet for noen år siden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Eneste som noenlunde greier å være objektiv er vel Davy Watne, selv om også han fokuserer litt mye på Brann. 7123223[/snapback] Hahaha, dummeste jeg har hørt. Davy er norges største Brann-fan, og jammen viser han det godt på TV. 7123822[/snapback] Dawy Watne før RBK - Lillestrøm tidligere i høst: Det blir jo spennende å se hvem som kjemper om 2. plassen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Uansett i kveld er det den stor finalen i serien, eller nei det er jo tre kamper igjen med finalen, Synes dette blir litt vel ovehypa, serien er ikke slutt i kveld. 7123790[/snapback] Men dette her er et klassisk eksempel på en sekspoengskamp. Om RBK vinner idag, er de så godt som mestre, men om Brann vinner vil det bli innspurt til siste stund. Dermed begrepet seriefinale, det er nå de blir avgjort. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er det bare meg eller har FXTV økt prisene med 50 kr? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Eneste som noenlunde greier å være objektiv er vel Davy Watne, selv om også han fokuserer litt mye på Brann. 7123223[/snapback] Hahaha, dummeste jeg har hørt. Davy er norges største Brann-fan, og jammen viser han det godt på TV. 7123822[/snapback] Nå er Davy kjent for å være den største Brann kritikeren som eksisterer da... Og det på tross av at han er Brann fan. Er vel egentlig derfor. Skulle man talt opp antall intervjuer og artikler (spesielt fra tiden da han var BT journalist) så ligger nok Davy klart på topp når det kommer til noen som skjeller ut Brann. En tid var det så mye, spesielt på TV2, at endel Brann supportere helst så at han emigrerte Men kritikken han kommer med er jo som oftes riktig. Spesielt ledelsen i klubben har fått gjennomgått opp gjennom årene. Edit: Men det jeg så av på TV2 i går ga uttrykk for at Brann var laget for dem. Ikke særlig objektivt nei, var jo værre enn i RBK sin storhetstid da TV2, VG, Dagbladet og NRK forgudet RBK. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Uansett i kveld er det den stor finalen i serien, eller nei det er jo tre kamper igjen med finalen, Synes dette blir litt vel ovehypa, serien er ikke slutt i kveld. 7123790[/snapback] Men dette her er et klassisk eksempel på en sekspoengskamp. Om RBK vinner idag, er de så godt som mestre, men om Brann vinner vil det bli innspurt til siste stund. Dermed begrepet seriefinale, det er nå de blir avgjort. 7124296[/snapback] Hva hvis de taper de to neste kampene og Brann scorer nok mål? Da er det noe helt annet... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva hvis de taper de to neste kampene og Brann scorer nok mål? Da er det noe helt annet... 7125518[/snapback] Er det ikke slik at det blir samme antall poeng etter dagens kamp, om Brann vinner? I så fall så er det bare for Brann å få flere poeng enn RBK i de to siste. Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hva hvis de taper de to neste kampene og Brann scorer nok mål? Da er det noe helt annet... 7125518[/snapback] hvis, hvis, hvis.... tror du virkelig at hvis RBK vinner i kveld at de taper de to neste kampene og Brann knuser motstanderne i sine kamper. Alltid en teoretisk mulighet for det men da ville jeg heller sende inn en Vikinglottokupong istede, større sjans at den går inn med noen millioner enn at RBK ikke vinner serien hvis de vinner i dag Endret 22. oktober 2006 av Zatuu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det som er morsomst er at usikkerheten bestandig er størst før kampene ... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tippet faktisk uavgjort. Enten er begge lag så agressive at det blir 5-5, eller så er begge lag så anspent at det blir 0-0 (som i vår) eller 1-1. 7122350[/snapback] Eller er RBK så agressive og Brann så anspente at det hele ender 0 - 9 Skal ikke se bort fra at det blir tilfellet, men 0-9 var nå litt drøyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg