_k-man_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 RBK-supportere ikke tilgang til Pub-er i Bergen.... er det bra folkeskikk, trodde bergensere var reale folk Når Brann-supporterne ankommer Trondheim så skal de bli tatt imot med åpne armer, slipper de ikke inn på Pubene kan de komme til meg før kampen 7098575[/snapback] Er merkelig, når bergensere 'hetser' familien til Tørum, 'nekter' supportene sitte plass på en fotball pub... Understrekker vel bare at Bærgen ikke er en del av Norge... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tilfeldig... ingen vil vel innrømme at man har blitt kontaktet hvis de har blitt det å gitt avslag. Sånn er det bare når media blir kontaktet.... tror du virkelig de har lagt ut rådhuset til rådighet har det ikke vært for media? Neppe! Nå er ikke jeg media og de tre nevnte utestedene (to av dem blant Bergens største) ble ikke kontaktet av trøndere. Når det kommer til rådhuset så var det for å poengtere at Bergen og bergensere ikke er slik som trønderen prøver å gi uttrykk for at man er. Vet det høres dritt ut når "dine egne" viser så usportslig oppførsel men å komme med din egen vri av sannheten å beskylde RBK-supporterne å kommme med påstander, det trodde jeg du holdt deg for god for. Mine egne? Vær så snill, jeg poengeterer at det er flere utesteder som ikke ble kontaktet og sant skal sies så er det få eiere av utesteder som er som Brann supporter å regne. Så når de tre eierne/drifterne jeg vet om ikke ble kontaktet så påpeker jeg det. Så får du mene hva du vil. Så jeg vil gjenta påstanden. Hadde dette skjedd når Brann skulle møte RBK på Lerkendal ville jeg kun beklage sterkt og ikke komme med motbeskyldninger.... Det samme ville jeg gjort. Men så tror jeg ikke på at de har kontaktet over 20 utesteder og fått avslag fordi de er RBK supportere. Enkelt og greit. De som har gitt avslag har nok andre grunner. Enhver som prøver å booke et utested en søndag et par uker i forveien vet dette. I tillegg var det utesteder som ikke ble kontaktet. Her har en trønder konkludert med at man ikke får leie fordi man er RBK supporter. Selv utesteder som ikke har åpent på søndager, de som allerede er booket og de som ikke holder lukkede fester blir her stemplet som noen som diskriminerer trøndere fordi de gir avslag på en forespørsel. Men man kan vel ikke vente mer av en fulltidssupporter, hadde nok ikke vært bedre om det var motstatt (dvs at Brann supporter ikke fikk leid noe i Trondheim av helt andre grunner enn at man er bergenser). Det kunne være på sin plass at trøndersupporteren tok inn over seg hvordan han stempler flere utesteder som med legitim grunn har gitt avslag. En beklagelse ville være på sin plass. Dette er for meg en ikke-sak nå, folk får ha den meningen de vil til tross for at de er så "naive" og ikke ser sannheten om oppførselen til egne innbyggere. For min del er denne diskusjonen over.... 7100305[/snapback] Når argumentene dine kun går på meg som person så har du ikke diskutert en dritt. Så den har vel aldri egentlig startet. Jeg har ingen problemer med å påpeke søppel blant både Brann supportere og bergenesere. Noe som ikke burde være nødvendig å påpeke om man hadde holdt en viss rederlighet og angrepet sak og ikke person, men nå må jeg kaste bort tid på å forsvare meg fordi du fant det for godt til å lange ut fjas. Men konstruktive og saklige innlegg er nok for mye å forlange når man diskuterer fotball? Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dette er for meg en ikke-sak nå, folk får ha den meningen de vil til tross for at de er så "naive" og ikke ser sannheten om oppførselen til egne innbyggere. For min del er denne diskusjonen over.... 7100305[/snapback] Når argumentene dine kun går på meg som person så har du ikke diskutert en dritt. Så den har vel aldri egentlig startet. 7107130[/snapback] Beklager hvis det virket slik, det var absolutt ikke meningen men ser helt klart at det kan tolkes slik. Likevel føler jeg at argumentasjonen din bygger på å stille spørsmål til om det er sant det RBK-supporterne sier, det synes jeg er dårlig. Nå er vel Bergen en stor by og Kjernen er vel ikke akkurat lokalkjent så om de har fått 20 avslag er vel det kun en brøkdel av utestedene i Bergen og det er klart at det da er mange som ikke er kontaktet. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/20/480319.html Veldig modent. Virker som Brann supporterne VIRKELIG frykter denne kampen. Det er jo bra egentlig, men... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 HAHAHAHAHA! De er så jævla redde for at 930 RBK folk skal lage mer liv enn dem !! Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 HAHAHAHAHA! De er så jævla redde for at 930 RBK folk skal lage mer liv enn dem !! 7109836[/snapback] Tror du virkelig at det er derfor de har kjøpt billetter der? Har ikke tenkt at det kanskje finnes en god grunn, som f.eks at alt annet var utsolgt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 HAHAHAHAHA! De er så jævla redde for at 930 RBK folk skal lage mer liv enn dem !! 7109836[/snapback] Tror du virkelig at det er derfor de har kjøpt billetter der? Har ikke tenkt at det kanskje finnes en god grunn, som f.eks at alt annet var utsolgt? 7109846[/snapback] Seff, det var egentlig ment som en spøk, men det er visst ikke alle som tar den... Jeg vet om noen bergensere som får dårlig behandiling neste gang de er i trh. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Seff, det var egentlig ment som en spøk, men det er visst ikke alle som tar den... Jeg vet om noen bergensere som får dårlig behandiling neste gang de er i trh. 7109863[/snapback] Dvs. at du kjenner dei som prøver å anskaffe seg billettane? Ikkje dra alle under ein kam. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Seff, det var egentlig ment som en spøk, men det er visst ikke alle som tar den... Jeg vet om noen bergensere som får dårlig behandiling neste gang de er i trh. 7109863[/snapback] Dvs. at du kjenner dei som prøver å anskaffe seg billettane? Ikkje dra alle under ein kam. 7110108[/snapback] Nei? Mente neste års kamp i trh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Frode Olsen liker å komme i media ser jeg! Hvorfor i helvette skulle RBK hente Nordli nå som de har Høgmo / Tørum? Dagbladet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Vi trenger ikke enda en kokk på Lerkendal. Jeg gleder meg så sinnsykt til kampen, har allerede gåsehud og skjelver bare ved tanken på kampstart. Jeg og noen kompiser har bestilt bord ved (Trondheims og kanskje norges beste fotballpub) Three Lions. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vi trenger ikke enda en kokk på Lerkendal. Jeg gleder meg så sinnsykt til kampen, har allerede gåsehud og skjelver bare ved tanken på kampstart. Jeg og noen kompiser har bestilt bord ved (Trondheims og kanskje norges beste fotballpub) Three Lions. 7117033[/snapback] SKulle gjerne vært der, i Bergen eller på Three Lions, men jeg er da hjemme og skal se der her ^^. En kompis av meg har skaffet seg billettene, og det frister å løpe og stjele dem! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Brann eier pollen, foreløpig! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Brann eier pollen, foreløpig! 7117859[/snapback] Brann Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Overraskende at spørsmålet ikke var: "Hvem fortjener å vinne seriefinalen?" Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ingen som tipper uavgjort ennå ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Var det noen som sa at Brann ledet? Nei?? Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har fått biletter og sammen med laget skal vi se kampen på hoved tribunen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har fått biletter og sammen med laget skal vi se kampen på hoved tribunen. 7119649[/snapback] Noen som er heldigere enn andre skjønner jeg=P Skulle betalt mye for å få sett den kampen fra tribuna.. Men desverre bor jeg så langt borte at det ikke lønner seg økonomisk Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har fått biletter og sammen med laget skal vi se kampen på hoved tribunen. 7119649[/snapback] Noen som er heldigere enn andre skjønner jeg=P Skulle betalt mye for å få sett den kampen fra tribuna.. Men desverre bor jeg så langt borte at det ikke lønner seg økonomisk 7119711[/snapback] TV vil seire Nei, skulle helst vært på kampen... Håper på go'vær i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg