DrThomas Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hehe, la no oss Bergensere drømme. Blir uansett den aller mest spennende innspurten jeg har opplevd, og ett feiltrinn fra et av lagene er alt som skal til. Håper det endelig stemmer for Brann, synes vi fortjener det etter 43 år! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Merkelig så stille og down-to-earth RBK-supporterne ble nå, da. Satt de karsken i halsen? EDIT: Etter antall poeng; er det ikke antall scorte mål som gjelder? Eller er det selve målforskjellen? Hvis førstnevnte så har jo Brann en tildels realistisk mulighet selv om RBK skulle vinne f.eks 1-0 i Bergen. EDIT2: Nei, det var visst målforskjellen :\ Endret 16. oktober 2006 av Loomy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Det virker som de fleste glemmer at det er 3 og ikke 1 kamp som gjenstår. Jeg er ganske sikker på at Brann snubler i minst en av de to siste kampene. RBK trenger dermed bare å vinne den ene (såfremt de ikke går på et knusende nederlag mot Brann, noe jeg tviler STERKT på) for å bli seriemestere. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Håper og tror du har rett!! Lenke til kommentar
CSM Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Merkelig så stille og down-to-earth RBK-supporterne ble nå, da. Satt de karsken i halsen? EDIT: Etter antall poeng; er det ikke antall scorte mål som gjelder? Eller er det selve målforskjellen? Hvis førstnevnte så har jo Brann en tildels realistisk mulighet selv om RBK skulle vinne f.eks 1-0 i Bergen. EDIT2: Nei, det var visst målforskjellen :\ 7084542[/snapback] RBK greide jo ihvertfall å ta poeng (noe ikke Brann greide) :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det virker som de fleste glemmer at det er 3 og ikke 1 kamp som gjenstår. Jeg er ganske sikker på at Brann snubler i minst en av de to siste kampene. RBK trenger dermed bare å vinne den ene (såfremt de ikke går på et knusende nederlag mot Brann, noe jeg tviler STERKT på) for å bli seriemestere. 7085063[/snapback] Brann skal også møte HamKam, et lag de tapte 4-0 for Brann må vinne 5-0 for å ta over serieledelsen og enhver person vet at det IKKE skjer! Jeg tipper at det blir uavgjort i Bergen neste helg. Ellers synes jeg RBK var flinke til å sløse i går..! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Brann må riktignok vinne 5-0 for å ta over 1.plassen, men seier vil uansett få dem opp på lik poengsum med RBK, og det er det som teller i førsteomgang. Dersom de to lagene står likt på poeng når det gjenstår to runder, vil én feil fra ett av lagene være nok til å miste gullet, og det kan like fort skje Rosenborg som Brann. Noe sier meg imidlertid at det blir Brann fordi RBK er vant til å takle dette presset og vinner på erfaring. Men time will show. Mange tenker jo sitt om at Rosenborg nå vil få en lett kamp i Bergen, mot et Brann-lag som slett ikke så ut som noe topplag i kampen mot Lyn. Men dette tror jeg kan bli en jevn kamp, Vaagan Moen er tilbake, og med et hissig hjemmepublikum i ryggen på et fullsatt Brann stadion, kan Brann få den støtten de trenger til å heve seg og slå Rosenborg. Likevel syns jeg det lukter litt uavgjort. Men likefullt en veldig intens kamp hvor begge lag er ivrige i angrep og det vil kjempes til siste slutt. For selv om det kan være en liten fordel for RBK, så tror jeg ingen av lagene er fornøyd med uavgjort her. Aller minst Brann. Men forhåpentligvis heller ikke Rosenborg. Lenke til kommentar
_k-man_ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Synd å si det, men RBK har nok nok erfaring til å ro i land mesterskapet alt søndags kvelden. Synd, men bedre med RBK enn brææææænn... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Synd å si det, men RBK har nok nok erfaring til å ro i land mesterskapet alt søndags kvelden. Synd, men bedre med RBK enn brææææænn... 7096747[/snapback] Jepp! Det er så artig når RBK tar sitt seriegull nummer 14 på dei siste 15 åra. Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Synd å si det, men RBK har nok nok erfaring til å ro i land mesterskapet alt søndags kvelden. Synd, men bedre med RBK enn brææææænn... 7096747[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hewitts pro-tip: RBK greier uavgjort i Bergen og vinner serien der. Brann og RBK tar like mange poeng på de to siste kampene, men jeg er usikker på eksakt hvor mange poeng det er snakk om. Nedrykksstriden: Viking holder seg. FFK på kvalik, Tromsø og Molde rett ned. Endret 18. oktober 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Helt enig... 1.RBK --------------------- 2.Brann 3.LSK . . 12. Fredrikstad ----------------------- 13.Tromsø 14.Molde Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 RBK-supportere ikke tilgang til Pub-er i Bergen.... er det bra folkeskikk, trodde bergensere var reale folk Når Brann-supporterne ankommer Trondheim så skal de bli tatt imot med åpne armer, slipper de ikke inn på Pubene kan de komme til meg før kampen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 RBK-supportere ikke tilgang til Pub-er i Bergen.... er det bra folkeskikk, trodde bergensere var reale folk Når Brann-supporterne ankommer Trondheim så skal de bli tatt imot med åpne armer, slipper de ikke inn på Pubene kan de komme til meg før kampen 7098575[/snapback] Enig, det henger ikke på greip å vise en slik holdning, men jeg velger å tro at det er bare forbrente utskudd som det gjelder ... BTW: Har du åpent hus for FFK-"bøller" også? Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Enig, det henger ikke på greip å vise en slik holdning, men jeg velger å tro at det er bare forbrente utskudd som det gjelder ... BTW: Har du åpent hus for FFK-"bøller" også? 7099461[/snapback] En plass må grensen gå.... Hehe... FFK-fans er velkomne de også... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Enig, det henger ikke på greip å vise en slik holdning, men jeg velger å tro at det er bare forbrente utskudd som det gjelder ... BTW: Har du åpent hus for FFK-"bøller" også? 7099461[/snapback] En plass må grensen gå.... Hehe... FFK-fans er velkomne de også... 7099487[/snapback] OK! Takk for det, bli ikke forbauset om du plutselig får et knakk på døra, hvis du har installert det i lavoen din Tror forøvrig at Gutan får et hælvete med Brannspillere med skarpslipte kjøptenner på gulljakt. Dette kommer til å bli en opplevelse. Break a leg, or preferbly both Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 RBK-supportere ikke tilgang til Pub-er i Bergen.... er det bra folkeskikk, trodde bergensere var reale folk Når Brann-supporterne ankommer Trondheim så skal de bli tatt imot med åpne armer, slipper de ikke inn på Pubene kan de komme til meg før kampen 7098575[/snapback] Har nå hørt med tre forskjellige utesteder og ingen av de er blitt kontaktet. Tilfeldig? Vi har tilbydt trønderne rådhuset om så må være, så de trenger ikke sutre og komme med merkelige påstander. http://www.bt.no/lokalt/bergen/article306836.ece Det blir for ordens skyld fest eller sorgepils for trønderne på ERA. Var flere utesteder som tilbød seg. Så da er vel spørsmålet hvilken 20 påståtte utesteder RBK supporterne ringte til. Kanskje det bare er en bakfyll festformann som har glemt å gjøre jobben sin og ringer to steder og får avslag. Så setter han på en nuller og gir bergenserene skylden. Ellers; Når det er snakk om at bergensere har tatt seriegullet på forhånd så er det regelrett vås. Bortsett fra stuerten ombord kjenner ikke jeg en eneste bergenser som tok gullet på forskudd. Var enkelte som hadde ørsmå håp, men det er ingenting til sammenligning med den holdningen man har litt lenger oppe i nord. Trønderne gir jo klart uttrykk for at det allerede har tatt gullet (bare til å lese her det ), samt at det vil bli enkelt på stadion. Var det noen som sa kjepphøye bergensere? Vær så snill, der er det fordommene som taler. Gashi og Miller sloss for ordens skyld litt i dag. Fint det er tenning på trening i hvert fall. Nei, det ville blitt morsomt med seier på stadion for å jekke ned kjepphøye trøndere. Men det blir sinnsykt tøft, men angrepet vil få tilbake sin dimensjon med Dahl og Moen tilbake. Tror det er en fordel uten Bakke, Haugen er jo uber alles uansett. Men jeg vil ha Helstad fra start. Han viste tendenser mot Lyn og har fart, noe som mangler på topp. Men Iversen kommer til å score, garantert. Og det unner jeg han, han fortjener et mål hver gang han entrer stadion slik han har blitt behandlet av Brann supporterne. Så jeg får leve i min fiksjonelle og urealsistiske verden og drømme om 6-1 seier til Brann. Måtte det beste laget vinne Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 RBK-supportere ikke tilgang til Pub-er i Bergen.... er det bra folkeskikk, trodde bergensere var reale folk Når Brann-supporterne ankommer Trondheim så skal de bli tatt imot med åpne armer, slipper de ikke inn på Pubene kan de komme til meg før kampen 7098575[/snapback] Har nå hørt med tre forskjellige utesteder og ingen av de er blitt kontaktet. Tilfeldig? Vi har tilbydt trønderne rådhuset om så må være, så de trenger ikke sutre og komme med merkelige påstander. http://www.bt.no/lokalt/bergen/article306836.ece Det blir for ordens skyld fest eller sorgepils for trønderne på ERA. Var flere utesteder som tilbød seg. Så da er vel spørsmålet hvilken 20 påståtte utesteder RBK supporterne ringte til. Kanskje det bare er en bakfyll festformann som har glemt å gjøre jobben sin og ringer to steder og får avslag. Så setter han på en nuller og gir bergenserene skylden. 7099922[/snapback] Tilfeldig... ingen vil vel innrømme at man har blitt kontaktet hvis de har blitt det å gitt avslag. Sånn er det bare når media blir kontaktet.... tror du virkelig de har lagt ut rådhuset til rådighet har det ikke vært for media? Neppe! Vet det høres dritt ut når "dine egne" viser så usportslig oppførsel men å komme med din egen vri av sannheten å beskylde RBK-supporterne å kommme med påstander, det trodde jeg du holdt deg for god for. Hadde dette skjedd når Brann skulle møte RBK på Lerkendal ville jeg kun beklage sterkt og ikke komme med motbeskyldninger.... Dette er for meg en ikke-sak nå, folk får ha den meningen de vil til tross for at de er så "naive" og ikke ser sannheten om oppførselen til egne innbyggere. For min del er denne diskusjonen over.... Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Alt kan skje. 7101468[/snapback] Jo, det er sant. Men det er viktig å huske på at Rosenborg-laget som tapte 4-1 i fjor var det dårligste på over 20 år. Mager trøst med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg