Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom igjen HamKam!! VÆR SÅ SNILL!

Edit: Takk HamKam! De burde vunnet, men klager ikke over uavgjort. Nå trenger Brann MANGE mål, og innspurten kan bli den mest spennende jeg ihvertfall noensinne har sett! Dette blir 2 spennende uker :D

Endret av DrThomas
Lenke til kommentar

Bra kamp. Kampen sett under ett ville det vært mest fortjent med borteseier, syns jeg...

Gøy å se at RBK satser på unggutter som ciljan, tettey og jamtfall.. Spennende spillere :)

Rønningen ble forresten kåra til banens beste...

Nå må RBK fokusere på å slokke brann neste helg. Gleder meg!

Og om gullet blir vårt da eller ikke, skal jeg nok til Fredrikstad 5.november :)

Endret av azzman
Lenke til kommentar

Fortjente borteseier? Hvilken kamp var det du så? :p

Iversen spilte skikkelig dårlig ja, rbk generelt var mange hakk under det de har spilt siste kampene. Det lover jo veldig bra for de siste kampene. Hadde rbk fremdeles vært på topp, hadde de tatt gullet lett, nå kan det bli fryktelig spennende.

Tror Brann blir mye bedre med Vaagan Moen og Haugen neste kamp, syens ikke Bakke har spilt noe særlig bra for Brann enda, han trenger nok litt mer tid på å spille seg inn.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller spilte iversen dårligere enn vanlig i dag? Mistenkelig (hint:voodo) :evil:

7084074[/snapback]

Var Iversen med?? :!:

Som RBK fan er jeg uansett veldig fornøyd, en meget underholdende kamp... for alle vil jeg tro :thumbup:

Dommeren gjør en feil ved ikke å blåse straffe til HamKam på en hands inne i feltet men retter han den egentlig opp ved å blåse straffe i en situasjon som absolutt ikke er det og samtidig gjøre Basma til "syndebukk".

Uansett... topp kamp det der, 1-1 er helt ok siden RBK leder med 3 poeng og vil uansett lede på målforskjell om de skulle brenne opp i bergen :yes:

Lenke til kommentar
Og måtte Ham-Kam rykke ned, de er en skam for norsk fotball.

7084099[/snapback]

Ære være Ham-Kam! Det er framleis liv i gullhåpet vårt, sjølv om det krever seier på Stadion samtidig som RBK ikkje tar full pott i dei to siste kampane, noko Brann må klare. Eg fryktar eit uavgjortresultat neste søndag, men det er betre enn tap, alt er betre enn tap.

Eg såg det siste skuddet til Ham-Kam i maskene, men Hirtsfelt klarte akkurat å fiste den over, herregud så deilig det hadde vært med 2-1 der.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
De vil jo ikke lede når Brann slår de 10-0 ;)

7084120[/snapback]

LOL... ja de må vinne med 10 må skal de ta teten :!:

7084253[/snapback]

De må faktisk "bare" vinne med 5, da rbk går ned 5 i målforskjell og Brann går opp 5, altså Brann foran med 1 mål ;) Det burde jo ikke være noe problem for Monsen sitt mannskap :D

Lenke til kommentar
De må faktisk "bare" vinne med 5, da rbk går ned 5 i målforskjell og Brann går opp 5, altså Brann foran med 1 mål ;) Det burde jo ikke være noe problem for Monsen sitt mannskap :D

7084415[/snapback]

Heh... tenkte ikke på det :cool: men skjer jo aldri likevel da :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...