hean Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Brann fortjener gullet mest. Vi har ventet på det i 43 år. Nå er det på tide. 7015328[/snapback] Da ligger vel Sunndal IL foran Brann i køen hvis det er de som har ventet lengst som fortjener gullet mest.... 7015978[/snapback] Sunndal kan få gullet, men det er ein fordel å kome seg til Tippeligaen først. 7016222[/snapback] Hvor lenge har Sundal IL ventet? 7016241[/snapback] Lengere enn Brann ihverfall.... sier litt d Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 HAHAHAHAHA!! Semb kanskje ny Enga trener!? RYKKER NED, RYKKER NED, RYKKER NED, HA-HA! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 HAHAHAHAHA!! Semb kanskje ny Enga trener!? RYKKER NED, RYKKER NED, RYKKER NED, HA-HA! Nesten like bra: Stabæk ønsker Fredheim Holm Tipper det er endel klanskaller som svetter litt nå... pantera Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Gleder meg til å se dem rykke ned!! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Gleder meg til å se dem rykke ned!! Både og.....alltid morsomt når de rykker ned....men det er jo også morsomt når de får deng av LSK også.... pantera Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Gleder meg til å se dem rykke ned!! Både og.....alltid morsomt når de rykker ned....men det er jo også morsomt når de får deng av LSK også.... pantera 7046136[/snapback] Eller når Rosenborg denger begge Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Gleder meg til å se dem rykke ned!! Både og.....alltid morsomt når de rykker ned....men det er jo også morsomt når de får deng av LSK også.... pantera 7046136[/snapback] Eller når Rosenborg denger begge 7046332[/snapback] So ture, soooo true! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 HAHAHAHAHA!! Semb kanskje ny Enga trener!? RYKKER NED, RYKKER NED, RYKKER NED, HA-HA! Nesten like bra: Stabæk ønsker Fredheim Holm Tipper det er endel klanskaller som svetter litt nå... pantera 7045693[/snapback] Herregud enten går dette til himmeln eller så går dette rett til helvette. Håper på det beste, selv om at jeg begynner å føle frysninger på ryggen her Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 HAHAHAHAHA!! Semb kanskje ny Enga trener!? RYKKER NED, RYKKER NED, RYKKER NED, HA-HA! Nesten like bra: Stabæk ønsker Fredheim Holm Tipper det er endel klanskaller som svetter litt nå... pantera 7045693[/snapback] Herregud enten går dette til himmeln eller så går dette rett til helvette. Håper på det beste, selv om at jeg begynner å føle frysninger på ryggen her 7051748[/snapback] Himmel eller helvete = 1. eller 2. plass Uansett er det himmel for Brann, 2. plass er mer enn Brann kunne drømt om før sesongen likevel :!: Lenke til kommentar
gambolputty Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vi satser på at enga tar tre velfortjente poeng i Molde til søndag ihvertfall Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vi satser på at enga tar tre velfortjente poeng i Molde til søndag ihvertfall 7061467[/snapback] Enga å Molde er egentlig uintressant... hehe :!: Vel, til tross for at jeg er møring fra Sunndal holder ikke med Molde noe særlig... unner Enga en seier Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Himmel eller helvete = 1. eller 2. plass Uansett er det himmel for Brann, 2. plass er mer enn Brann kunne drømt om før sesongen likevel :!: 7053283[/snapback] Alt annet enn gull er eit nederlag. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Himmel eller helvete = 1. eller 2. plass Uansett er det himmel for Brann, 2. plass er mer enn Brann kunne drømt om før sesongen likevel :!: 7053283[/snapback] Alt annet enn gull er eit nederlag. 7066958[/snapback] Then nederlag it is. Nytter ikke å stå på stedet hvil, når RBK er på seiersmarsj. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 RBK vinner resten! Bare synd jeg ikke har pengene til å dra til Hamar som jeg har gjort de to siste årene! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er helt klart 22. oktober som avgjør. Vinner Brann over RBK på en fullsatt stadion, så er gullet på vei til Bergen. Vinner RBK på stadion, blir det trøndergull i år også. Hadde vært synd å se de kjepphøye trønderene stikke av med gullet i år også. Bergen hadde fortjent et gull i år. Det kommer til å ta av i byn i så tilfelle. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Lyn og Edu avgjør serien i morgen, sorry Brann! HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
CSM Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er helt klart 22. oktober som avgjør. Vinner Brann over RBK på en fullsatt stadion, så er gullet på vei til Bergen. Vinner RBK på stadion, blir det trøndergull i år også. Hadde vært synd å se de kjepphøye trønderene stikke av med gullet i år også. Bergen hadde fortjent et gull i år. Det kommer til å ta av i byn i så tilfelle. 7070776[/snapback] Tror egentlig ikke den kampen betyr så mye som bergenserne vil ha det til, dessverre. Forstår at de vil ha en "folkefest", ved å slå RBK og vinne serien, men det kommer nok ikke til å skje. Trøndere er dessuten ikke så "kjepphøye". Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er helt klart 22. oktober som avgjør. Vinner Brann over RBK på en fullsatt stadion, så er gullet på vei til Bergen. Vinner RBK på stadion, blir det trøndergull i år også. Hadde vært synd å se de kjepphøye trønderene stikke av med gullet i år også. Bergen hadde fortjent et gull i år. Det kommer til å ta av i byn i så tilfelle. 7070776[/snapback] Tror egentlig ikke den kampen betyr så mye som bergenserne vil ha det til, dessverre. Forstår at de vil ha en "folkefest", ved å slå RBK og vinne serien, men det kommer nok ikke til å skje. Trøndere er dessuten ikke så "kjepphøye". 7071189[/snapback] Klart den betyr noe, de kan jo sikre 2. plassen :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er helt klart 22. oktober som avgjør. Vinner Brann over RBK på en fullsatt stadion, så er gullet på vei til Bergen. Vinner RBK på stadion, blir det trøndergull i år også. Hadde vært synd å se de kjepphøye trønderene stikke av med gullet i år også. Bergen hadde fortjent et gull i år. Det kommer til å ta av i byn i så tilfelle. 7070776[/snapback] Tror egentlig ikke den kampen betyr så mye som bergenserne vil ha det til, dessverre. Forstår at de vil ha en "folkefest", ved å slå RBK og vinne serien, men det kommer nok ikke til å skje. Trøndere er dessuten ikke så "kjepphøye". 7071189[/snapback] Klart den betyr noe, de kan jo sikre 2. plassen :!: 7072535[/snapback] HAHAHAHHA! !! Godt poeng! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bare le av Brann, men ikke kom hit og grin etter å ha møtt den røde hær . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg