LarsP Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er så utrolig stolt. RBK tok sin tredje seier på 6 dager. Det var utrolig mange slitne bein ute på banen i dag, men alikevel kjempet de og vant fortjent. RBK <3 Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Klarer ikke engang å bli irritert siden jeg liker Ivers. Er jo Tottenham fan så får skylde på det. Glemmer aldri hvor flau jeg ble av enkelte Brann fans som sang "Sønn av en alkis" på stadion når han spilte der for RBK før han gikk til Spurs. Er synd at det ikke bare er VIF klanen som har søppel i sine rekker. 6979914[/snapback] Søppel finner man dessverre i alle klubber. Man kan jo for eksempel tenke tilbake på mottagelsen Iversen fikk av enkelte Rosenborg-supportere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Søppel finner man dessverre i alle klubber. Man kan jo for eksempel tenke tilbake på mottagelsen Iversen fikk av enkelte Rosenborg-supportere. 6980087[/snapback] Hva forventet du? At iversen skulle bli båret på gullstol? Han kom jo ifra VIF vel å merke. Skulle bare mangle. Men det var det. Nå er han den sterkeste spissen, så kjernen kan ikke klage lengre. Bare jeg som tror at dette er en av de siste sesongene til Braaten? Er jo ganske typisk RBK og selge de spillerne som skiller seg litt ut og gjør det ganske bra. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Om Braaten fortsetter som i dag, burde nok noen klubber der ute få opp øynene ja. Men håper for norsk fotballs skyld at han blir hvertfall ett år til Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Og Viking fester et ørlite grep om i det minste en kvalikplass med en fantastisk bra kamp i dag. Tromsø hadde to målsjanser, Viking hadde 18. Utrolig uheldig og udyktig at man ikke scorer både fire og fem mål, men 1-0-seier i dag smaker likevel like deilig. Ett poeng opp til kvalikplass, to poeng opp til trygg plass og tre poeng ned til enslige Tromsø på sisteplass. Jeg har faktisk et håp om kvalikplass eller en trygg plassering ved sesongslutt nå. Litt av jobben er gjort, men mye gjenstår. Borte mot Odd neste serierunde, men slik Viking har prestert siden Nordlie overtok, både i de to hjemmekampene og mot Sandefjord (selv om det ble et uheldig tap der) frykter jeg ikke lenger bortekampene i like stor grad. Måtte vi holde oss i Tippeligaen slik at Nordlie kan bringe seriegullet hjem til neste sesong. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ikke lenge til Brann taper mot Odd nå Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ikke lenge til Brann vinner mot Odd nå 6984976[/snapback] Fixed! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 - Ingen må være i tvil om at vi går for gull! Målet er å vinne de siste fem kampene Uvanlig offensivt fra den ellers så rolige "bygge sten på sten" Mjelde. Brann uten Miller og Sigurdsson møter et Odd uten Svindal Larsen. Brann må vinne kampen idag, ellers blir det bare trist. Er veldig skuffet over hvordan ting utviklet seg. Håpet dette skulle være en kamp hele veien inn med i hvert fall RBK, Brann, LSK og Stabæk. Nå er vi heldig om det i det hele tatt blir en kamp mellom RBK og Brann. Selv om det nok finnes nok av trøndere som ikke ønsker noen kamp til døren, skal jeg tro hva man leser her Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hva forventet du? At iversen skulle bli båret på gullstol? Han kom jo ifra VIF vel å merke. Skulle bare mangle. Men det var det. Nå er han den sterkeste spissen, så kjernen kan ikke klage lengre. 6980439[/snapback] Det er en viss forskjell mellom å bli båret på gullstol og den patetiske reaksjonen en del Kjernen-medlemmer sto bak. Selv om det nok finnes nok av trøndere som ikke ønsker noen kamp til døren, skal jeg tro hva man leser her Det stemmer. Endret 2. oktober 2006 av Katalysator Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Skal si dommeren suger Artig start dette her, men tviler på at jeg har nerver til dette om det fortsetter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Skal si dommeren suger Artig start dette her, men tviler på at jeg har nerver til dette om det fortsetter. 6985329[/snapback] Brann virker nervøse ...? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Skal si dommeren suger Artig start dette her, men tviler på at jeg har nerver til dette om det fortsetter. 6985329[/snapback] Brann virker nervøse ...? 6985411[/snapback] Nja, de virker ruskete. Er bare glad Svindal Larsen ikke er med og setter fart på kontringene til Odd. Det er alt for mye "nesten" utpå der, som i kampen mot Tromsø. Men fortsetter Brann dette her så blir det seier, såfremt Odd ikke finner ut at de faktisk skal sende frem noen på de kontringene de får. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Odd med nesten bare lokale gutter, holder Brann til uavgjort til pause, uten Hansèn, Tommy og Nando ODDRANE Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 0-0 i Bergen. Får håpe det står seg, selv om jeg tror Brann vil score et par-tre mål. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg vet ikke hva som irriterer meg mest. At Brann ikke scorer eller Alsaker og Semb? Semb kritiserer både Brann og Odd om de ikke spiller "Sembfotball", mens Alsaker er flink til å kalle alle pasninger som havner hos motspilleren for "god pasning". Bah. Odd kjemper godt, men det spørs om de holder dette kjøret her i lengden, spesielt når Andresen begynner å gå på løp i tillegg. Men hvem vet, kan jo fort bli en ny Start kamp for Brann sin del. Nå må de få med seg Dahl og Hanstvedt og setter inn et par mål. Målforskjellen kan bli avgjørende til syvende og sist, så det har Brann MYE å hente. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er spent på hvor lenge dommeren legger til i denne omgangen Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er spent på hvor lenge dommeren legger til i denne omgangen 6985739[/snapback] Det er jo Øvrebø, så det borger for en del minutter. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er spent på hvor lenge dommeren legger til i denne omgangen 6985739[/snapback] Det er jo Øvrebø, så det borger for en del minutter. 6985747[/snapback] Sant det. Edit: Helvete, der stoppet hjertet mitt Og nok engang... Dette orker jeg knapt å se på AHHHH! FY FAEN SÅ DEILIG Unnskyld for caps Edit %: Glimrende, fortjent seier til Brann. Nå må jeg ta meg noen pils for å få ned pulsen. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Å herregud for en spennende kamp, tror pulsen ligger på nærmere 150 nå! Takk Gud, allah, Buddah og alle høyere makter, samt Bengt Sæternes for en matchvinner av en redning på streken! Den seieren smakte godt, veldig godt. Det sikret at høsten blir ulidelig spennende, og selvfølgelig at Brann fremdeles kan ta gullet. Gudene vet vi fortjener det nå, er alt for lenge siden sist Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 AHHHH! FY FAEN SÅ DEILIG 6985772[/snapback] Du leste tankene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg