Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett kor irriterande det var at RBK vant 5 minuttar på overtid så gjorde Øvrebø jobben sin korrekt. Mulig det normalt ikkje blir lagt til så mykje, men det er ikkje ofte det blir så mykje dødtid som i den kampen. Det er vanleg med 3-4 bytter i andre omgang, 2 minuttar der og 1-2 minuttar på diverse.

Lenke til kommentar
Angående de seks minuttene Øvrebø la til i går:

Helt korrekt, Øvrebø

EOD.

6967695[/snapback]

Det er vel få som har betvilt at det teoretisk er riktig å gi så mye i tillegg, men det er nå heller det faktum/spekulasjon som sier at slike korrekte avgjørelser kun finner sted på Lerkendal.

Går man gjennom alle andre tippeligakamper så tviler jeg ikke på at man fort finner ut at det er mange kamper hvor tilleggstiden er for liten.

Men men. RBK har hatt dommeren med seg i endel kamper nå, slikt kan nå fort snu. Brann hadde også dommeren med seg i kampen mot Tromsø, men de tapte allikevel 3-1.

Men det spørs om det jevner seg ut. Jeg tror nok ingen ønsker å vinne serien fordi de var helligere med dømmingen enn andre. I de siste kampene har både RBK og Brann hatt heldig dømming (IMO), får se hvordan det utspiller seg.

Så jevnt det er nå kan et uriktig tildelt straffespark bety forskjellen på gull eller sølv, nedrykke eller ikke nedrykk. Men så er fotballen slik og det er endel av spillet. Det er nå så langt riktig lag som leder serien, de har gjort seg fortjent til det.

Lenke til kommentar

Håper Powell smeller inn et par mål.

Skulle ikke forundre meg om det blir nok en omstridt seier for RBK. Men de virker nå ganske overlegne så langt i kampen, men så følger jeg kun med på VG live så hva vet vel jeg ^^

Fjerner pollen nå. Resultatet ble som følger;

Brann (heier ikke på dem) [ 21 ]  [19.81%]

Brann (heier på dem) [ 34 ]  [32.08%]

RBK (heier ikke på dem) [ 3 ]  [2.83%]

RBK (heier på dem) [ 27 ]  [25.47%]

LSK (heier ikke på dem) [ 2 ]  [1.89%]

LSK (heier på dem) [ 4 ]  [3.77%]

Stabæk (heier ikke på dem) [ 2 ]  [1.89%]

Stabæk (heier på dem) [ 0 ]  [0.00%]

Lyn (heier ikke på dem) [ 0 ]  [0.00%]

Lyn (heier på dem) [ 1 ]  [0.94%]

Start (heier ikke på dem) [ 1 ]  [0.94%]

Start (heier på dem) [ 2 ]  [1.89%]

Odd (heier ikke på dem) [ 1 ]  [0.94%]

Odd (heier på dem) [ 3 ]  [2.83%]

VIF (heier ikke på dem) [ 3 ]  [2.83%]

VIF (heier på dem) [ 2 ]  [1.89%]

Noen som ønsker en ny poll så kom bare med forslag :)

Lenke til kommentar

Fuck, der tror jeg at jeg og Brann tapte serien. Fordømte Høgmo, pell den hvite ræva di til Rosenborg og la oss få det vi har vente 43 år på.Dette går virkelig i dass... :cry:

Jeg elsker dere Lyn! Gud!Jaaaaaaa! Da har vi jo en sjanse!

Er det mulig?! Gud så irriterende!

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Klarer ikke engang å bli irritert siden jeg liker Ivers. Er jo Tottenham fan så får skylde på det. Glemmer aldri hvor flau jeg ble av enkelte Brann fans som sang "Sønn av en alkis" på stadion når han spilte der for RBK før han gikk til Spurs. Er synd at det ikke bare er VIF klanen som har søppel i sine rekker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...