hean Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 I dag blir det en ny serieleder... Dette blir nok den eneste gangen de ligger der nå som Høgmo skal ta over.. 6956184[/snapback] Får håpe den ene gangen varer serien ut da Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Åhh, så deilig å se Rosenborg på toppen igjen... Ivers viser at han er en veldig viktig spiller for RBK i år!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Marek Sapara må jo være et av de beste kjøpene i tippeligaen på flere år. Gleder meg til året når Riseth forhåpentlig forsvinner og midtbanene består av Tetty, Sapara og Skjelbreid Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Marek Sapara må jo være et av de beste kjøpene i tippeligaen på flere år. 6960938[/snapback] Absolutt. 10 millioner er en lommerusk for en slik klassespiller. Jeg nøler ikke med å sammenligne han med spillere som Steven Gerrard og Frank Lampard. Og nå til den store utblåsningen: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Herregud, stadion kokte da Iversen puttet årets mest fortjente mål. Rosenborg valset over Tromsø i hele andre omgang og viste en ståpå-vilje av en annen verden. Dette er helt fantastisk. (Dotten, ikke fjern smileyene, de er HELT nødvendige!) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Trodde jeg døde og kom til himmelen når Braaten begynte å leke med TIL forsvaret. Fantastisk bra gjort av RBK å få den inn fem minutter på overtid, selv om den skulle ha vært inne mye før. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (Dotten, ikke fjern smileyene, de er HELT nødvendige!) 6961020[/snapback] Det fåt være måte på hvor nazi man kan være, spesielt i en fotballtråd Får for din del håpe at smilene varer løpet ut. Men noe får meg til å tvile på at når alt kommer til alt så slukker ikke RBK Brann i år. Tviler på at RBK går ubeseiret gjennom de siste kampene og spesielt om tapet kommer på stadion så vil det blir tøft for trønderlaget. Noe sier meg at Miller og Winters forsvinner etter denne sesongen og tviler på at Brann er i stand til å ta gull uten dem neste sesong. Så da må det bli i år og i år skal det bli. Dette er året min eldste sønn har begynt på fotball og følger med på Brann. Så da må de ta gullet for å gi han et ekstra kick og hjernevaske han til å bli fotballgal. Pensjonen min er avhengig av det, han skal tross alt bli proff og brødfø sine foreldre. Så da er det Brann sin plikt å ta gull. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Selvfølgelig kom målet 5 minuttar på overtid, RBK er i medvind ja, men dei har sjølvsagt spelt bra, 8 kampar på rad no? Tapet mot Tromsø (Brann) kan bli sjebnesvangert, det er fem kampar igjen og RBK er i stand til å ta full pott her. Brann må gjere det sjølve, ingen andre som ta vinne gullet for dei. Me møter RBK på Brann Stadion og der vil veldig mykje bli avgjort, hadde vært artig om RBK og Brann sto á poeng til den kampen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dotten: Du har virkelig tenkt på livet ja... Uansett, helvete så surt at RBK vant. Jeg håper vi tar gull, men sjansene minker. Miller og Winters tror jeg blir i Brann, men vi får se... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Eg og fryktar for våre skotske vennars framtid i Bergen, utan dei hadde ikkje Brann vært på 2. plass i dag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Pensjonen min er avhengig av det, han skal tross alt bli proff og brødfø sine foreldre. Så da er det Brann sin plikt å ta gull. 6961174[/snapback] Er bare å starte å leite etter et godt aldershjem... Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 fy faen jeg hater rosenborg hater de sluttspurtene dems... uffffff Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 hater de sluttspurtene dems... uffffff 6961418[/snapback] De spurtet faktisk i 70minutter+. Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hater de sluttspurtene dems... uffffff 6961418[/snapback] De spurtet faktisk i 70minutter+. 6961432[/snapback] er ikke akkurat en fordel for oss andre fans da.. men må si de er et bra lag, håpa Høgmo effekten slo til i dag jeg.. (=tap) Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Da var det slik at man jublet når Tromsø scorte 1-0. Så ble man deppa når RBK utligna, men fortsatt var 1 poeng bra for Brann. Men dæven, å sette den 5 minutter på overtid? Da var nattesøvnen min ødelagt. Nå skal det bli en heftig innspurt mot seriegull for disse to rivalene. Gleder meg til det er over, og håper virkelig at Brann står på toppen da. Når det er snakk om våre skotske venner, håper jeg at de fortsetter, men sjansen for det ligger nok på 50/50 vil jeg si. De er ikke så unge lengre Om de forsvinner må Helstad komme seg i god form, samme gjelder Gashi. Memelli vil jeg se mer på banen da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dotten: Du har virkelig tenkt på livet ja... 6961213[/snapback] Selvfølgelig. Jeg ser på min supportergjerning som en investering i rikdom. Som den griske jævelen jeg er. Tvangssender gutten på fotballtrening og gir han husarrest om han ikke scorer i kamp. Det vanker søksmål mot Brann om de ikke gjør som jeg vet de gjør og banker Brann på stadion. Så spørs det om det holder da... Ellers; Er en skandale at Viking og Tromsø er på nedrykksplass. De to lagene er sammen med VIF, RBK, LSK, Start og Fredrikstad (tar de kun med for å få PensilCase til å smile) bør holde seg i tippeligaen hvert eneste år. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 faen ta de helvetes rbk, jeg håper så inderlig at gullet kommer til Bergen i år. Då skal eg feste 3 uker til ende. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 ingen liker rbk egentlig, heller ikke vålerenga. Det er bare det at folkene i de områdene vet ikke bedre Og han NIls johan semb, han har hatet brann så lenge eg kan huske, han e faktisk den verste kommentatoren eg har hørt Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det vanker søksmål mot Brann om de ikke gjør som jeg vet de gjør og banker Brann på stadion. Så spørs det om det holder da... 6961527[/snapback] Skal Brann banke Brann.... får vel nok bank om de ikke skal banke seg selv også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Trur det er leggetid for Dotten snart, meg sjølv og får så vidt, god natt. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Typisk RBK....å putte seiersmålet 5 min på overtid....er nesten litt kvalmt...selv om det var en fortjent seier. Er nesten så jeg håper Brann klarer gullet nå. Men det trur jeg ikke de gjør. mvh pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg