Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Marek Sapara må jo være et av de beste kjøpene i tippeligaen på flere år.

6960938[/snapback]

Absolutt. 10 millioner er en lommerusk for en slik klassespiller. Jeg nøler ikke med å sammenligne han med spillere som Steven Gerrard og Frank Lampard.

Og nå til den store utblåsningen:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Herregud, stadion kokte da Iversen puttet årets mest fortjente mål. Rosenborg valset over Tromsø i hele andre omgang og viste en ståpå-vilje av en annen verden. Dette er helt fantastisk. :love::love::thumbup::thumbup::thumbup: (Dotten, ikke fjern smileyene, de er HELT nødvendige!)

Lenke til kommentar
(Dotten, ikke fjern smileyene, de er HELT nødvendige!)

6961020[/snapback]

Det fåt være måte på hvor nazi man kan være, spesielt i en fotballtråd :wee:

Får for din del håpe at smilene varer løpet ut. Men noe får meg til å tvile på at når alt kommer til alt så slukker ikke RBK Brann i år. Tviler på at RBK går ubeseiret gjennom de siste kampene og spesielt om tapet kommer på stadion så vil det blir tøft for trønderlaget.

Noe sier meg at Miller og Winters forsvinner etter denne sesongen og tviler på at Brann er i stand til å ta gull uten dem neste sesong. Så da må det bli i år og i år skal det bli. Dette er året min eldste sønn har begynt på fotball og følger med på Brann. Så da må de ta gullet for å gi han et ekstra kick og hjernevaske han til å bli fotballgal.

Pensjonen min er avhengig av det, han skal tross alt bli proff og brødfø sine foreldre. Så da er det Brann sin plikt å ta gull.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kom målet 5 minuttar på overtid, RBK er i medvind ja, men dei har sjølvsagt spelt bra, 8 kampar på rad no?

Tapet mot Tromsø (Brann) kan bli sjebnesvangert, det er fem kampar igjen og RBK er i stand til å ta full pott her. Brann må gjere det sjølve, ingen andre som ta vinne gullet for dei. Me møter RBK på Brann Stadion og der vil veldig mykje bli avgjort, hadde vært artig om RBK og Brann sto á poeng til den kampen.

Lenke til kommentar

Da var det slik at man jublet når Tromsø scorte 1-0. Så ble man deppa når RBK utligna, men fortsatt var 1 poeng bra for Brann. Men dæven, å sette den 5 minutter på overtid? Da var nattesøvnen min ødelagt. Nå skal det bli en heftig innspurt mot seriegull for disse to rivalene. Gleder meg til det er over, og håper virkelig at Brann står på toppen da.

Når det er snakk om våre skotske venner, håper jeg at de fortsetter, men sjansen for det ligger nok på 50/50 vil jeg si. De er ikke så unge lengre ;) Om de forsvinner må Helstad komme seg i god form, samme gjelder Gashi.

Memelli vil jeg se mer på banen da.

Lenke til kommentar
Dotten: Du har virkelig tenkt på livet ja...

6961213[/snapback]

Selvfølgelig. Jeg ser på min supportergjerning som en investering i rikdom. Som den griske jævelen jeg er. Tvangssender gutten på fotballtrening og gir han husarrest om han ikke scorer i kamp. :devil:

Det vanker søksmål mot Brann om de ikke gjør som jeg vet de gjør og banker Brann på stadion. Så spørs det om det holder da...

Ellers; Er en skandale at Viking og Tromsø er på nedrykksplass. De to lagene er sammen med VIF, RBK, LSK, Start og Fredrikstad (tar de kun med for å få PensilCase til å smile) bør holde seg i tippeligaen hvert eneste år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...