LarsP Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Blir så frustrert av Semb. Kan han ikke bare holde kjeft? Kommer så mye dumt ut av den fyren!! 6931395[/snapback] Hahaha, helt enig. Når RBK tapte mot Sandefjord var det Semb (og Alsaker) og ikke forsvarsspillet som irriterte meg mest. Hadde jeg hatt kabeltv så hadde jeg skrudd av lyden og heller hørt på Petter Rasmus (Radio Adressa), men pga forsinkelse på parabol så må jeg nok klare meg med Pompel og Pilt. Når jeg en gang kjøper meg hus så kommer jeg til å gå for en utenlandsk programpakke som har Sky Sports, kun pga kommentatorene til Premier League. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Forferdelige kommentatorer ja, de vet å ødelegge en morsom førsteomgang. Alsaker er gjennomsyret Brann tilhenger, Semb er så gjennomsyret ikke Brann tilhenger. Er veldig fristet til å ta LarsP sitt råd og slå på mute knappen og heller slå på radioen. Ser ikke helt hvordan Brann skal ta dette her, det lukter flere Tromsø mål. Men makter de å sette opp et ekstra gir så vil Tromsø få kjørt seg. Men jeg tror Brann trenger minst 3 mål for å vinne denne kampen her. Jeg håper Brann klarer å komme seg inn i kampen igjen, tror det kan hjelpe litt på om Tromsø spillerne blir litt mer slitne. Men Andresen er savnet, helt klart. Det er for dårlig forsvarsspill i Brann. Nei, får håpe på noe Miller-magi i 2. omgang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Faen så unødvendig å sleppe inn eit mål etter 11 minutt, spesielt etter ein forsvarstabbe. Feltet var tjukt av Brann-spelarar, men dei to frå Tromsø klarer å putte ballen i mål. Har sett sånne kampar før og det blir ganske så frustrerande etterkvart å sjå at Brann ikkje får hol på byllen. Eit tidleg mål i andre omgang så kan det bli fart på sakene, men jo lengre tid det tar jo værre blir det. Det er klart at Brann sliter på midtbanen utan Andresen, Tromsø kjem seg fri der og får gå til 20 meter heile tida. Det er også skummelt når dei heile tida skal spele seg ut frå forsvar, prioritet 1 er å unngå baklengsmål der, er du eller medspelaren under press så sjå til å få ballen langt vekk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 OG DER SATT DEN! KJEMPEANGREP! Flott av Vågan Moen! Nå sank kvilepulsen eit par hakk. Du hadde rett Dotten, heldigvis! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 For å si imot Semb og ikke bare disse ham. Banen er sleip og jevli er ikke det beste dekke som finnes akkurat... Er vanskelig å få skikkelig spill når man sklir hele tiden. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Neeeeeeei! Ikke gjør dette mot meg Brann, hjertet mitt tåler ikke sånt! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Neeeeeeei! Ikke gjør dette mot meg Brann, hjertet mitt tåler ikke sånt! 6931975[/snapback] Dette er rene Omega-3 for hjertet mitt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Blir det en reprise av fjorårets sesong hvor gullkandidatene snubler gjentatte ganger mot antatt svakere motstand? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jadda, nå blir det spennende igjen. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 YEES! HEIA TIL!! :!: 3-1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Synd dette her, Brann burde sørget for å ta seieren i land på 1-1, de var langt bedre i en periode. Kampen kunne tippet begge veier, for en som jakter seriegull bør man avgjøre slike kamper. Nå er det opp til RBK borte mot Odd i morgen. Alt i alt var dette en fortjent seier til Tromsø, de kjempet hardest. Nå er det bare å håpe at de kjemper like hart på Lerkendal, selv om dette Tromsø laget ikke virker godt nok til å kunne takle et RBK i form. Men så spørs det hvor god form RBK virkelig er etter cup-fadesen. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Lillestrøm og Brann tapte denne runden, jeg må ærlig talt si at jeg ikke turte å håpe på det på forhånd. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Takk Tromsø Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Blir det en reprise av fjorårets sesong hvor gullkandidatene snubler gjentatte ganger mot antatt svakere motstand? 6932039[/snapback] Ja, så RBK har med å tape mot Tromsø dei òg. Dette var faen meg skuff altså, om det var Andresen, banen eller Tromsø eller ein kombinasjon veit eg ikkje, men Brann var ikkje gode i dag. Siste målet var ein tragedie, har ikkje Sigurdsson lært seg å takle? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Herre, mange gule kort i dag. Skal ikke se bort ifra at Brann må stille med B-lag i "seriefinalen" mot Rosenborg pga. karantener. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Brann taper i dag.. 6929439[/snapback] Jeg quoter meg selv her... Det var jo rese festkvelden i går gitt! Brann og LSk taper.. RBK gjentar resultatet fra i fjor mot Odd i dag og cruiser mot seriegull.. Lett Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 RBK gjentar resultatet fra i fjor mot Odd i dag og cruiser mot seriegull.. Lett6934556[/snapback] Håper det. Ble ikke akkurat beroliget av cuptapet torsdag. Men flott at Brann tapte snøballkrigen og at LSK snublet Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vinner RBK i dag, så kan det se stygt ut, med tanke på seriegullet. Da er de bare 1 poeng bak Brann, med én kamp til gode.....og LSK klarte jo igjen å rote bort bort hele greia.......som de pleier å gjøre. Så da blir det vel for LSK og Brann, å sloss om sølvet. Pantera Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 RBK kan gjerne vinne både mot Odd og mot Tromsø, det er på stadion slaget vil stå. Men jeg tviler på at hverken Brann eller RBK har gått på sitt siste tap for sesongen, ser man bort ifra møtet de har igjen i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg