Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jau, Dorsin bør ikke gjøre dette så veldig ofte. Det er ikke sikkert vi slipper unna. Personlig tror jeg Berre blir straffet for sine tidligere opptredener innenfor straffefeltet. Slik skal det jo ikke være, men det er min teori. Han skal forresten ha stor kudos for å si at det ikke var straffe i etterkant.

Lenke til kommentar
de skulle jo hatt straffe

5975909[/snapback]

Tull og tøys, det var aldri i nærheten av noe straffespark.

 

Rosenborg var preget av dårlig organisering og grusom innsats i gjenvinningsfasen. De vant så og si ingen andreballer og sleit med å etablere et ordentlig angrepsspill.

 

I tillegg raknet det meste sammen når Johnsen ble flyttet tilbake i midtforsvaret. Er helt enig med TV2's ekspertkommentatorer som påpekte dette som en gedigen taktisk blunder av Høgmo. Alt i alt en heller laber kamp hvor 1 poeng regnes som en halv seier. :)

Lenke til kommentar

Yes, Brann vant 1-0! Årets første seier er alltid herlig!

 

Men jeg begynner å irritere meg noe helt jævlig over disse tragiske banene. Det finnes ikke en bane (med unntak av Color Line i Aalesund) det kan spilles skikkelig fotball på i Norge. Skjønner ikke hvorfor vi så absolutt skal ha natur gress i dette landet, innse det, det funker rett og slett ikke!!

Lenke til kommentar
Yes, Brann vant 1-0! Årets første seier er alltid herlig!

 

Men jeg begynner å irritere meg noe helt jævlig over disse tragiske banene. Det finnes ikke en bane (med unntak av Color Line i Aalesund) det kan spilles skikkelig fotball på i Norge. Skjønner ikke hvorfor vi så absolutt skal ha natur gress i dette landet, innse det, det funker rett og slett ikke!!

5980879[/snapback]

hvis du spiller fotball så skjønner du hvorfor 90% av alle eliteserie spillere vil ha natur gress. Blir bedre til sommern:p + veldig sein vinter ødelegger..

Lenke til kommentar

Jeg spiller fotball. Er enig at naturgress er bedre når det er bra forhold. Men det funker ikke når vi så absolutt skal starte serien så jævlig tidlig. Spiller masse på kunstgress (krøllgress), og det er ingenting gale med det. Eneste må være at ballen får litt ubereinelig sprett når det er vått.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...