Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Aldri har jeg vært med på noe værre enn dette! Totalt forferdelig forsvar gjennom hele kampen og en maksimalt effektivt sandefjord. Kata: Denne kampen var faen meg ikke mye verdiløs!!

Sammenbrudd av dimensjoner... Eneste jeg har å si..

 

Fotball er det eneste som får gutter til å grine? Kanskje det.. Jeg gjorde det. Kall meg sippunge, jeg gir langt faen. Hadde gledet meg maks til Cupfinalen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Aldri har jeg vært med på noe værre enn dette! Totalt forferdelig forsvar gjennom hele kampen og en maksimalt effektivt sandefjord. Kata: Denne kampen var faen meg ikke mye verdiløs!!

Sammenbrudd av dimensjoner... Eneste jeg har å si..

 

Fotball er det eneste som får gutter til å grine? Kanskje det.. Jeg gjorde det. Kall meg sippunge, jeg gir langt faen. Hadde gledet meg maks til Cupfinalen..

6911149[/snapback]

 

Neimen du får jo se to gode offensive "gladfotballag" som underholder under cupfinalen, hva kan bli bedre?

Lenke til kommentar
Aldri har jeg vært med på noe værre enn dette! Totalt forferdelig forsvar gjennom hele kampen og en maksimalt effektivt sandefjord. Kata: Denne kampen var faen meg ikke mye verdiløs!!

Sammenbrudd av dimensjoner... Eneste jeg har å si..

 

Fotball er det eneste som får gutter til å grine? Kanskje det.. Jeg gjorde det. Kall meg sippunge, jeg gir langt faen. Hadde gledet meg maks til Cupfinalen..

6911149[/snapback]

 

Neimen du får jo se to gode offensive "gladfotballag" som underholder under cupfinalen, hva kan bli bedre?

6911253[/snapback]

 

Å ha Rosenborg der..

Lenke til kommentar
Trur eg har mesteparten med meg når eg seier at Brann fortener det meir enn RBK.

6884139[/snapback]

 

Tøv.

6884198[/snapback]

6911392[/snapback]

 

Så en anonym undersøkelse med 18 enheter utvalgt ved selvseleksjon er "fasiten"? Interessant konklusjon, jeg tror et par statistikere ville ha vært uenig med deg. Jeg vil dessuten fortsatt hevde at dette er en tøvete problemstilling.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vel, Brann leder avstemningen med 11 som synest Brann fortener å vinne, men som ikkje heier på laget. Neste lag er VIF og Stabæk med 2 kvar. :)

6911332[/snapback]

 

Og?

6911373[/snapback]

 

Da blir det Brann :w00t:

Lenke til kommentar
Så en anonym undersøkelse med 18 enheter utvalgt ved selvseleksjon er "fasiten"? Interessant konklusjon, jeg tror et par statistikere ville ha vært uenig med deg. Jeg vil dessuten fortsatt hevde at dette er en tøvete problemstilling.

6911439[/snapback]

Ah, jævla kverulering, eg er i det minste nærmare ein fasit enn du er. Ikkje ta denne diskusjonen opp igjen, i så fall kan du diskutere med deg sjølv. Om det er så viktig for deg så greit, heile Noreg synest eit anna lag fortener gullet, nøgd?

Lenke til kommentar

Hahaha, hva skal man si?

 

Jeg er bare glad at RBK møtte et bunnlag i denne kampen. Hadde de spilt mot et topplag ville det blitt tosifret antall mål imot. Sandefjord vant ikke denne kampen, RBK tapte den. Makan til elendig forsvarsspill har jeg ikke sett siden jeg spilte løkkefotball sammen med Cun i Dødens dal.

 

Men, det er et lyspunkt og han heter Marek Sapara.

 

Ma-rek Sa-pa-ra.

 

Faen, navnet hans er som SKAPT for fotballsanger. :D

Lenke til kommentar
Nå må du ikke gå helt over styr her. RBK er faktisk det laget i serien som har sluppet inn minst mål (Brann er nest best). ;)

 

Tror forøvrig at RBK tar en knusende revansje mot Odd neste mandag.

6912653[/snapback]

 

bah, ikke drep drømmen min.

 

*mimre om en utrolig artig 3-3 kamp for endel år siden*

 

Fin karakeristikk av RBK treneren;

 

Det virket som om Sandefjord spilte mot markeringsbøyer

 

Dagens :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...