Dotten Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Brann taper stort sett alltid borte mot Tromsø. Skulle ikke forundre meg om det blir både RBK og Brann tap til helgen. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Brann taper stort sett alltid borte mot Tromsø. Skulle ikke forundre meg om det blir både RBK og Brann tap til helgen. 6889884[/snapback] Ja, begge har egentlig rimelig ubehagelige bortekamper. Vi hadde imidlertid godt tak på Odd i fjor med 11-0 i målforskjell over to kamper. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jepp, Koren var kongen på Åråsen i dag. To knallfine mål av han og fortjent seier til LSK. Forza Kanari. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Hva med lag som viking og sandefjord? Endret 18. september 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Brann taper stort sett alltid borte mot Tromsø. Skulle ikke forundre meg om det blir både RBK og Brann tap til helgen. 6889884[/snapback] Ja, begge har egentlig rimelig ubehagelige bortekamper. Vi hadde imidlertid godt tak på Odd i fjor med 11-0 i målforskjell over to kamper. 6889997[/snapback] Jeg vil tro det hjelper godt på ja Brann har ikke tapt der siden 2003, så det virker nå lovende. Blir spennende å se midtbanen uten Andresen. Bakke var ganske bra mot Sandefjord, så er ikke så bekymret akkurat. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 For en trist fotball helg ass. Både tap på Man Utd og Vål'enga Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Vel, får bare håpe Tromsø gjør jobben sin mot både Brann og Rosenborg da, og prøver å sikre plassen i TL. Brann trur jeg de klarer å slå hjemme, men RBK blir nok litt vanskeligere. Og RBK slår Brann i Bergen.....så da bør jo veien ligge åpen for gull til LSK. Pantera Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 RBK vil tape i Bergen, det føler jeg meg ganske sikker på. Men så spørs det om det er nok for å sikre gull. Er mer bekymret for bortekampene mot Tromsø og Viking enn hjemmekampen mot RBK. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Blir Start - Sandefjord sendt på TV i morgon? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hadde den kampen blitt spilt, så hadde den nok blitt sendt. Fredrikstad - Start på TV2 i morgen, Sandefjord - RBK på TV2 torsdag. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva i helvette er det RBK driver med? Dette er jo helt latterlig. Syklet forbi stadioen i stad og gikk inn på narvesen på Lerkendal og fikk forferdet med meg at det var 2-0 til Sandefjord, så syklet jeg hjem og så var det 4-0! Godt at Iversen har laget ett mål i hvertfall. Det bør bli bedre i andre omgang, jeg lukter pisk i garderoben. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hahahaha! Artig.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jaaaa,Rosenborg får bank! Nå er det fritt fram for oss (Brann). Dette leter presset mot Brann, men vi får se hvordan Brann takler TIL... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jaaaa,Rosenborg får bank! Nå er det fritt fram for oss (Brann). Dette leter presset mot Brann, men vi får se hvordan Brann takler TIL... 6910570[/snapback] Det er jo bare cup da.. Jaggu blei det ikke 2-5 også! =D Lenke til kommentar
CSM Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 jaja, får nøye oss med å vinne serien i år da, når det ikke blir cupfinale... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Synd dette er cup Men Sandefjord har guts, det viste de mot Brann. Dette viser at RBK ikke er fullt så stabil som man skulle trodd. Men det blir vel en fryktelig revansj borte mot Odd. Om da ikke RBK tar en Brann og scorer endel mål i sluttminuttene mot Sandefjord. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Ah, 5-2 til Sandefjord, dette er kjempekos. Synd det er cup ja, men me får håpe RBK held fram i serien. Endret 21. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 GG Trøndere Ble sjokket da jeg så S.fjord lede 4-1 på gymmen isted. Nå er det jaggu 5-2 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 RBK blir banket jo. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tja, hva skal man si? Jeg har alltid vært fascinert over kollektive sammenbrudd som dette. Jeg aner ikke hvordan samtlige spillere kan falle totalt gjennom samtidig. Det er fullt mulig, noe vi har vist flere ganger de siste årene. Vi er udyktige i samtlige ledd, forsvarsrekken er en vandrende katastrofe, midtbanen vet ikke hvor de er hen og avslutningene er ikke gode nok. Jeg er veldig glad for at dette sammenbruddet kom i en verdiløs kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg