Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brann taper stort sett alltid borte mot Tromsø. Skulle ikke forundre meg om det blir både RBK og Brann tap til helgen.

6889884[/snapback]

 

Ja, begge har egentlig rimelig ubehagelige bortekamper. Vi hadde imidlertid godt tak på Odd i fjor med 11-0 i målforskjell over to kamper.

6889997[/snapback]

 

Jeg vil tro det hjelper godt på ja :)

 

Brann har ikke tapt der siden 2003, så det virker nå lovende. Blir spennende å se midtbanen uten Andresen. Bakke var ganske bra mot Sandefjord, så er ikke så bekymret akkurat.

Lenke til kommentar

Hva i helvette er det RBK driver med? Dette er jo helt latterlig. Syklet forbi stadioen i stad og gikk inn på narvesen på Lerkendal og fikk forferdet med meg at det var 2-0 til Sandefjord, så syklet jeg hjem og så var det 4-0! Godt at Iversen har laget ett mål i hvertfall. Det bør bli bedre i andre omgang, jeg lukter pisk i garderoben.

Lenke til kommentar

Tja, hva skal man si? Jeg har alltid vært fascinert over kollektive sammenbrudd som dette. Jeg aner ikke hvordan samtlige spillere kan falle totalt gjennom samtidig. Det er fullt mulig, noe vi har vist flere ganger de siste årene. Vi er udyktige i samtlige ledd, forsvarsrekken er en vandrende katastrofe, midtbanen vet ikke hvor de er hen og avslutningene er ikke gode nok.

 

Jeg er veldig glad for at dette sammenbruddet kom i en verdiløs kamp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...