Akidon Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Aner jeg at katalysator er en smule defansiv? Hvor blir det av pollen? POLL POLL POLL Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Nei, det som er spørsmålet er å se på om påstanden "Trur eg har mesteparten med meg når eg seier at Brann fortener det meir enn RBK." er riktig. 6884436[/snapback] Det får vi vel ikke vite med en skarve poll her. Men det er vel ikke jeg alene som skal bestemme om du skal sette opp en slik poll eller ikke. 6884627[/snapback] Der er jeg helt enig med deg, men det er vel det beste vi kan få til med de verktøy vi har til rådighet Lurte på om det var greit å kun ta RBK og Brann, siden de var diskusjontema med følgende alternativ; Jeg heier på Brann og mener Brann fortjener gullet Jeg heier ikke på Brann og mener Brann fortjener gullet Jeg heier på RBK og mener RBK fortjener gullet Jeg heier ikke på RBK og mener RBK fortjener gullet Eventuelt kan man ta med følgende alternativer; Jeg heier på Brann og mener et annet lag enn de to fortjener gullet Jeg heier på RBK og mener et annet lag enn de to fortjener gullet Jeg heier hverken på RBK eller Brann og mener et annet lag enn de to fortjener gullet Bare en tanke Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Nei, det som er spørsmålet er å se på om påstanden "Trur eg har mesteparten med meg når eg seier at Brann fortener det meir enn RBK." er riktig. 6884436[/snapback] Det får vi vel ikke vite med en skarve poll her. Men det er vel ikke jeg alene som skal bestemme om du skal sette opp en slik poll eller ikke. 6884627[/snapback] Der er jeg helt enig med deg, men det er vel det beste vi kan få til med de verktøy vi har til rådighet Lurte på om det var greit å kun ta RBK og Brann, siden de var diskusjontema med følgende alternativ; Jeg heier på Brann og mener Brann fortjener gullet Jeg heier ikke på Brann og mener Brann fortjener gullet Jeg heier på RBK og mener RBK fortjener gullet Jeg heier ikke på RBK og mener RBK fortjener gullet Eventuelt kan man ta med følgende alternativer; Jeg heier på Brann og mener et annet lag enn de to fortjener gullet Jeg heier på RBK og mener et annet lag enn de to fortjener gullet Jeg heier hverken på RBK eller Brann og mener et annet lag enn de to fortjener gullet Bare en tanke 6884673[/snapback] Samme det bare det blir poll Høres egentlig greit ut. Og til alle dere som mener at den som får mest poeng bør vinne serien. Så er det jo en grunn til at den som får mest poeng faktisk vinner. Men det er jo morsomere at ett lag som spiller morsom angreps fotball vinner, enn at et lag som spiller kjedelig defansiv fotball vinner. Og det er sikkert andre grunner til at man mener et lag bør vinne også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Start har for langt opp, og blandt dei 3 trur eg oppriktig talt at eit representativt gjennomsnitt av norges befolkning hadde sett at Brann vant. Tja....bør vel ikke utelukke Start helt enda ihvertfall. Riktignok 10 poeng opp til Brann, så det trur jeg ikke går, men de er bare 3 p bak LSK, og 6 p bak RBK, så de kan fort havne på medaljeplass. Men hvem som fortjener gullet? Utelukkende det laget som står med flest poeng, den 5.11, sånn ca kl 20:00. 6884658[/snapback] Gløym no ikkje at LSK og RBK ikkje har spele sine kampar denne runden. Du kan aldri utelukke eit lag som er innanfor rekkevidde, men eg har mine tvil til at Brann taper 4\6 gjenståande kampar og at Start vinn sine, men for all del, dette veit me ikkje før 5. november. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Da la jeg til en poll og håper folk stemmer ærlig Selv stemte jeg Brann (og ja jeg heier på dem om det skulle være noen tvil) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Rosenborg. Heier ikke på dem. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jøss, skal si enkelte spillere fikk litt juling. Sigurdsson spilte med brukket nese og Hanstvedt slo løs en fortann. Andresen fikk gult kort for angivelig å ha sagt til dommeren at straffen var en gavepakke. Litt vel hardt dømt akkurat det, men så må nå Andresen være blind om han mener det straffesparket var en gavepakke. Var for ordens skyld morsomt med Mjelde sitt mål, hadde alltid troen på den gutten når han var i Brann. Knarvik ser endelig ut til å slutte og syte og heller startet å løpe litt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Synest det var strengt dømt, men greit nok, kanskje like godt at han får karantene no og ikkje heilt i sluttspurten. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Gløym no ikkje at LSK og RBK ikkje har spele sine kampar denne runden. Du kan aldri utelukke eit lag som er innanfor rekkevidde, men eg har mine tvil til at Brann taper 4\6 gjenståande kampar og at Start vinn sine, men for all del, dette veit me ikkje før 5. november. Har absolutt ikke glemt at LSK og RBK ikke har spilt enda....men LSK sine kamper mot VIF blir alltid jevne. RBK kan fort gå på tryne mot Tromsø....når TIL-spillerne blir friske igjen da. Det blir også spennende å se hvordan Brann klarer seg borte mot Tromsø uten Andresen. Kampene mellom Brann og Tromsø pleier vel også å være jevne? Jeg trur heller ikke at Start vinner serien, men det har skjedd større mirakler i fotball (som f.eks i forrige EM....). Men en 2. plass, kanskje.....bak LSK DA blir det ihvertfall de 2 laga med de flotteste draktene på toppen. mvh Pantera Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Lsk, og heier på dem. Lenge siden lsk har fått noe som helst. Og de har vært i toppen de siste årene, håper de vinner Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 2-0 til LSK. Greit nok egentlig, selv om VIF er laget mitt. Men taper LSK i dag havner de litt ute av gullkampen, og det kan vi jo ikke ha noe av, for Brann og RBK skal ikke ha gullet! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) 2-0 til LSK. Greit nok egentlig, selv om VIF er laget mitt. Men taper LSK i dag havner de litt ute av gullkampen, og det kan vi jo ikke ha noe av, for Brann og RBK skal ikke ha gullet! 6889332[/snapback] Haha, endelig noen som tenker likt som meg. Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Jeg er villig til at VIF skal tape for at LSK fortsatt skal henge med i kampen om gullet. Handler ikke om dobbeltsupporter eller noe sånt, er bare at jeg ikke har så veldig mye til overs for de to andre lagene som kjemper om gull. Men for all del, laget som står på toppen etter siste runde fortjener gullet, uansett. Verste som kan skje i denne kampen for min del er uavgjort. Da kommer det ikke noe godt ut av det. Endret 18. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 2-1, VIF biter fra seg. Nok en spennende kamp dette her. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tror det er første gang jeg håper på at laget mitt ikke skal utligne. :!: Scorer de ett til nå, så MÅ de score enda ett og vinne. Ellers blir dette en meningsløs kamp. Tar litt tilbake det jeg sa om at jeg ikke unner RBK og Brann gullet da, for de har jo absolutt fortjent det. Men jeg vil ha med LSK der oppe også, for å få enda mer spenning mot slutten. Det er egentlig det viktigste for min del, mye viktigere enn hvem som tar 1. plassen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Seier til LSK, spenningen vedvarer i serien Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jess! Jeg er glad for VIF-tap for første gang noensinne. Deilig at spenningen fortsatt holder seg i toppen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 LSK er framleis med i kampen om gullet, mykje kan skje på dei 6 siste kampane. Ein god kamp og fortent seier til Lillestrøm. Frisparket til Storbæk var fabelaktig, minna meg om bananskuddet til Carlos mot Frankrike. Artig at 3 lag er med i gullkampen, ein serieavslutning der alle tre kan ta gullet ville blitt det beste. Er det berre meg eller vart norsk fotball mykje artigare etter at det vart kamp om gullet? Dei siste sesongane har hatt spenning til siste spark på ballen, TV2 har god dekning av serien og folket er med både på tribunen og framfor TV-skjermen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Egentlig ganske greit at LSK vant. Da blir det mer press på trønderne Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Heia Brann! Det varmer mitt hjerte at vi leder(Bergen FTW) Men absolutt spennende blir det. Spesielt å se om Viking kommer seg opp av gjørma... Her er de neste kampene: Runde 21 24.09.2006 Sandefjord-Viking kl. 18:00 24.09.2006 Stabæk-Fredrikstad kl. 18:00 24.09.2006 Molde-Lillestrøm kl. 18:00 24.09.2006 Vålerenga-Start kl. 18:00 24.09.2006 HamKam-Lyn kl. 18:00 24.09.2006 Tromsø-Brann kl. 20:00 25.09.2006 Odd Grenland-Rosenborg kl. 19:00 (Kilde Aftenposten) Endret 18. september 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Bortekamp for Brann mot eit Tromsø som kan være svekka av sjukdom og han med hjernehinnebetennelse, ein kamp Brann bør vinne. Desverre kjem nok også RBK til å sjå dei, men skal Brann vinne serien må dei gjere det på eiga hand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg