Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mesteparten minus RBK og VIF fansen vil jeg tro :wee:

6884202[/snapback]

 

Jaha? Hvorfor det?

6884210[/snapback]

 

Fordi jeg tror helvete fryser over før en RBK eller VIF supporter under noen omstendighet håper Brann vinner serien. Mens endel andre nok vil mene at Brann fortjener gullet mest, grunnet angrepsspillet til Brann har vært morsommere enn RBK sitt. Og det faktum at jeg tror folk flest, minus trøndere, er lei av at RBK vinner gull og helst vil se hvem som helst andre ta gullet.

 

Bare en tanke ;)

Lenke til kommentar
Mesteparten minus RBK og VIF fansen vil jeg tro :wee:

6884202[/snapback]

 

Jaha? Hvorfor det?

6884210[/snapback]

Fordi Norge er lei av at RBK er så overlegne, 13 (?) strake seriegull på rad er ikkje sunt. Eg trur gullkampen står mellom RBK, Brann og LSK, Start har for langt opp, og blandt dei 3 trur eg oppriktig talt at eit representativt gjennomsnitt av norges befolkning hadde sett at Brann vant.

 

Dessutan vant Vålerenga i fjor, alltid morro når eit nytt lag tar gullet.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Edit; Snakker vi poll her?

 

Hvem fortjener gullet mest;

 

Brann

RBK

LSK

6884202[/snapback]

 

Husk på å få med "Den som får flest poeng".

6884235[/snapback]

 

Hvorfor i all verden skal man det? Det er snakk om å ha en poll denne uken hvor follk på bakgrunn av prestasjonene i år kan stemme på det laget som fortjener gullet mest. Skal jeg ta med det alternativet der så betyr jo det bare det samme som Brann, siden de har flest poeng. :)

Lenke til kommentar
Fordi Norge er lei av at RBK er så overlegne, 13 (?) strake seriegull på rad er ikkje sunt. Eg trur gullkampen står mellom RBK, Brann og LSK, Start har for langt opp, og blandt dei 3 trur eg oppriktig talt at eit representativt gjennomsnitt av norges befolkning hadde sett at Brann vant.

 

På VGD ser jeg flere som ønsker back to normal enn tusenvis av litt for fornøyde bergensere.

 

Dessutan vant Vålerenga i fjor, alltid morro når eit nytt lag tar gullet.

6884237[/snapback]

 

Jaaaa, kjempemoro.

Lenke til kommentar
Men det må jo bli ut ifra prestasjonene så langt? Mener noen at noen av de andre lagene så langt har gjort seg fortjent til gull? Pollen bli jo fjernet ved enden av uken.

 

Så kan man heller ta en poll etter gullet og spørre om den som vant gjorde det fortjent :)

6884289[/snapback]

 

Jeg kan ikke se helt hva en slik poll skal fortelle oss. Hvem fortjener gullet nå? Ingen, serien er ikke ferdigspilt. Hvem fortjener det etter serieslutt? Den som har flest poeng.

Lenke til kommentar
Men det må jo bli ut ifra prestasjonene så langt? Mener noen at noen av de andre lagene så langt har gjort seg fortjent til gull? Pollen bli jo fjernet ved enden av uken.

 

Så kan man heller ta en poll etter gullet og spørre om den som vant gjorde det fortjent :)

6884289[/snapback]

 

Jeg kan ikke se helt hva en slik poll skal fortelle oss. Hvem fortjener gullet nå? Ingen, serien er ikke ferdigspilt. Hvem fortjener det etter serieslutt? Den som har flest poeng.

6884320[/snapback]

 

Så jeg tar det som et nei fra deg.

 

En poll kunne gitt oss en pekepinn, i hvert fall utifra forumbrukernes ståsted, om den diskusjonen som her foregår og hvor du setter spørsmålstegn ved en annen bruker (og min) om at folk mener Brann fortjener det mer enn RBK. (Det du sa "tøv" til ;) )

Lenke til kommentar
Men det må jo bli ut ifra prestasjonene så langt? Mener noen at noen av de andre lagene så langt har gjort seg fortjent til gull? Pollen bli jo fjernet ved enden av uken.

 

Så kan man heller ta en poll etter gullet og spørre om den som vant gjorde det fortjent :)

6884289[/snapback]

 

Jeg kan ikke se helt hva en slik poll skal fortelle oss. Hvem fortjener gullet nå? Ingen, serien er ikke ferdigspilt. Hvem fortjener det etter serieslutt? Den som har flest poeng.

6884320[/snapback]

Poenget er å finne ut kva medlemmene på forumet trur, hvilket for så vidt er hensikten med ein undersøkelse.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Så jeg tar det som et nei fra deg.

 

En poll kunne gitt oss en pekepinn, i hvert fall utifra forumbrukernes ståsted, om den diskusjonen som her foregår og hvor du setter spørsmålstegn ved en annen bruker (og min) om at folk mener Brann fortjener det mer enn RBK. (Det du sa "tøv" til ;) )

6884357[/snapback]

 

Det man kan spørre om er jo om hvem man håper skal vinne. Det blir et annet spørsmål.

Lenke til kommentar
Så jeg tar det som et nei fra deg.

 

En poll kunne gitt oss en pekepinn, i hvert fall utifra forumbrukernes ståsted, om den diskusjonen som her foregår og hvor du setter spørsmålstegn ved en annen bruker (og min) om at folk mener Brann fortjener det mer enn RBK. (Det du sa "tøv" til ;) )

6884357[/snapback]

 

Det man kan spørre om er jo om hvem man håper skal vinne. Det blir et annet spørsmål.

6884404[/snapback]

 

Nei, det som er spørsmålet er å se på om påstanden "Trur eg har mesteparten med meg når eg seier at Brann fortener det meir enn RBK." er riktig.

 

Så kan vi i hvert fall se om flesteparten her er enig med Zeph, en påstand du mente var tøv.

Lenke til kommentar
Start har for langt opp, og blandt dei 3 trur eg oppriktig talt at eit representativt gjennomsnitt av norges befolkning hadde sett at Brann vant.

 

Tja....bør vel ikke utelukke Start helt enda ihvertfall. Riktignok 10 poeng opp til Brann, så det trur jeg ikke går, men de er bare 3 p bak LSK, og 6 p bak RBK, så de kan fort havne på medaljeplass.

 

Men hvem som fortjener gullet? Utelukkende det laget som står med flest poeng, den 5.11, sånn ca kl 20:00. Selv om jeg ønsker at LSK vinner, og da selvfølgelig mener at de fortjener det, så fortjener Brann det, hvis det er de som har flest poeng. Samme med RBK. Eller kanskje til og med Start.

 

Alle disse 4 laga spiller offensiv og underholdene fotball, selv om enkelte vil påstå at LSK ikke gjør det, men disse har vel ikke sett en LSK-kamp siden Erlandsen regjerte.

 

 

Men 5. november....ikke så forbanna lenge til det....

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...