Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Typisk da, her er jeg i godt humør så setter Sandefjordinn 2 raske mål. Brann bør ikke rote dette til nå! edit: og der ble det 3-3 ja. FAEN! Endret 17. september 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Heia Sandefjord! Ed: Æsj Endret 17. september 2006 av Stine Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det der viser bare Branns svakheter! Gull blir det ikke! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 5-3! HAHAHAHAHAHAHAHAHA, trodde jeg skulle daue på 4-3! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Massiv sletting her... Uansett bra kamp, veldig underholdende. Jeg er imponert... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hehe! Hørte greit jubelen opp hit på 5-3 i alle fall Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Overdreven bruk av caps og kun smiley blir slettet ihht retningslinjene. Forsøk å ikke la caps henge seg opp nå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Gleder meg til å se Brann tape gullet. Blir digg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Gleder meg til å se Brann tape gullet. Blir digg. 6883801[/snapback] Kunne ikke vært mer enig! De fortjener ikke en dritt! rykk ned! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Gleder meg til å se VIF hjelpe oss til gullet jeg Heia VIF, i morgen! Endret 17. september 2006 av Loomy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 RBK vinner serien lett! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Heia Brann, heia Brann! Ahh, er så digg. Blir gull til Bergen i år Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 En seier som egentlig burde være overlegen, men litt kluss kunne ha rotet til det hele. Med det angrepet Brann har så skal man være enormt god for å stå imot. Det blir clash of the titans mot RBK på stadion. Er overhodet ingen tvil om hvilket lag som er morsomst i angrep, men RBK er et sinnsykt godt lag som har funnet flyten. Brann var overlegen i denne kampen her, men det døde litt ut på midtbanen når Bakke forsvant ut. Og Andresen hadde horrible pasninger idag. Det blir en tøff bortekamp mot Tromsø nå. Får håpe RBK ikke mister flyten nå når de får en ufrivillig pause, sånn at man kan få en skikkelig thriller av en avslutning Håper LSK vinner imorgen også, så de også henger med. Dette her er utrolig artig, måtte det beste laget vinne Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Får håpe RBK ikke mister flyten nå når de får en ufrivillig pause, sånn at man kan få en skikkelig thriller av en avslutning En slik kamp er det jeg frykter mest av alt Ville gjort meg til et nervevrak, uansett utfall. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Får håpe RBK ikke mister flyten nå når de får en ufrivillig pause, sånn at man kan få en skikkelig thriller av en avslutning En slik kamp er det jeg frykter mest av alt Ville gjort meg til et nervevrak, uansett utfall. 6884020[/snapback] Bah, jeg har ikke nærver igjen etter at Sandefjord gikk opp til 3-3 idag. Regner med å våkne til grått hår imorgen Hadde virkelig sansen for Sandefjord, litt synd de sliter i det nedre sjiktet. Et bunnlag som satser høyt mot serielederen på bortebane er flott. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hadde faktisk tro på sandefjord da det var 3-3. Hadde vært sinnsykt morsomt om de hadde vunnet 4-3. Men alikevel årets kamp Btw: Enga knuser lillestrøm i morra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Gleder meg til å se Brann tape gullet. Blir digg. 6883801[/snapback] Kunne ikke vært mer enig! De fortjener ikke en dritt! rykk ned! 6883810[/snapback] Brann har ikkje vunnet sidan 1963, dei har hatt mykje motgang og spelt til tider fantastisk fotball i årets sesong. Trur eg har mesteparten med meg når eg seier at Brann fortener det meir enn RBK. Fekk ikkje sett kampen i dag, var på fotballtrening, men resultatet snakkar nesten for seg sjølv, skremmande at dei kan rote vekk ein 3-0 ledelse på eit kvarter. Skulle ønske eg var på stadion i dag, må ha vært ein fantastisk stemning. Enig med Dotten i at ein thrilleravslutning med 2 eller 3 lag hadde vært ulideleg spanande, helst med Brann i føringen sjølvsagt! Om Brann kan ta seriegullet mot Viking søndag den 5. november skal eg reise frå Haugesund for å sjå kampen! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Men hva pokker var det dommeren drev med på 3-3 når han blåste av når Brann var alene gjennom? Var merkelig dømming. Skal bli spennende å se Brann uten Andresen mot Tromsø. Helstad gjorde et solid innhopp idag, var farlig hver gang han hadde ballen, minnet litt om Helstad i god gammelt slag. Bakke var meget god på midten idag, langt bedre enn Gashi som ble byttett inn. Og slik som Miller til tider leker seg så skulle jeg nesten ønske Kvisvik fortsatt var i Brann så vi kunne sett dem på hver sin kant.... Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Trur eg har mesteparten med meg når eg seier at Brann fortener det meir enn RBK. 6884139[/snapback] Tøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg