Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, de RBK kjøpte dommerne prøvde å ødelegge dette her, men neida. Hva pokker skal vi med Gashi når vi har Miller? Helt G E N I A L T å ha Haugen og Miller å sette innpå mot slutten, for ikke å nevne Helstad :)

 

Nå er det bare til å banke RBK på stadion så er det strake veien mot gull. Men det blir fortsatt tøft, RBK kommer ikke til gi fra seg noen poeng (bortsett fra stadion da).

 

Herlig, rett og slett herlig. Flott angrepsfotball, selv om Brann må slutte å legge seg bakpå, de er rævva til å prøve å holde nullen.

 

De siste minuttene var bare helt sinnsyk, vet ikke om det er spenningen eller alkoholen som gjør meg så beduggen. Blir en spennende slutt dette her, måtte den beste vinne :thumbup:

Lenke til kommentar

Så lenge Brann holdt nullen fikk de ros av kommentatorene for at de var meget bra defensive. Holdt tett og ga lite rom slik at Stabæk ikke kom til sjanser.

 

Når Stabæk scorte så sa de samme folkene at Brann må angripe for at de ikke er ett lag som passer å ligge i forsvar.

 

Blir litt teit når en tidligere landslagstrener motsier seg selv i samme kamp...

Lenke til kommentar
EDIT: Og vær så snill, kan vi ikke holde dommeren utenfor når vi diskuterer fotball? Alle lag får avgjørelser for og mot seg og det jevner seg ut i løpet av sesongen.

6845296[/snapback]

Min kommentar var et verbalt sleivspark rettet om moderatorræva til Dotten. =P

 

... som jeg nå ser er lettere beruset og dermed ikke ved sin fulle fem (og selvsagt ikke i stand til å uttale seg om dommeravgjørelser).

 

^^

Lenke til kommentar
Min kommentar var et verbalt sleivspark rettet om moderatorræva til Dotten. =P

 

Kommentaren var ikke rettet mot deg kjære Rosenborger, det var mer en generell oppfordring.

 

... som jeg nå ser er lettere beruset og dermed ikke ved sin fulle fem (og selvsagt ikke i stand til å uttale seg om dommeravgjørelser).

 

^^

6845582[/snapback]

 

Nja, han er jo fra Bergen og det går jo for det samme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...