Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
- Bakke er klar for Brann

 

Hva faen, Brann vil virkelig ha gullet i år.

Men får de det?  :nei:

Bare vent, LSK kommer til å ta innpå og komme seg forbi. De er et poeng bak sammen med RBK.

6784449[/snapback]

 

Nei så fanden, LSK har nok med å beskytte statuen av T.L.. ikke forlang av dem at de skal vinne en basar engang :p

Når det gjelder Brann, så invisterer de i nedoverBakke, så der er jo fokuset sveisebriller.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må si det var en tragisk kamp av lsk i dag. Virker ikke noe tente på seier! Start var rett og slett overlegende. Høyere becken vår (antonsen) er jo på bærtur opptil flere ganger der. Håper for vår skyld at han ikke starter neste kamp :hmm:

 

Nå må bare brann bli grisa i morra. Det hadde vært utrolig kjekt :)

 

men rbk ser ut som er ltit harde å ta nå forresten.. uff

Lenke til kommentar
For en herlig fotball-helg... Med både United- og RBK-seier, i tillegg til at pool, arsenal og lsk dreit på seg... Håper bare stabæk gjør jobben i morra...

 

Da blir jæ gla'!!

 

Håper også at Stabæk gjør jobben....det er det eneste som kan redde en ellers så bedriten fotballhelg.....LSK og Spurs taper, RBK, Molde og vif vinner...kan faen ikke bli verre.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Mjelde gambler med å la både Gashi og Bakke starte. Bytter ut halve midbtanen, den delen av laget som egentlig har funger best i år. Risky business å gjøre slikt på bortebane mot et lag man ikke har slått der i tippeligasammenheng på årevis.

 

Men jeg har allikevel en følelse som ikke er så galen. Jeg vet vi banker RBK på stadion uansett, så særlig nervøs i den sammenheng er jeg ikke om Brann taper idag. Såfremt de vinner de andre kampene.

 

Med seier idag er det RBK som vil merke det store presset, de har bortekamp mot Brann. Selv med tap idag vil RBK merke det om avstanden er den samme når man møter på stadion.

 

Men det blir nå spennendes. RBK er utrolig sterke for tiden. De har funnet flyten og dommerne igjen, så det går kanskje veien for dem. Men Brann har nå fortsatt mer å gi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...