JR Ewing Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Rart at VIF selger Gashi. Mener at han er en de mest undervurderte midtbanespillerne i TL. Utvilsomt et bra kjøp for Brann dette. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Brann skal være glade for at de ikke fikk Solli: Solli ville også til Brann Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg synes faktisk solli til tider er en dårlig fotballspiller.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 - Bakke er klar for Brann Hva faen, Brann vil virkelig ha gullet i år. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det blir spennende framover, ja. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Må si det er morsomt å være Brann supporter. De oppfører seg som om de spille Footbal manager To kjøp rett før overgangsvinduet, ut i fra løse luften. Per Ove Ludvigsen var en ringrev på fotballbanen og er det også i overgangsmarkedet. Det blir litt vel tøft å ta gullet i år, men laget som bygges opp frem til neste år ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Håpar at denne sesongen er starten på noko stort i Bergen, førsteplass med åtte kampar igjen og aktiv handling av spelarar er sjeldan kost. Blir veldig spanande å følge denne serieavslutninga, alt tyder på at Brann på ingen måte er nøgd med dei siste rundane og har planar om å ta gullet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Må si det er morsomt å være Brann supporter. De oppfører seg som om de spille Footbal manager To kjøp rett før overgangsvinduet, ut i fra løse luften. Per Ove Ludvigsen var en ringrev på fotballbanen og er det også i overgangsmarkedet. Det blir litt vel tøft å ta gullet i år, men laget som bygges opp frem til neste år ser utrolig bra ut. 6778945[/snapback] Som dedikert supporter synes jeg dette høres litt defensivt ut, enten puler du på, eller så fomler du med kondomet ... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Seriøst! Jeg blir så forbannet på lag som brann! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Må si det er morsomt å være Brann supporter. De oppfører seg som om de spille Footbal manager To kjøp rett før overgangsvinduet, ut i fra løse luften. Per Ove Ludvigsen var en ringrev på fotballbanen og er det også i overgangsmarkedet. Det blir litt vel tøft å ta gullet i år, men laget som bygges opp frem til neste år ser utrolig bra ut. 6778945[/snapback] Som dedikert supporter synes jeg dette høres litt defensivt ut, enten puler du på, eller så fomler du med kondomet ... 6779046[/snapback] Det er fordi jeg ikke tror Brann tar gullet. Har dessverre vært så til de grader spot on på tippingen av Branns kamper så langt. Men akkurat nå er jeg litt rådvill. Blir litt Bingo hvem som vinner. Men det er surfing som gjelder og de som helt klart har funnet bølgen er RBK. Brann må ta poeng borte mot Stabæk og vinne hjemme mot RBK for å ta gull. Det blir en tøff oppgave. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Seriøst! Jeg blir så forbannet på lag som brann! 6779216[/snapback] Jaha? Hvorfor det? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg synes faktisk solli til tider er en dårlig fotballspiller.. Solli var god da han kom til RBK, og den første sesongen der....kanskje den beste midtbanespillern i Norge.....men nå de siste sesongene synes jeg han har vært helt borte. På landslaget har'n jo ikke prestert noen ting. Enda et eksempel på unge lovende spillere blir dårligere i RBK? mvh pantera Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Solli er for ustabil. Han er en god spiller, men faller ikke helt i smak hos meg. Som midtbanespiller så mister han ballen ganske ofte og skal alltid prøve på dribblinger. Det er ikke RBKs feil at han slår mange feilpasninger. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg synes faktisk solli til tider er en dårlig fotballspiller.. 6778470[/snapback] Solli er fantastisk dårlig. Hver gang han får ballen i beina, løper'n til banen tar slutt eller noen får tatt den ifra'n. Skrotteknikk, dårlige pasninger og laber taklingsstyrke.. En av norges mest oppskrytte spillere etter min mening. Tettey har vært mye mere stabil i år, imo. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Lurer på hvordan RBK bør spille i fremtiden; Dette virker ikke som et dumt alternativ fremover: ------------------- Hirschfeld ----------------------- -- Strand --- Basma --- Koppinen --- Dorsin --- -------Skjelbreid ---- Sapara ---- Tettey --------- -- Braaten ------------------- Jamtfall/Storflor --- ------------------- Iversen/Kone ------------------- Problemet er Riseth, jeg synes han er håpløs i midtforsvaret, men fantastisk som et defensivt anker på midtbanen. Hva skal RBK gjøre nå som Sapara overtar Riseths plass på midtbanen (og forhåpentligvis blir den nye Skammelsrud med et snev av Berg)? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Seriøst! Jeg blir så forbannet på lag som brann! 6779216[/snapback] Jaha? Hvorfor det? 6779690[/snapback] Fordi jeg ikke liker dem Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fordi jeg ikke liker dem *sjekke profil* Ah, 1991-modell du. That explains it. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Lurer på hvordan RBK bør spille i fremtiden; Dette virker ikke som et dumt alternativ fremover: *snip* 6781861[/snapback] Enig med den der, LarsP. Tror Riseth kommer til å få brorparten av kampene, og at vi vil se at Sapara får en del spilletid som innbytter. Riseth har tross alt vært en suksess som DMC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg