Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si det er morsomt å være Brann supporter. De oppfører seg som om de spille Footbal manager :cool:

 

To kjøp rett før overgangsvinduet, ut i fra løse luften. Per Ove Ludvigsen var en ringrev på fotballbanen og er det også i overgangsmarkedet. Det blir litt vel tøft å ta gullet i år, men laget som bygges opp frem til neste år ser utrolig bra ut.

Lenke til kommentar

Håpar at denne sesongen er starten på noko stort i Bergen, førsteplass med åtte kampar igjen og aktiv handling av spelarar er sjeldan kost. Blir veldig spanande å følge denne serieavslutninga, alt tyder på at Brann på ingen måte er nøgd med dei siste rundane og har planar om å ta gullet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Må si det er morsomt å være Brann supporter. De oppfører seg som om de spille Footbal manager  :cool:

 

To kjøp rett før overgangsvinduet, ut i fra løse luften. Per Ove Ludvigsen var en ringrev på fotballbanen og er det også i overgangsmarkedet. Det blir litt vel tøft å ta gullet i år, men laget som bygges opp frem til neste år ser utrolig bra ut.

6778945[/snapback]

 

Som dedikert supporter synes jeg dette høres litt defensivt ut, enten puler du på, eller så fomler du med kondomet ... :p

Lenke til kommentar
Må si det er morsomt å være Brann supporter. De oppfører seg som om de spille Footbal manager  :cool:

 

To kjøp rett før overgangsvinduet, ut i fra løse luften. Per Ove Ludvigsen var en ringrev på fotballbanen og er det også i overgangsmarkedet. Det blir litt vel tøft å ta gullet i år, men laget som bygges opp frem til neste år ser utrolig bra ut.

6778945[/snapback]

 

Som dedikert supporter synes jeg dette høres litt defensivt ut, enten puler du på, eller så fomler du med kondomet ... :p

6779046[/snapback]

 

Det er fordi jeg ikke tror Brann tar gullet. Har dessverre vært så til de grader spot on på tippingen av Branns kamper så langt. Men akkurat nå er jeg litt rådvill. Blir litt Bingo hvem som vinner. Men det er surfing som gjelder og de som helt klart har funnet bølgen er RBK.

 

Brann må ta poeng borte mot Stabæk og vinne hjemme mot RBK for å ta gull. Det blir en tøff oppgave.

Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk solli til tider er en dårlig fotballspiller..

 

Solli var god da han kom til RBK, og den første sesongen der....kanskje den beste midtbanespillern i Norge.....men nå de siste sesongene synes jeg han har vært helt borte. På landslaget har'n jo ikke prestert noen ting. Enda et eksempel på unge lovende spillere blir dårligere i RBK?

 

 

mvh

pantera

Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk solli til tider er en dårlig fotballspiller..

6778470[/snapback]

 

Solli er fantastisk dårlig. Hver gang han får ballen i beina, løper'n til banen tar slutt eller noen får tatt den ifra'n. Skrotteknikk, dårlige pasninger og laber taklingsstyrke.. En av norges mest oppskrytte spillere etter min mening. Tettey har vært mye mere stabil i år, imo.

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan RBK bør spille i fremtiden; Dette virker ikke som et dumt alternativ fremover:

 

------------------- Hirschfeld -----------------------

 

-- Strand --- Basma --- Koppinen --- Dorsin ---

 

-------Skjelbreid ---- Sapara ---- Tettey ---------

 

-- Braaten ------------------- Jamtfall/Storflor ---

 

------------------- Iversen/Kone -------------------

 

Problemet er Riseth, jeg synes han er håpløs i midtforsvaret, men fantastisk som et defensivt anker på midtbanen. Hva skal RBK gjøre nå som Sapara overtar Riseths plass på midtbanen (og forhåpentligvis blir den nye Skammelsrud med et snev av Berg)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...