Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, dumme Iversen. :hrm:

Rosenborg står uten seier på fire år mot sine mindre meritterte motstandere fra Østlandet. Det må de gjøre noe med mandag, skal de klare å gjøre en hissig sørlending til millionær. Hans innsats på 552.000 kroner på en dobbel med Manchester United og Rosenborg hos Ladbrokes, betyr at mannen kan tappe veddeselskapet for pene 1,3 millioner med trøndersk seier i kveld.

Lucky bastard

Lenke til kommentar
Æsj, dumme Iversen. :hrm:
Rosenborg står uten seier på fire år mot sine mindre meritterte motstandere fra Østlandet. Det må de gjøre noe med mandag, skal de klare å gjøre en hissig sørlending til millionær. Hans innsats på 552.000 kroner på en dobbel med Manchester United og Rosenborg hos Ladbrokes, betyr at mannen kan tappe veddeselskapet for pene 1,3 millioner med trøndersk seier i kveld.

Lucky bastard

6760098[/snapback]

Ser ut som om han hadde lit penger fra før av, siden han satset over 500 000, men han var heldig allikevel..

Lenke til kommentar
Jada... Brann som ikke engang kan slå et middelmådig svensk 1.divisjonslag med toppet lag. De slo riktig nok Molde, men det oste ikke kvalitet av den kampen. Har heller trua på Lillestrøm enn Brann for øyeblikket, og så klart RBK ;)

6762410[/snapback]

 

Brann er bare merkelig. De slurver for mye. De er gode nok for seriegull, dette viste de før VM. Men etterpå har det skjedd noe. Rundspilte Start så til de grader, men taper allikevel 1-0. Spiller uten sjel mot svenskene. Vet ikke helt hva det er, kanskje det er rutinen. Spesielt når spissene ikke scorer blir det skummelt. Får håpe det har løsnet seg, men jeg tviler på at Brann vil finne igjen vårformen. De surrer rett og slett.

 

Når det kommer til LSK så slurver de og. Roter bort poeng i sluttminuttene bl.a. Derfor jeg har tro på RBK nå. De er i best form, har blod på tann og har erfaringen.

Lenke til kommentar
Jepp, med litt hjelp av dommeren er de gullfavoritter

6761617[/snapback]

 

Enig i at det godt kunne vært blåst straffe til stabæk på slutten der, hvis det er det du sikter til. Men sånne ting jevner seg ut i løpet av en sesong...

6764775[/snapback]

 

Var vel også en episode hvor Braaten ble holdt i trøya akkurat ved en avslutning, var ikke lenge han holdt men så gikk ikke ballen langt utenfor heller. Uten denne lille men ulovlige innblandingen av Stabæks forsvarer hadde nok den ballen gått i mål fra Braaten. At det må ekstremt mye holding til for at en dommer blåser er heller ikke bra.

 

Poenget mitt er at dommeren kunne godt blåst straffe på den episoden og kunne forsvart dette. At han ikke gjorde det tyder på at dommeren ihvertfall ikke favoriserer RBK.

 

Episoden med Stabæk er også ett grensetilfelle, spissen ser at han finter ballen litt langt foran seg og legger seg ned når han har sjansen. Hadde han kunne skutt på den episoden hadde han nok klart å holde seg oppe.... det er ihvertfall min konklusjon etter å ha sett det om å om igjen på min harddiskopptaker.

 

Totalt sett tok RBK en fullt fortjent seier og skulle egentlig vunnet den kampen med minst 5 mål :p

Endret av Kameragutten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...