Dotten Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Brann har kun en ting igjen å spille for denne sesongen. På tide de begynner å spille fotball snart. Men jeg har nå troen. Noe må man nå ha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Brann har kun en ting igjen å spille for denne sesongen. På tide de begynner å spille fotball snart. Men jeg har nå troen. Noe må man nå ha 6737830[/snapback] Fotball? Kor? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Brann har kun en ting igjen å spille for denne sesongen. På tide de begynner å spille fotball snart. Men jeg har nå troen. Noe må man nå ha 6737830[/snapback] Fotball? Kor? 6738383[/snapback] Tja... her, her, her, her, her, her, her, her eller her kanskje? Eller kort fortalt, det faktum at de leder serien? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 JA! Utligningen mot Molde kom perfekt! Bare å presse på, så blir det nok 3 poeng til Brann og Bergen Fredrikstad er gode i dag. Rundspiller et tafatt Start-lag. Herlig at Viking leder over VIF Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jaaa for faen!! Odd - TIL 3-2 Nok en gang viser Oddrane styrke og kjemper seg tilbake i kampen. Pelle blir omskolert til spiss, og goller 2! Gerba med et fantastisk frisparkmål like etter, men Til redusrerer og det var spenning. Faen, var nervøs idag som vanlig... Pelle = TL`s beste spiller.. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Og kampen ble snudd. Sæternes fikk score 10 minutter før slutt. Dette er utrolig deilig Akkurat dette Brann trengte for å ha en sjanse til å forsvare tittelen. Banka godt når kampen nærmet seg slutten. Men det holdt, og det er utrolig godt. VIF klarte å snu kampen, det samme gjorde Odd. Lyn og FFK vinner lett. Håper på LSK-fiasko i kveld Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Nå får vi se hvordan LSK og RBK takler presset.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Ahhhh, det var godt å sjå at Brann kan score mål igjen. Trur det gjekk eit lettelses sukk gjennom heile Bergen i kveld. 1-0 til LSK så langt, trur ikkje HamKam er i stand til å halde dei unna denne kampen. Endret 27. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Nettopp kommet hjem fra stadion, 8200 overspiste fornøyde supportere har mesket seg med sørlandske makrellkaker, servert av en Raymond Spekkhogger som lekte Maradona . Plankehaugen avsluttet med å synge (quantana mera) "Doffen har daua å å å, Doffen har daua, Doffen har daua, å å å Doffen har daua". Liddeli moro , og Start har like sympatiske supportere som FFK. Gleder meg til neste måltid Endret 27. august 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvis LSK holder denne ledelsen inn nå, så får rbk et stort press på seg i mrora herlig..! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Æsj... LSK vant Og imorgen er det topp-oppgjør på Lerkendal; RBK-stabæk... Syns det er noe som skurrer i den setningen... (topp-oppgjør - stabæk ) Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Æsj... LSK vant Og imorgen er det topp-oppgjør på Lerkendal; RBK-stabæk... Syns det er noe som skurrer i den setningen... (topp-oppgjør - stabæk ) 6754246[/snapback] topp-oppgjør rosenborg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Hehe, ja, Stabæk har ikkje gjort det så værst denne sesongen, dei har aldri blitt rekna med i toppkampen noko særleg tidlegare, men the more the merrier. Det er ganske imponerande at dei har første og andreplassen på toppscorarlista med henholdsvis 12 og 10 mål, einaste to spelarar med tosifra. Brann derimot har ein 8.- og 18.-plass med 7 og 5 mål, likevel ligg dei på topp. topp-oppgjør rosenborg? 6754258[/snapback] Rosenborg ligg på 3.-plass, fire poeng bak serieleiar, Stabøk på 4., seks poeng. Så ja, dette er eit toppoppgjør. Endret 27. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Som nevnt, Stabæk sitter med både jokeren og svarteper da de skal møte samtlige av de tre rivalene til gullet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Uavgjort i morra hadde vært ypperlig for Odd. Hadde vært gøy med medalje iår. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Som nevnt, Stabæk sitter med både jokeren og svarteper da de skal møte samtlige av de tre rivalene til gullet. 6754366[/snapback] Hvilket gjør det veldig spennende framover. Stabæk har en kjempemulighet nå til å faktisk gå helt til topps og kapre gullet, forutsatt at de slår RBK, LSK og Brann. Og det er fullt mulig, selv om jeg tviler på at de klarer 3 poeng i alle de tre kampene. Men det skal bli gøy å se. Og moroa starter jo allerede i kveld. Et Rosenborg tilbake i form mot et Stabæk som har en av sine aller beste sesonger på lenge, to lag som begge har medalje og gull i sikte. Og statistisk sett så pleier vel Stabæk å ha et godt tak på Rosenborg i oppgjørene dem i mellom. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jess!! Vif vant! Selv om det ikke var et av de beste lagene de spilte mot, så vant de!! Holder fortsatt på at Rbk kommer til å vinne i år... Desverre Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Og imorgen er det topp-oppgjør på Lerkendal; RBK-stabæk... 6754246[/snapback] Å fy faen... Nå bør de spille uavgjort så Brann kan fokusere på å slå ut LSK i tabellen ... Heia Brann! Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Tror nok RBK vinner men er litt redd for Stabæk`s spisser.... RBK er uansett meget effektiv og jeg tror de vinner 2 - 0 Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Stabæk vinner kampen 2-1. Vent å se Vinner RBK i år, så går jeg å henger meg.. Brann fortjener gullet i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg