Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, trenerene for fjorårets to beste lag er nå ute av sine respektive klubber. Skal si det svinger fort.

6721738[/snapback]

 

Og når man ser på resultatene til Start og TIL etter trenerbyttet vil man skjønne at det vil fortsette å svinge.

6724643[/snapback]

 

Og Rosenborg! (likevel om treneren ikke har sluttet)

 

Men det varierer som oftest til det bedre... heldigvis

Lenke til kommentar

Brann kommer nå, bare vent. Brann har den klart enkleste runden nå av de tre i tet, med hjemme mot Molde. Jeg tror RBK kan gå på en liten smell hjemme mot Stabæk. Hvor positivit det er vet jeg ikke helt. Vinner RBK så blir Stabæk litt hektet av, vinner Stabæk så er de med for fullt.

 

Stabæk kan bli jokeren om de slår RBK på Lerkendal og så Brann i den påfølgende kampen på hjemmebane.

 

Gjenstående oppgjør mellom de fire i tet;

 

RBK - Stabæk

Stabæk - Brann

Brann - RBK

LSK - Stabæk

 

Tror det er opp til Stabæk og Brann å prøve å stanse RBK. Stabæk har enten jokeren eller svarteper, mtp at de skal møte alle tre av sine rivaler til gullet. Slik det ser ut nå så kan det virke som RBK og LSK vil ende opp med kampen om gullet til slutt. Men jeg har en magefølelse for at Brann er over sin dårlige periode.

 

Uansett så blir nå dette utrolig spennendes uker :)

Lenke til kommentar

Off. Nei og nei. Igjen viser LSK gode prestasjoner, men raknet på slutten. Jeg synes at keeperen burde klart å holde ballen helt på slutten der. Ikke patent nok keeper-spill det der, for dårlig egentlig. Hadde LSK vunnet denne kampen, hadde vi ledet tabellen.

 

Kjære vene.

Lenke til kommentar

Brann har enorme problemer med å skaffe seg mål, det er helt tragisk. Fatter ikke hva som skjedde i ferien, men hvis ikke Mjelde får laget inn på rett spor igjen, kan Brann like godt bare gi fra seg tabelltoppen frivillig og ta til takke med en 6-7 plass med en gang, de fortjener ikke bedre nå :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...