Dotten Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ok, trenerene for fjorårets to beste lag er nå ute av sine respektive klubber. Skal si det svinger fort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ok, trenerene for fjorårets to beste lag er nå ute av sine respektive klubber. Skal si det svinger fort. 6721738[/snapback] Velkommen til fotballens verden... Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ok, trenerene for fjorårets to beste lag er nå ute av sine respektive klubber. Skal si det svinger fort. 6721738[/snapback] Og når man ser på resultatene til Start og TIL etter trenerbyttet vil man skjønne at det vil fortsette å svinge. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ok, trenerene for fjorårets to beste lag er nå ute av sine respektive klubber. Skal si det svinger fort. 6721738[/snapback] Og når man ser på resultatene til Start og TIL etter trenerbyttet vil man skjønne at det vil fortsette å svinge. 6724643[/snapback] Og Rosenborg! (likevel om treneren ikke har sluttet) Men det varierer som oftest til det bedre... heldigvis Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jaaaa, takk Lyn Brann fremdeles i tet Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg elsker Lyn! Mvh. én stk. Brann-supporter Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Flott, da ligger LSK fremdeles bak RBK Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jah, konspirasjonen mellom Lillestrøm og Brann for å bringe Rosenborg til nok et seriegull holder stand. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ja, dersom Brann og LSK fortsetter og avgi poeng, kan det fort bli to stjerner over klubblogoen til neste sesong Skal heller ikke se bort ifra at Stabæk får seg en medalje.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ops, hadde helt glemt denne kampen jeg.... da er LSK bak RBK med like mange kamper. Jess... da er det bare ett poeng til Brann som har dårligere målforskjell enn RBK Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Tror kansje at rbk vinner i år, selv om jeg ikke liker det så har jeg en merkelig følelse av at de finner Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Brann kommer nå, bare vent. Brann har den klart enkleste runden nå av de tre i tet, med hjemme mot Molde. Jeg tror RBK kan gå på en liten smell hjemme mot Stabæk. Hvor positivit det er vet jeg ikke helt. Vinner RBK så blir Stabæk litt hektet av, vinner Stabæk så er de med for fullt. Stabæk kan bli jokeren om de slår RBK på Lerkendal og så Brann i den påfølgende kampen på hjemmebane. Gjenstående oppgjør mellom de fire i tet; RBK - Stabæk Stabæk - Brann Brann - RBK LSK - Stabæk Tror det er opp til Stabæk og Brann å prøve å stanse RBK. Stabæk har enten jokeren eller svarteper, mtp at de skal møte alle tre av sine rivaler til gullet. Slik det ser ut nå så kan det virke som RBK og LSK vil ende opp med kampen om gullet til slutt. Men jeg har en magefølelse for at Brann er over sin dårlige periode. Uansett så blir nå dette utrolig spennendes uker Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Off. Nei og nei. Igjen viser LSK gode prestasjoner, men raknet på slutten. Jeg synes at keeperen burde klart å holde ballen helt på slutten der. Ikke patent nok keeper-spill det der, for dårlig egentlig. Hadde LSK vunnet denne kampen, hadde vi ledet tabellen. Kjære vene. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Enige om Sapara Da blir det spennende å se om denne karen slår til. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Enige om Sapara Da blir det spennende å se om denne karen slår til. 6733261[/snapback] Endelig, har store forventinger til Sapara! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Endelig et skikkelig RBK-kjøp! Forhåpentligvis det største og beste (internasjonale) kjøpet i norsk fotballs historie. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hater, hater rbk, åleåleåleeå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvis Stabæk slår RBK og Brann og LSK taper leder de serien MEN DET SKJER IKKE!! HAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Strengt tatt ikke Tippeligaen dette, men Brann presterte nettopp å ryke ut av UEFA-cupen for et nedrykkstruet svensk 1.-divisjonslag. Det er bare å innse at norsk klubbfotball er inne i en dyp, dyp bølgedal. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Brann har enorme problemer med å skaffe seg mål, det er helt tragisk. Fatter ikke hva som skjedde i ferien, men hvis ikke Mjelde får laget inn på rett spor igjen, kan Brann like godt bare gi fra seg tabelltoppen frivillig og ta til takke med en 6-7 plass med en gang, de fortjener ikke bedre nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg