Hewitt Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Argh, gidd, nå gikk FFK forbi Viking. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Og hvem takker vi for at det ble poeng tab for LSK? 6663833[/snapback] Skal være litt snill! Takk FFK.. I morgen heier jeg "nesten" på enga.. Brann må tape! EDIT: Leif på tur... Endret 12. august 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Faen så surt når de gir fra seg 2 poeng på den måten der. De kjører over FFK i store deler av kampen, bortsett fra 10-15 min i andre omgang, og da scorer selvfølgelig FFK. Faen. Det kan bli langt opp til toppen, når Brann vinner mot enga. mvh Pantera Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Faen så surt når de gir fra seg 2 poeng på den måten der. De kjører over FFK i store deler av kampen, bortsett fra 10-15 min i andre omgang, og da scorer selvfølgelig FFK.Faen. Det kan bli langt opp til toppen, når Brann vinner mot enga. mvh Pantera 6664559[/snapback] VIF kommer seg bort fra bunnstriden med seieren i dag.. VIF må likevel rykke ned! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Brann har det virkelig tøft. Bortekamp mot VIF nå, bortekamp mot Stabæk, bortekamp mot Lyn og borte mot Viking i siste kamp, for ikke å snakke om hjemmekamp mot RBK. Vinnes de nevnte kamper er jeg sikker på at det blir ligagull, men det er nå lettere sagt enn gjort. Jeg frykter at RBK tar gullet og det irriterer meg grenseløst Nå må Brann ta kontrollen her, fei over VIF og ting vil være på rett spor. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Å der ligger Brann under allerede... Heia RBK Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 jeg føler at det nesten er første gang i livet mitt at jeg håper vif vinner litt urovekkende... Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 jeg føler at det nesten er første gang i livet mitt at jeg håper vif vinner litt urovekkende... 6667212[/snapback] Ikke urovekkende det, er bare ikke vanlig å heie med VIF hvis de da ikke hjelper RBK. PS. Stabæk - Lyn 2-2, meget underholdende Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nå virker det som om LSK og Brann gjør sitt beste for å hjelpe Rosenborg opp i gullstriden igjen. Da er det bare opp til oss mot Molde i kveld. Jeg har en råtten følelse i magen, men håper på det beste. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Alt gikk mot meg i dagens Tippeliga-runde. Sandefjord, som jeg hadde vunnet 700,- på dersom de hadde vunnet, tapte. Viking, mitt favorittlag, snudde kampen med selvmål og tapte, og ligger dermed på direkte nedrykk. Skandale. Tromsø, som lå bak Viking, vant og gikk forbi. Eneste som mangler nå er at Molde vinner mot Rosenborg, så går også de forbi Viking og etterlater dem alene på sisteplass ... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 åH hoseth er så STYGG. Hvorfor ikke fjerne det stygge håret? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Start - Viking - 3-1 Utrolig nok laget viking 3 av de 4 målene :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Oh, ah, ODDRANE! Hell yeah motherfuckers, blåhvalene ble hvalfangst idag!! (orginalt, huh?) Og de hvite fra Skien tok sin første borteseier for sesongen. Omfg, dette smakte. Hyll, Pelle, Tarjei og Espen. Hyll ArneGaute. Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 La oss håpe at ikke det samme skjer med lsk og brann som med start og vif i fjor :/ en liten dump kan bety rbk gull. Noe som alle må bidra med for å forhindre! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) en ting til. Hva har skjedd?? Ciljan Skjelbred er jo ganske liten. og mot molde går han kropp mot kropp mot folk som er dobbelt så store som han og de faller som fluer. Endret 13. august 2006 av Breiker Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nå skrev jeg før LSK kampen at Brann nok kom til å tape den, gå på en smell hjemme mot Start og tape borte mot VIF. Må si at jeg virkelig hater å ha rett Men jeg tror Brann skjerper seg nå og det blir full tut og kjør fremover. Brann har bortekamp mot Stabæk og hjemmekamp mot RBK som blir utrolig viktige. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har en veldig ekkel magefølelse når det gjelder Brann i høst Dotten... Jeg trodde virkelig at med Sigurdson på laget skulle de få skikk på forsvaret, og kunne pøse på fremover. dessverre viser Brann hvor totalt forsvaret kollapset i løpet av ferien. Å gå fra en hel vår uten et ENESTE tap, til 3 på rad er jo helt utrolig. Og når uttellingsprosenten kryper nedover mot promillene begynner jeg å bli virkelig bekymret. Hvis ikke Brann får igang en eller flere av spissene sine, går det mot nye 40 år før neste seriegull altså, og det gjør meg så deprimert at jeg ikke har ord for det Jeg tror neste kamp blir helt avgjørende for selvtilliten til laget, og taper de flere nå blir det nok svart og hvitt i høst også. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Brann hadde trengt Karadas akkurat nå... Så ikke VIF kampen, så vet lite om hvordan de spilte. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Fyfaen så punktert Molde, in your face! Kongemål av Yssouf Kone! Endret 13. august 2006 av wilzoo Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Idag gikk jo alt som det skulle GO RBK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg