Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen så surt når de gir fra seg 2 poeng på den måten der. De kjører over FFK i store deler av kampen, bortsett fra 10-15 min i andre omgang, og da scorer selvfølgelig FFK.

Faen.

 

Det kan bli langt opp til toppen, når Brann vinner mot enga.

 

 

mvh

Pantera

6664559[/snapback]

 

 

:ermm:

 

 

VIF kommer seg bort fra bunnstriden med seieren i dag.. VIF må likevel rykke ned!

Lenke til kommentar

Brann har det virkelig tøft. Bortekamp mot VIF nå, bortekamp mot Stabæk, bortekamp mot Lyn og borte mot Viking i siste kamp, for ikke å snakke om hjemmekamp mot RBK. Vinnes de nevnte kamper er jeg sikker på at det blir ligagull, men det er nå lettere sagt enn gjort. Jeg frykter at RBK tar gullet og det irriterer meg grenseløst :thumbdown:

 

Nå må Brann ta kontrollen her, fei over VIF og ting vil være på rett spor.

Lenke til kommentar

Alt gikk mot meg i dagens Tippeliga-runde. Sandefjord, som jeg hadde vunnet 700,- på dersom de hadde vunnet, tapte. Viking, mitt favorittlag, snudde kampen med selvmål og tapte, og ligger dermed på direkte nedrykk. Skandale. Tromsø, som lå bak Viking, vant og gikk forbi. Eneste som mangler nå er at Molde vinner mot Rosenborg, så går også de forbi Viking og etterlater dem alene på sisteplass ... :(

Lenke til kommentar

Nå skrev jeg før LSK kampen at Brann nok kom til å tape den, gå på en smell hjemme mot Start og tape borte mot VIF. Må si at jeg virkelig hater å ha rett :hrm:

 

Men jeg tror Brann skjerper seg nå og det blir full tut og kjør fremover. Brann har bortekamp mot Stabæk og hjemmekamp mot RBK som blir utrolig viktige.

Lenke til kommentar

Har en veldig ekkel magefølelse når det gjelder Brann i høst Dotten... Jeg trodde virkelig at med Sigurdson på laget skulle de få skikk på forsvaret, og kunne pøse på fremover. dessverre viser Brann hvor totalt forsvaret kollapset i løpet av ferien.

 

Å gå fra en hel vår uten et ENESTE tap, til 3 på rad er jo helt utrolig. Og når uttellingsprosenten kryper nedover mot promillene begynner jeg å bli virkelig bekymret. Hvis ikke Brann får igang en eller flere av spissene sine, går det mot nye 40 år før neste seriegull altså, og det gjør meg så deprimert at jeg ikke har ord for det :(

 

Jeg tror neste kamp blir helt avgjørende for selvtilliten til laget, og taper de flere nå blir det nok svart og hvitt i høst også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...